0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تمام آنچه هرگز به تو نگفتم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

نویسنده:
سلست اینگ
درباره تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

سلست اینگ با نوشتن رمان تمام آنچه هرگز به تو نگفتم به موفقیتی دست یافت که برای هر نویسنده‌ای می‌تواند یک رویا باشد. کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم روایت داستان دختری است به نام لیدیا که ناگهان ناپدید می‌شود و ما همراه پدر و مادرش هستیم تا سر در بیاوریم که چه اتفاقی برای دختر افتاده است. آن‌ها کم کم در طول زمان به شناخت بیشتری از دخترشان دست پیدا می‌کنند و با واقعیات مهمی روبه‌رو می‌شوند. کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم در سال 2014 به عنوان کتاب شماره 1 آمازون انتخاب شد و در فهرست 100 کتاب برتر گودریدرز قرار گرفت. قرارگیری در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، برنده شدن جایزه الکس، برنده شدن جایزه ماساچوست 2015 و برنده شدن جایزه کتاب مدیچی از جمله دستاوردهای سلست اینگ برای نوشتن این کتاب بود. این رمان در دسته درام‌های خارجی جای می‌گیرد و توسط استودیو نوار منتشر شده است.


درباره نویسنده

سلست اینگ دختر یک خانواده مهاجر هنگ کنگی است که در سال 1980 در ایالت پنسیلوانیا آمریکا به دنیا آمد. پدر او یک فیزیکدان بود که در سازمان ناسا کار می‌کرد و مادرش نیز استاد دانشگاه شیمی بود. بنابراین، سلست در خانواده‌ای مهاجر اما موفق و مرفه به دنیا آمد و از دوران جوانی به نویسندگی علاقه پیدا کرد. در دانشگاه هاروارد در دوره نویسندگی خلاق ثبت نام کرد و سپس نویسندگی را شروع کرد. اولین کار جدی او یک داستان کوتاه بود که برنده جایزه‌ای در دانشگاه میشیگان شد. علاوه‌بر کتاب تمام آنچه هرگز به تو نگفتم که کتاب بسیار موفقی از او بود، کتاب‌های دیگری از سلست اینگ نیز به فارسی ترجمه شده‌اند، از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب همه جا آتش‌های خرد و کتاب قلب‌های گمشده‌مان اشاره کرد.



چرا باید کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم را بشنویم؟

کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم به قلم کسی نوشته شده که سال‌ها نویسندگی کرده و برنده جوایز مختلفی شده است. کتاب تمام آنچه هرگز به تو نگفتم مشهورترین و موفق‌ترین کتاب سلست اینگ است و توانسته برای او بالغ بر ده جایزه بزرگ بین‌المللی را به ارمغان آورد. طبیعتا چنین کتابی ارزش بسیار زیادی دارد و اگر به رمان‌های رازآلود علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود که حتما آن را بشنوید. این کتاب شما را وارد فضایی عجیب می‌کند که به شدت درگیر کننده است و بعد از چند روز از آغاز شنیدن رمان احساس می‌کنید که دوست دارید زمان زیادی در طول روز را صرف شنیدن این اثر بکنید.



بخشی از کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

لیدیا مرده اما هنوز کسی نمی‌داند. شش و نیم صبح روز سوم ماه مه 1977 است و هیچکس از این واقعیت ساده و بی ضرر خبر ندارد. لیدیا برای صبحانه دیر کرده است. مادرش کنار کاسه کرنفلکس او یک مداد تیز و تکالیف فیزیکش را جا داده است. شش مساله که کنارشان تیک کوچکی زده. پدرش در حال رانندگی به سمت محل کارش مشغول پیدا کردن رادیویی دبلیو ایکس پی بهترین شبکه خبری شمال غربی اوهایو است که به دلیل حرکت ماشین خش خش آزار دهنده‌ای دارد. برادرش که هنوز کاملا از بند خواب رها نشده، روی پله‌ها خمیازه می‌کشد. خواهر لیدیا هم روی صندلی‌اش در گوشه آشپزخانه قوز کرده و با چشمانی ورقلمبیده به کرنفلکس‌هایش خیره شده. دانه دانه‌شان را می‌گیرد و می‌مکد و منتظر است سر و کله لیدیا پیدا شود و اوست دست آخر می‌گوید: "لیدیا امروز خیلی دیر کرده!"



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم

به علاقه‌مندان کتاب صوتی تمام آنچه هرگز به تو نگفتم پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب‌ها را نیز از دست ندهند:

کتاب صوتی پیرمرد و دریا

داستان پیرمرد و دریا روایتگر ماجرایی جذاب است درباره یک پیرمرد که تصمیم می‌گیرد نهنگی را در دریا شکست دهد.

کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر مشهورترین اثر پائولو کوئیلو است که برای خواننده داستان الهام بخش را روایت می‌کند.

کتاب صوتی ملت عشق

با شنیدن این داستان می‌توانید داستانی را در عصر شمس و مولانا تجربه کنید و از حضور در آن فضا لذت ببرید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
487.۹۲ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۴۴:۰۶
نویسندهسلست اینگ
مترجممرضیه خسروی
راویتایماز رضوانی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۷.۹۲ مگابایت
۱۱:۴۴:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
اجرای روان 🎙️ (4)
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
2 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

"این یه داستان برای سرگرمی نیست، این کتابیست برای یادگیری" این کتاب رو باید به هر خانواده‌ای که فرزندی در سن کودکی و نوجوانی داشته باشند هدیه خواهم داد. تا آن‌ها والدینی شبیه ولدین ناآگاه گذشته نشوند. اجرا و گویندگی هم بسیار خوب بود✨👌🏼️ درست هست که کتاب سانسور شده ولی پند اصلی داستان واضح و شفاف بیان شده...

5

تا الان که شش فصل از این کتاب شنیدم،میخوام بگم عالی و همش منتظری که ببینی ادامه داستان چی میشه. ارتباطی که بین فصل ها وجود داشت،ارتباط خوبی بود فقط باید فصل اول با دقت و با حوصله گوش بدید?

5

سرعت خوانش گوینده برای این حجم کتاب پایین بود و مجبور بودم سرعت را تنظیم کنم. موضوع نه خیلی خوب بود و نه خیلی بد. مناسب سلیقه من نبود. شاید خوانندگان دیگر ان را بپسندند.

5

و متاسفانه این‌که به وضوح کتاب دچار سانسور شده... اینو حتی از ساده‌ترین خلاصه‌ی کتاب به زبان اصلی میشه فهمید!

5

بسیار عمیق و پرمحتوا که با صدای راوی هم که بسیار دلنشین بود ، خیلی لذت بردم و به دوستداران رمان‌های خارجی شدیدا پیشنهاد میکنم

5

خیلی عالی بود علی رغم سانسور واضح، مشگل بزرگی که به دلایل بسیا ر گریبان جامعه امروز ایران را گرفته گه متاسفانه بچه ها وارث آرزوهای بر باد رفته والدین شدن

3

زوند داستان یکم کند بود وصدای گوینده سرعتش پایینه من روی ۱.۲ گوش کردم ولی روایت گویندا خیلی خوب بود و داستانم در کل قشنگ بود پیشنهاد میکنم

5
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتابی عالی برای افرادی که به دنبال درک بهتر روابط انسانی و برداشت‌های ناقص ما از واقعیت بیرونی هستند...

5

دیگه چی بگم باور کنید محشره؟ شک نکن برو بخون

5

کتاب خیلی خوبیه جذاب و به فکر وادارت میکنه راجع به خودت و زندگیت، بخونیدش ب نظرم

نمایش 18 نقد دیگر
4.5
(44)
اجرای روان 🎙️ (4)
120,000
٪30
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
تمام آنچه که هرگز به تو نگفتم
تمام آنچه که هرگز به تو نگفتم
سلست اینگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تمام آنچه هرگز به تو نگفتم
٪30
تمام آنچه هرگز به تو نگفتم
سلست اینگ
استودیو نوار
4.5
(44)
اجرای روان 🎙️ (4)
120,000
٪30
84,000
تومان