0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه های خواربارفروشی نامیا

معرفی، خرید و دانلود کتاب معجزه های خواربارفروشی نامیا

ناشر:
میلکان
درباره معجزه های خواربارفروشی نامیا


کتاب معجزه های خواربارفروشی نامیا نوشته کیگو هیگاشینو در ۵ فصل نگاشته شده است و داستانی جذاب از فروشگاهی به همین نام را روایت می‌کند. این فروشگاه مکانی عجیب و غریب است که مردم نامه‌های خود را در آن می‌اندازند و از صاحب فروشگاه کمک می‌خواهند. این فروشگاه سال‌هاست که هیچکس به آنجا نرفته است، اما با ورود سه دزد به نام‌های شوتا، آتسویا و کوهی، سرنوشت فروشگاه نامیا تغییر می‌کند.

این کتاب در سال 2012 جایزه‌ Chūōkōron را به دست آورد و داستان آن را می‌توان به عنوان یک اثر حیرت‌انگیز و جادویی در زندگی توصیف کرد. گفتنی است در چین، در سال 2017، یک فیلم فانتزی با عنوان "کارمنیا" بر اساس داستان اصلی کتاب معجزه‌های خواربارفروشی نامیا ساخته و تولید شد. این فیلم توانست استقبال خوبی از تماشاگران داشته باشد.

همچنین در ژاپن نیز داستان فروشگاه نامیا الهام‌بخش یک فیلم ژاپنی به نام "The Miracles of the Namiya General Store" در سال 2012 شد. این فیلم نیز موفق به جذب توجه مخاطبان شد و به عنوان یکی از اقتباس‌های موفق از این داستان شناخته می‌شود.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره کیگو هیگاشینو

کیگو هیگاشینو (Keigo Higashino)، نویسنده مشهور ژاپنی، در سال ۱۹۵۸ در شهر اوساکا به دنیا آمد. او از جمله نویسندگان برجسته و معروف ادبیات آسیای شرقی است و اثرات وی در جهان ادبی بسیار قابل توجه است. هیگاشینو تحصیلات خود را در رشته مهندسی برق در دانشگاه زادگاهش به پایان رساند و پس از فارغ‌التحصیلی به عنوان مهندس در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شد. در همین زمان‌ها، علاقه‌مندی‌اش به نویسندگی به شکل جدی شکل گرفت و او به نوشتن داستان‌های کوتاه و بلند پرداخت.

آثار هیگاشینو شامل داستان‌های مشهوری هستند که در عرصه ادبیات جهانی بسیار شناخته شده‌اند. به عنوان مثال: "معادله نیمه تابستان"، "رستگاری یک قدیسه"، "خانه‌ای که در آن مرده بودم"، "تازه‌وارد"، "فداکاری مظنون x"، "شگفتی‌های همه‌چیزفروشی نامیا" (یا همان "معجزه‌های خواربارفروشی نامیا") و "بدخواهی".


از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف کیگو هیگاشینو عبارتند از:

ü   کتاب ‫فداکاری مظنون X: این اثر جنایی-معمایی به شیوه‌ای عاشقانه و معنوی زندگی شخصی را به تصویر می‌کشد که در ابتدا، دنیا را از زاویه‌ منطق و علمی می‌بیند، اما به تدریج در درون عواطف و احساسات خود فرو می‌رود و در نهایت به فداکاری بزرگی دست می‌زند.

ü   کتاب معادله نیمه تابستان: در این اثر با سلسله‌ای از وقایع مهیج و رازآمیز روبرو می‌شوید که پس از مرگ مشکوک یک کارآگاه سابق به وقوع می‌پیوندد. این رمان جنایی با حال و هوای مرموز و معمایی، به عنوان یکی از بهترین اثار نویسنده در زمینه داستان‌نویسی شناخته می‌شود.

ü   کتاب رستگاری یک قدیسه: کتاب رستگاری یک قدیسه دومین جلد از مجموعه "کارآگاه گالیله" نوشته نویسنده ژاپنی کیگو هیگاشینو است. در این داستان، کارآگاه گالیله با پروندۀ یک قتل بی‌سرنخ و پیچیده روبه‌رو می‌شود و سعی در حل آن دارد.

جهت مشاهده سایر آثار کیگو هیگاشینو کلیک کنید.

چرا باید کتاب معجزه های خواربارفروشی نامیا را بخوانیم

کتاب معجزه‌های فروشگاه نامیا با داشتن داستانی فانتزی و معجزه‌آمیز، علاقه‌مندان به داستان‌های جذاب و ماجراهایی که زندگی را به نحوی عجیب تغییر می‌دهند، را به خود جلب می‌کند. داستان جذاب این کتاب با ترکیبی از عناصر معماگونه و رمزگشایی‌های مختلف خواننده را به یک سفر معنوی و جذاب می‌برد. این اثر با محیطی جادویی و معجزه‌آمیز، فرصتی را برای فرار از واقعیت روزمره و تجربه کردن دنیایی از داستان‌های خیالی فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک داستان جذاب، پر از معما و معجزه هستید، مطالعه این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب معجزه های خواربارفروشی نامیا می‌خوانیم

کوسوکه همان‌طور که راه می‌رفت، دنبال ردی آشنا از گذشته‌اش بود. او فکر می‌کرد احتمالاً هیچ‌چیز را به خاطر نخواهد آورد، اما در کمال تعجب، حالا که این‌جا بود خیلی از این مکان‌ها را می‌شناخت. این‌طور نبود که شهر هیچ تغییری نکرده باشد. مغازه ماهی‌فروشی که مادرش همیشه از آن خرید می‌کرد، از خیابان ناپدید شده بود. اصلاً اسمش چه بود؟ آها! درست است، اوماتسو. صاحب مغازه پوست آفتاب‌سوخته‌ای داشت. او همیشه رو به مشتریانی که از کنار مغازه‌اش رد می‌شدند با اشتیاق می‌گفت: «هی خانم! صدف‌های امروزمون حرف نداره! به خودت یه لطفی کن و چند تایی بخر. شوهرت بعداً ازم تشکر می‌کنه!»

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب معجزه های خواربارفروشی نامیا

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب میلان کوندرا، اولیس مدرن نویسنده عارف دانیالی

ü   کتاب اوهام نویسنده ریچارد باخ

ü   کتاب بالتازار و بلموندا نویسنده ژوزه ساراماگو

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهیگو هیگاشینو
نویسنده دومکیگو هیگاشینو
مترجمسبحان خسروجردی
مترجم دومنفیسه خسروجردی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Miracles of the Namiya General Store
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۱۰ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
5 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من نسخه چاپی این کتاب رو تهیه کردم و به نظرم کتاب خوبی بود چون تمام شخصیت های داستان به هم مرتبط بودن و اینکه نویسنده مدام روی یه شخصیت متمرکز نشده بود و هر فصل شخصیت اصلی خودش رو داشت اما فصل چهارم رو زیاد دوست نداشتم (البته این نظر شخصی منه) و اینکه توی هر فصل یه قسمتی از شخصیت های فصل های دیگه هم نمایان میشد و این برام خیلی جالب بود و مشابهش رو جایی نخوانده بودم در کل از کتاب لذت بردم و به عنوان کتابی که توی تعطیلات نوروز خوندم، سرگرم کننده بود:)

5
حال‌خوب‌کن ✨
گیرا 🧲
آموزنده 🦉
تلخ ☕️
آرامش‌بخش 🌱
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
سخت‌خوان 💎

عالی ترین کتابی کا تاحالا خوندم اول از همه هر فصل به هم مرتبطه نصف داستان غم انگیزه ولی این کتاب منو با دنیای کتاب اشنا کرد بعد اون کتاب مغازه ی جادویی کتاب بادام رو دارم میخونم خیلی عالیه باید به متن توجه داشته باشی اگه یکمشو جابذاری ادامشو گیج میشی

2

تقریبا نصفشو چاپی خوندم خیلی خسته کنندست روند داستان خیلی کنده نمیدونم چرا اینقدر معروف شده فقط ادامشو میخونم که ببینم تهش چی میشه واگرنه به نظرم ارزش نداره خلاصه کتاب های بهتری هم هست که وقتتونو باهاش بگذرونین

4
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

خواربارفروشی نامیا رو به کسایی که طرفدار کتاب‌های فانتزی نیستن هم پیشنهاد می‌کنم! ایده جدید و جذاب، شخصیت‌پردازی درست و پایان‌بندی مناسب کتاب، تجربه خوبی براتون می‌سازه. از دستش ندین...

5

من هنوز کامل تمومش نکردم فکر کنم یکی دو فصل دیگه مونده باشه و خب روند داستان جذاب بود نویسنده توی هر هر فصل داستان تازه ای برای روایت کردن داشت که به نظرم یکی از زیبایی های کتاب هم همین بود

5

من این کتاب رو خوندم و هر دفعه ک ببشتر میخوندم بیشتر حیرت زده میشدم نویسنده از مرتبط کردن زندگی ها و ماجراها برای جذاب کردنش استفاده کرده و این سبک هنر نمایی خودش رو داره من پیشنهاد میکنم👌

5
انگیزه‌بخش 🚀
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

لذت بردم از این کتاب و این سبک نوشتن این نویسنده همش در محور یه شخصیت نمیموند داستان و شخصیت های مرتبط و دیگه هم اضافه میشد از این موضوع داستان هم باید لذت برد عالییی بود خلاصه 👌👌

2

شاید تا ۵۰ صفحه اول جذاب باشه خوندنش اما بعدش کشش خاصی نداره. من خوندم تا آخرش ولی خب حتی تخیل قشنگی هم نداشت.

2

کتاب زیاد جالبی نبود توصیفات نویسنده به شدت ضعیف بود داستان روند جالبی نداشت مخصوصا وصل شدنای زندگی شخصیتا بهم خیلی مصنوعی بود

4

بر خلاف دیگر کتابهای این نویسنده که ژانر معمایی و پلیسی نبود . ولی بازهم زیبا بود و نشان هوش بالای نویسنده

نمایش 9 نقد دیگر
4.3
(40)
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه های خواربارفروشی نامیا
معجزه های خواربارفروشی نامیا
یگو هیگاشینو
میلکان
4.3
(40)
حال‌خوب‌کن ✨ (9)
59,000
تومان