0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نمی توانی به من آسیب بزنی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی

بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن
ناشر:
میلکان
درباره نمی توانی به من آسیب بزنی

درباره کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی

دیوید گاگینز به‌عنوان سرسخت‌ترین مرد جهان، در کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی: بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن درباره روزهای سختی که پشت سر گذاشته و کارهایی که کرده تا طعم شیرین موفقیت را بچشد، صحبت کرده است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین عنوان‌های نیویورک‌تایمز است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده. نسخه حاضر را میلاد بشیری به فارسی برگردانده و نشر ملیکان آن را منتشر کرده است.

شاید باورتان نشود مردی که امروزه او را با عنوان سرسخت‌ترین مرد جهان و آماده‌ترین مرد ایالات متحده آمریکا می‌شناسیم، روزگار کودکی بسیار سختی داشته و با فقر دست‌وپنجه نرم می‌کرده. گاگینز این کتاب را درباره زندگی خود نوشته و بعد از انتشار آن، مورد تحسین افراد بسیاری زیادی قرار گرفته است. پدرش فردی خشن بود که او و مادرش را کتک می‌زد و آسیب‌های جسمی و روانی زیادی را بر او تحمیل می‌کرد. گاگینز یک جوان سیاه‌پوست آفریقایی بود که می‌خواست زندگی پر از آرامشی داشته باشد؛ اما فقر و افسردگی، سایه سیاهی بر زندگی‌اش انداخته بود.

اما او در نقطه‌ای از زندگی، تصمیم می‌گیرد که از زمین بلند شود و از تمام قوای خود استفاده کند تا به آرزوهایش برسد. به همین خاطر به زندگی گذشته خود پشت می‌کند و با استفاده از تمام ظرفیت‌های جسمی و ذهنی خود، در راه جدید قدم می‌گذارد. او امروزه به‌عنوان نماد نیروهای مسلح ایالات متحده شناخته می‌شود و اولین فردی است که توانسته آموزش‌های تخصصی نیروی دریایی، رنجر ارتش و کنترل‌کننده هوایی تاکتیکی نیروی هوایی ایالات متحده را با موفقیت به اتمام برساند.

گاگینز به شما می‌آموزد که چگونه به خودتان نگاه کنید، چگونه خودتان را باور داشته باشد و برای آرزوهای‌تان تلاش کنید. هرچند در زندگی موانع زیادی وجود دارد؛ فقر، خشونت جسمی و روانی، تبعیض نژادی، مرگ عزیزان، طلاق و افسردگی، بخش‌هایی از این موانع هستند. اگر بتوانید ظرفیت‌های درونی خود را کشف کنید، آن‌وقت می‌بینید که هیچ مانعی در برابر توان شما معنا ندارد.

از این کتاب تاکنون بیش از سه میلیون در جهان فروش رفته و چندین بار تجدید چاپ شده است. شما می‌توانید این کتاب الکترونیکی را از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه دارید، از خواندن این کتاب لذت خواهید برد. این کتاب را می‌توانید به دوستی که درگیر افسردگی است یا کسی که به کمک نیاز دارد نیز هدیه دهید. مطالعه کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی را به همه افرادی که دوست دارند در زندگی‌شان فردی متمایز باشند و به آرزوهای‌شان برسند، پیشنهاد می‌کنیم.

خواندن این کتاب چه کمکی به شما می‌کند؟

با مطالعه این اثر می‌توانید استعدادها و ظرفیت‌های خود را کشف کنید و برای شکوفایی آن‌ها، قدم بردارید. این کتاب مثل یک راهنمای صمیمی، مشوق شما است و راه‌های شگفت‌انگیزی را برای تقویت ظرفیت جسم و روان پیشنهاد می‌دهد. خواندن بیوگرافی گاگینز، شما را متحول می‌کند و بزرگ‌ترین درسی که بهتان می‌دهد این است که هیچ‌کس نمی‌تواند به شما آسیب برساند. اگر عادت کرده‌اید که توانایی‌های خود را محدود ببینید، احساس قربانی بودن دست از سرتان برنمی‌دارد و انگیزه‌تان را از دست داده‌اید، وقتش است نگاهی عمیق‌تر به درون خودتان بیندازید. شما توانایی‌هایی دارد که با استفاده درست از آن‌ها، می‌توانید بر سختی‌ها پیروز شوید و هر مانع و شکستی را به عاملی برای تحرک بیشتر تبدیل کنید.

در بخشی از کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی می‌خوانیم

وقت آن رسیده است که با خودتان روبه‌رو شوید و خام و واقعی باشید. این تاکتیکی برای دوست‌داشتن خودتان نیست. نباید تصویر شاد به آن بدهید. غرور خود را نپرورانید. هدف ازمیان‌بردن غرور و برداشتن اولین قدم به‌سوی تبدیل شدن به خود واقعی شماست. من یادداشت‌هایی روی آینه‌ی مسئولیت‌پذیری‌ام گذاشته‌ام. از شما می‌خواهم که همین کار را بکنید. ابزارهای دیجیتالی مناسب نیستند. همه‌ی تردیدها، روياها و اهداف‌تان را روی کاغذ یادداشت‌ها بنویسید و روی آینه‌تان بچسبانید. اگر به آموزش بیش‌تری نیاز دارید، به خودتان یادآوری کنید که باید به‌سختی کار را شروع کنید؛ زیرا به‌اندازه‌ی کافی باهوش نیستید. همین و بس! اگر به آینه نگاه می‌کنید و کسی را می‌بینید که اضافه‌وزن دارد، به این معناست که شما چاق هستید. آن‌را بپذیرید. اشکالی ندارد که در این لحظات با خودتان مهربان نباشید؛ چون برای بهترشدن درزندگی، باید پوستِ کلفت‌تری داشته باشیم. چه هدف‌تان شغلی باشد (ترک کردن شغل، شروع کسب‌وکاری جدید)، چه مربوط به سبک زندگی (کم کردن وزن، فعال‌ترشدن) و چه ورزشی (دویدن اولین پنج کیلومترم، اولین ده کیلومترم يا ماراتن)، باید درباره‌ی این که کجا هستید و چه قدم‌هایی هر روز برای دست‌یابی به این اهداف موردنیازند، با خود صادق باشید. هرقدم و هرنکته‌ی لازم برای بهبود باید در یادداشت مربوط به خود نوشته شود. این به آن معناست که باید مقداری تحقیق کنید و آن‌ها را تفکیک کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
325 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۰:۰۰
نویسندهدیوید گاگینز
مترجممیلاد بشیری
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Can't Hurt Me: Master Your Mind and Defy the Od
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۶۱ مگابایت
۳۲۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 70 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (14)
آموزنده 🦉 (10)
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا برای اونایی که نوشتن خیلی از خودش تعریف می‌کنه متاسفم که انقدر آدم‌های سطحی‌نگری هستن! یعنی واقعا عجیبه این همه نکته مثبت کتاب رو ول کنی بچسبی از چیزایی که ساخته ذهن پرادعاته! دیوید گاگینز یک نمونه واقعی انسان با اراده‌ست که از صفر خودشو به صد رسونده و حتی نقاط ضعفش رو هم گفته که یه زمانی چاق و بی‌هدف بود! برای جامعه ما الگوهایی مثل ولاگرهای اینستا و... نیازه که فقط ویترین خوشگل زندگی لاکچریشون رو بگن نه واقعیت‌ها رو!

5
انگیزه‌بخش 🚀

قبلا از طریق دیدن چند پادکست با دیوید گاگینز آشنا شده بودم و این کتاب رو هم به همین خاطر خوندم . در کل کتاب انگیزه بخشیه . نکته ی اصلی که نویسنده در جای جای کتاب سعی داره به اون اشاره کنه اینه که همه ی انسان ها از هر چیزی که الان هستن و دارن خیلی می تونن فراتر برن ؛ که البته نیازمند رها کردن منطقه ی امن و پا گذاشتن به دنیای ناشناخته ها هست . گاگینز در هر قسمت ، بخشی از زندگی خود رو که متحمل درد و سختی بزرگی شده ، بازگو می کنه و در ادامه به طور خلاصه راهکاری مرتبط با اون مسئله برای استفاده ی همه ی افراد در زندگی روزمره ی خود ارائه می کنه . به نظر من - که شاید از نظر خیلی ها درست نباشه و فقط نظر شخصیه - در برخی قسمت ها خیلی وارد جزئیات شده به ویژه در بخش های مربوط به ماموریت های یگان ویژه که یکم کسل کننده می کنه روند داستان رو . در آخر توصیه می کنم این کتاب رو یه بار بخونید ، باعث میشه احساس کنید در مسیر دشوار و ناهموار رسیدن به خواسته هاتون تنها کسی که درد میکشه نیستید و طعم موفقیت برای همه تلخه 🙏

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

من یک اتش نشان هستم و مبارزه با اتش و نجات جان مردم را با اشتیاق فراوان انجام می دهم ولی در مقابل مشکلات اجتماعی جنگیدن با مشکلات را یا دیر شروع می کردم و یا با قدرت لازم انجامش نمی دادم این کتاب برای توسعه فردی بی نظیر است من به همه خواهران وبرادران پیشنهاد می کنم مطالعه نمایند. خودم هم انگیزه مجدد جهت مبارزه با مشکلات پیدا کردم .ممنون از فیدیبو

5

از دورانی که با گاگینز آشنا سدم همیشه دوست داشتم بدونم که سر گذشت زندگیش چطوری بوده و الان میفهمم چطوری انقدر سرسخته مسلما یک انسان معمولی نمیتونه اینجوری باشه از دیشب کتاب رو خریدم تا الان ۱۰۰ صفحه ازش رو خوندم باید از این ابر انسان ها الهام گرفت

5

خیلی کتاب خوبیه. حتما بگیرین و بخونینش. خیلی چیزها رو ثابت می‌کنه که انسان چه توانایی‌هایی داره و حتی نصف اون‌ها رو استفاده نمی‌کنه

5
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲

بشدت ارزش خوندن داره. نویسنده نمونه عملی و موفق و زنده دستورالعمل های کتب برایان تریسی هستند. با قلم شیوا و جذاب و داستانی ، درسهای بزرگی بهم داد. وسط داستان با نویسنده همزاد پندار میشید کتاب خیلی عالی هست مخصوصا برای افرادی مث من که آسیب ورزشی دیدن، بعد این کتاب به دنیای ورزش برخواهم گشت.

5

کتاب راجب کودکی وحشتناک نویسنده و شکوفا شدن از درون رنج و سختی با استفاده از قدرت ذهن هست. کتاب الهام بخشیه، مخصوصا برای ورزشکار ها میتونه خیلی روحیه بخش و انرژی دهنده باشه.

4

کتاب خوبیه میخواد به انسان انگیزه و قدرت ببخشه اما عوض اینکه مستقیم عوامل موفقیت رو بگه از زندگی سخت خودش گفته و دیگه خودت باید نکات انگیزشی رو ازش برداشت کنی

5
انگیزه‌بخش 🚀
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب رو تموم کردم، یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین کتابایی بود که تو زندگیم خوندم و هدفم اینه این کتاب رو به همه کسایی که میشناسم پیشنهاد کنم. این کتاب رو بشدت توصیه میکنم

5

نیمه دوم کتاب به اندازه اولش جذاب نیست (بدبختی های دیوید تموم میشه آخه) اما اگه له و لورده شدید و دنبال انگیزه دوباره برای شروع میگردید جای درستی اومدید

نمایش 18 نقد دیگر
4.3
(74)
انگیزه‌بخش 🚀 (14)
75,000
٪50
37,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نمی توانی به من آسیب بزنی
٪50
نمی توانی به من آسیب بزنی
بر ذهنت چیره شو و ناممکن را ممکن کن
میلکان
4.3
(74)
انگیزه‌بخش 🚀 (14)
75,000
٪50
37,500
تومان