0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلب های گمشده مان

معرفی، خرید و دانلود کتاب قلب های گمشده مان

نویسنده:
سلست اینگ
ناشر:
میلکان
درباره قلب های گمشده مان


قلب‌های گمشده‌مان نوشته سلست اینگ، یک رمان است که در آن داستان‌های مختلف انسان‌ها در تلاش برای پیدا کردن خود و ارتقاء روحیه‌شان تعقیب می‌شود. این کتاب به شکل یک مجموعه از داستان‌های کوتاه در قالب یک داستان اصلی تنظیم شده است. هر داستان کوتاه در کتاب قلب‌های گمشده‌مان، به طور مختصر به مشکلات روزمره، روابط انسانی، و مواجهه با چالش‌های زندگی اشاره می‌کند. موضوع اصلی این کتاب خودشناسی و رشد فردی تلقی می‌شود. هر یک از داستان‌های کوتاه در کتاب، به نحوی به انسان‌ها کمک می‌کند تا قدرت‌ها و ارتقاء روحیه‌شان را در مواجهه با مشکلات زندگی بهبود دهند. این کتاب از طریق داستان‌های مختلف، پیام‌هایی درباره امید، ترکیب با دیگران، و مسائل روحی ارائه می‌دهد.

قلب‌های گمشده‌مان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب در سایت‌هایی مانند آمازون و نیویورک تایمز به شمار رفته و توانسته جایگاهی ویژه در بازار کتاب‌ها برای خود اختصاص دهد. همچنین، این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتب خودشناسی و رشد فردی شناخته شده و با بازخوردهای مثبت کاربران و منتقدان مواجه شده است.

پیام اصلی کتاب قلب‌های گمشده مان این است که راهی بهبود یافته و روحیه‌ای بهتر در زندگی داشته باشیم. از طریق داستان‌های مختلف، نویسنده به خوانندگان نشان می‌دهد که افراد می‌توانند از تجارب خود یاد بگیرند، با چالش‌های زندگی مقابله کنند، و بهترین نسخه از خودشان را بسازند. پیام‌های این کتاب تلقی‌های مثبت و انگیزه‌بخشی را ارائه می‌دهد. سلست اینگ، نویسنده این کتاب، هدف اصلی خود را در ارتقاء روحیه و انگیزه به مخاطبان خود می‌بیند. او با استفاده از داستان‌های جذاب و شگفت‌آور، سعی دارد تا افراد را به تفکر درباره مسائل مهم زندگی ترغیب کند و آن‌ها را به عمل‌آوری بیشتر ترغیب نماید. کتاب از زبان ساده و قابل درکی نوشته شده است تا به همه افرادی که علاقه به تغییر و بهبود دارند، دسترسی راحتی فراهم کند.

آشنایی با سلست اینگ

سلست اینگ، یک رمان‌نویس و نویسنده داستان‌های کوتاه معروف آمریکایی است که در سال 1980 در ایالت پنسیلوانیا به دنیا آمد. وی توسط پدر و مادری که از هنگ‌کنگ به ایالات متحده مهاجرت کرده بودند، بزرگ شد. مادرش شغلی به عنوان شیمی‌دان داشت و پدرش یک فیزیک‌دان بود که در سازمان ناسا مشغول به کار بود. کتاب اولیه‌ی او که به نام «تمام آن‌چه که هرگز به تو نگفتم» نامیده می‌شود، در سال 2014 به بازار عرضه شد. این اثر نه تنها جایزه کتاب سال آمازون را کسب کرد، بلکه مورد ستایش منتقدان نیز قرار گرفت. داستان‌های کوتاه او در مجلات ادبی مختلف چاپ شده‌اند. «همه‌جا آتش خُرد» نیز یکی دیگر از کتاب‌های مهم ایشان است که به بازار عرضه شده است.

سایر کتب سلست اینگ در فیدیبو:

·      کتاب تمام آنچه که هرگز به تو نگفتم

·      کتاب همه جا آتش های خُرد

چرا باید کتاب قلب‌های گمشده‌مان را بخوانیم

کتاب قلب‌های گمشده مان به عنوان یک منبع انگیزشی و راهنمای رشد فردی می‌تواند به همه افرادی که می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند، پیشنهاد شود. این کتاب با داستان‌های معنادار و پیام‌های انگیزشی، به خوانندگان کمک می‌کند تا با مشکلات و چالش‌های زندگی مواجه شده و راه‌هایی برای بهبود و تغییر وضعیت‌های خود پیدا کنند. اگر به دنبال کتابی برای افزایش انگیزه، توسعه شخصی، و تغییر مثبت در زندگی‌تان هستید، قلب‌های گمشده مان یک گزینه عالی است.

در بخشی از کتاب قلب‌های گمشده‌مان می‌خوانیم

با این‌که می‌داند بعید و غیرممکن است، به پشت‌سر و اطرافش نگاهی می‌اندازد؛ طوری که انگار او پشت درخت یا بوته‌ای پنهان شده. امیدوار است چهره‌اش را در تاریکی ببیند؛ ولی مشخص است که کسی آن‌جا نیست. پلیس به او می‌گوید: «بیا بریم، پسرجون» و برد تازه می‌فهمد که جمعیت پراکنده شده و فقط او مانده. سرش را پایین می‌اندازد، معذرت می‌خواهد و برمی‌گردد. مأمور پلیس هم پیش دوستان پلیسش می‌رود. ماشین‌های پلیس با چراغ‌های گردان دو طرف خیابان را بسته‌اند، ماشین‌های عبوری را از آن‌جا دور می‌کنند و دور پارک را می‌گیرند. برد از خیابان رد می‌شود؛ ولی همان‌ جا می‌ماند و از پشت ماشین پارک‌شده‌ای مخفیانه آن‌جا را تماشا می‌کند. آیا مادرش بافتنی می‌بافته؟ به‌گمانش این‌طور نیست ...

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب قلب‌های گمشده‌مان

اگر به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب عقاید یک دلقک

·      کتاب جاسوس

·      کتاب صد سال تنهایی

·      کتاب مرشد و مارگاریتا



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
318 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۳۶:۰۰
نویسندهسلست اینگ
مترجم مهسا حسینی سارانی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Our Missing Hearts, 2,022
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۳ مگابایت
۳۱۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلب های گمشده مان
قلب های گمشده مان
سلست اینگ
میلکان
3
(1)
65,000
تومان