0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بی‌پایان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بی‌پایان

ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
درباره بی‌پایان

کتاب بی‌پایان با عنوان کامل بی‌پایان: ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو اثر دیوید گاگینز است. دیوید گاگینز ملقب به سرسخت‌ترین انسان جهان است. او پیش از این کتاب «نمی‌توانی مرا شکست دهی» را نوشته است که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است و کتاب جدید او با عنوان بی‌پایان نیز بسیار خواندنی و لذتبخش از کار درآمده است. براساس اظهارات خود گاگینز، این کتاب قطعاً یک کتاب خودیاری نیست، بلکه یک دوره آموزشی فشرده برای ذهن شما است. موضوع کتاب راجع به چگونگی رو در رو شدن با زندگی می‌باشد و تلنگریست که شما خواهان آن نیستید و چه‌بسا حتی نمی‌دانستید که به آن نیاز دارید.


بخشی از کتاب

دو سطح از باور وجود دارد. اولی، باوری سطحی است، همانند موعظه‌های دائمی مربیان، معلمان، روانکاوان و والدینمان‌. همه آنها‌ می‌گویند: «به خودت باور داشته باش»، گویی این طرز فکر به‌تنهایی می‌تواند ما را در برابر چالش‌های گوناگون زندگی سرپا نگه دارد اما زمانی که خستگی و فرسودگی از راه می‌رسد، به‌تدریج شک و ناامنی رخنه کرده و آن باور ضعیف و سست از بین می‌رود.


دومی، باوری است که بر اثر ایستادگی در برابر چالش‌ها متولد می‌شود. این باور از تلاش شما در مسیر درد و رنج، خستگی، منطق و البته نادیده گرفتن وسوسه‌های دائمی برای کنار کشیدن، نشئت می‌گیرد، تا درنهایت با نیروی راسخ درونتان مواجه شوید که حتی از وجودش خبر نداشتید. نیرویی که تمام شک و تردیدهای شما را از بین می‌برد و حرکت رو به جلوی شما را در مسیر موفقیت، تضمین می‌کند. این سطح از باور می‌تواند دانشمندان را شگفت‎زده کند و همه معادلات را تغییر دهد. چنین باوری یک هیجان قابل  توصیف یا یک مفهوم عقلانی نیست و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را به شما اعطا کند. این باور باید از درون خودتان بجوشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
644.۷۰ کیلوبایت
مدت زمان
۱۱:۲۷:۴۰
نویسندهدیوید گاگینز
مترجمسمانه احمدزاده
راوی ابوالفضل شاه بهرامی
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۴۴.۷۰ کیلوبایت
۱۱:۲۷:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
آرامش‌بخش 🌱
آموزنده 🦉

تازه دانلود کردم و منتظر این کتاب بودم

5
(1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
49,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بی‌پایان
بی‌پایان
ذهنت را آزاد کن و در جنگ زندگی پیروز شو
اندیشه آگاه
5
(1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
49,900
تومان