0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معادله نیمه تابستان

معرفی، خرید و دانلود کتاب معادله نیمه تابستان

درباره معادله نیمه تابستان
همۀ شواهد حاکی از این است که ماساتسوگو تسوکاهارا از دیوارۀ ساحلی سقوط کرده و مرده است؛ اما تسوکاهارا کارآگاهی بازنشسته است و همین امر، پای پلیس جنایی توکیو را هم به این پرونده باز می‌کند. همزمان، پروفسور یوکاوا، فیزیک‌دانی که به «کارآگاه گالیله» معروف است، در همان شهر ساحلی کم‌رونق و در همان مسافر‌خانه‌ای اقامت دارد که متوفی ساکن آن بوده است. جزئیات کم‌اهمیتی یوکاوا را کنجکاو و او را ناخواسته درگیر ماجرایی می‌کند که به آشکار شدن رازهای پنهان منجر می‌شود. «کیوهه به سنگی که لکه ای قرمز رویش داشت، اشاره کرد و گفت: "فکر کنم اینجا همون جاییه که افتاده. نتونستن یکی از صندل ها رو پیدا کنن. احتمالا توی دریا افتاده." یکی از صندل ها؟ پس اون یکی پاش بوده؟" "نمی دونم. احتمالا." یوکاوا سر تکان داد و با انگشت عینکش را میزان کرد. بسیار مشتاقانه به سنگ های پایین خیره شده بود، انگار چیزی دیدنی آنجا بود.» -بخشی از کتاب-
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۵۸ مگابایت
تعداد صفحات
467 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۳۴:۰۰
نویسندهیگو هیگاشینو
نویسنده دومکیگو هیگاشینو
مترجمسعیده قاسمیان
ناشرانتشارات چترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Manatsu No Hoteishiki
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۲۳
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
200,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۵۸ مگابایت
۴۶۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
گیرا 🧲 (8)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
31 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

داستان این کتاب درباره هتلی در خلیج هاری ژاپن و صاحبان آن است. هتلی فرسوده که مشتری‌های بسیار کمی به دلیل کاهش رونق گردشگری خلیج دارد اما یک شب، یکی از مسافران هتل ناپدید میشود و صبح روز بعد مشخص میشود که او مرده است. داستان، مرگ این فرد را دنبال میکند و هر قسمت مانند تکه کوچک پازلی است که در نهایت تصویر جالبی را نمایان و شما را غافلگیر میکند. این کتاب مانند کتاب "خانه‌ای که در آن مرده بودم" از همین نویسنده، پر از جزئیاتی است که در انتهای داستان اهمیت بیان آنها مشخص میشود. هنگام مطالعه، داستان کمی طولانی و با توضیحات اضافی به نظر می‌آمد که در انتها متوجه ارتباط آن با راز داستان شدم. تنها ایراد کتاب از نظر من این بود که گاها به دلیل عدم آشنایی با اسامی ژاپنی، شخصیت‌ها را با هم اشتباه میگرفتم.

3

یک رمان جنایی در سطح متوسط ، اما جالب برای خوانندگان جنایی دوست ، رمان تا نیمه خیلی کند پیش میره اما از آن به بعد سرعت بیشتری میگیره ، اطلاعات بصورت قطره چکانی داده میشه ، ولی منطقی و حساب شده ، از لحاظ شخصیت پردازی بجز شخصیت استاد یوکاوا و کیوهه ، باقی شخصیت ها کاغذی هستند که چندان ، آدم رو جذب نمیکنند ، شخصیت های ربات گونه و بعضا بی هویت ، بنابراين فقط خود داستان جذاب است و دیگر هيچ !

4

کتاب خوبی بود، به هیچ وجه نمیشد پایانش رو حدس زد ولی به بی نقصی بقیه کتاب‌های این نویسنده نبود، به کسایی که از این کتاب خوششون اومد توصیه میکنم اسم نویسنده رو سرچ کنن تو فیدیبو، من ۵ تا از کتاب های این نویسنده رو از فیدیبو خوندم و در نهایت ممنون از تیم فیدیبو و مترجم این اثر.

5

اینکه در این کتاب هم مثل اثر دیگری که از نویسنده خوانده بودم، فداکاری مظنون x، پای یک دانشمند در میان بود، بسیار لذت بردم. خصوصا از مراوده دانشمند و کودک داستان ....

5

خیلی خوب بود و داستان واقعا جالبی داشت میتونم بگم کشش حتی تا اخریننن صفحهه کتاب هم حفظ شده بود لذت بردم و از وقتی که براش گذاشتم اصلا پشیمون نیستم.

5

به جرات میتونم بگم یکی از بهترین داستان های معمایی که تا به حال خوندم.بعد از مدتها این حس رو که نمیتونم کتاب رو زمین بذارم رو تجربه کردم

4

کتاب خیلی خوبی بود جزء محدود کتابایی بود که هیچ قسمتش خستم نکرد و لذت بردم .اخرای کتاب هم عالی بود هر بار با یک حقیقتی شگفت زدت میکنه.

4

عالی بود، معماهای کتاب و توصیف مکان داستان، شخصیت‌ها همه خیلی خوب بودند، فقط اسامی سختی داشت که خیلی مرتبط باداستان نبودند و بیشتر گیج‌کننده بودند.

4

یک رمان پلیسی پیچیده که حسابی کنجکاویم رو برانگیخت و تا آخرش در تب و تاب کشف پشت پرده ی ماجرا بودم. با ترجمه ی عالی.

5

رمان پلیسی زیبا و جذاب پرکشش و پر تعلیق نمی تونید زمین بگذارید بخصوص که حال و هوای علم را هم دوست داشته باشید

نمایش 12 نقد دیگر
4.3
(33)
گیرا 🧲 (8)
165,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معادله نیمه تابستان
معادله نیمه تابستان
یگو هیگاشینو
انتشارات چترنگ
4.3
(33)
گیرا 🧲 (8)
165,200
تومان