0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تازه وارد

معرفی، خرید و دانلود کتاب تازه وارد

درباره تازه وارد
کیگو هیگاشینو، نویسندهٔ معروف بین‌المللی، با تازه‌وارد بازگشته است: پروندهٔ قتلی مرموز به کیوچیرو کاگا، کارآگاه پلیس انتقالی از توکیو، محول می‌شود. جنازهٔ زنی که به‌تازگی طلاق گرفته، در خانه‌اش در منطقهٔ نیهونباشیِ شهر توکیو پیدا می‌شود. قتل این زن تازه‌وارد به‌خاطر زندگی آرام، گذشتهٔ معمولی و اینکه هیچ دشمنی نداشت، مرموز و دور از انتظار به نظر می‌رسد. کارآگاه کیوچیرو کاگا از ادارهٔ پلیس توکیو یک تازه‌وارد است که به‌تازگی به بخش نیهونباشی منتقل شده است. کاگا برای تحقیق درمورد پروندهٔ قتل مأمور می‌شود و از اهالی محل که به‌نوعی با قربانی در ارتباط بودند، بازجویی می‌کند، ولی هرچه بیشتر درمورد زندگی سادهٔ زن تحقیق می‌کند، تعداد مظنون‌های احتمالی بیشتر می‌شود. جایی در زندگی ظاهراً سادهٔ زن ـ گذشته‌اش، دوستانش، خانواده‌اش و آخرین روزهای عمرش ـ سرنخی نهفته است که کاگا را به‌سمت قاتل هدایت می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۵ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهیگو هیگاشینو
مترجمصبا ایمانی
ناشرانتشارات کتاب کوله‌پشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Shinzanmono
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۵ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
17 ٪
1
ستاره
11 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

من سه تا کتاب مجموعا از این نویسنده خوندم که به نظرم از نظر جذابیت این کتاب پایین تر از همه بود کتاب برای من تیکه تیکه و ناپیوسته بود و از اینکه هیچ چیز مهمی در مورد قتل در طول داستان گفته نمیشد یه جوری بود انگار من دارم از اخبار مثلا داستان قتل رو پیگیری میکنم و منتظرم ببینم پلیس ها چیکار میکنند ساده بگم انگار خواننده رو بازی نداده بودن تا با کارآگاه ها همراه بشه و اونم قتل رو حل کنه پیشنهاد میکنم از این نویسنده خانه ای که در آن مرده بودم و بدخواهی رو بخونید جذاب تره

4

خیلی وقت پیش این کتاب رو خوندم. همه ی کتاب های این نویسنده که ترجمه شدن رو خوندم. و درمجموع میتونم بگم کتاب هایی که یوکاوا توش هست بهتره. مثل معادله تابستان، رستگاری یک قدیسه، تازه رژه خاموش و فداکاری مضنون ایکس.

4

داستان پردازی کتاب را دوست داشتم.به عنوان یک کتاب معمایی _ جنایی خیلی کشدار است که در روند کار پلیسی اهمیتی ندارد.ولی داستان پردازی و فضا سازی آن جالب بود.

2

اصلا قابل مقایسه با کتابهای دیگر از این نویسنده نیست،خیلی طولانیه و پر از قسمتاییه که اصلا مربوط به موضوع اصلی نیستن و آخرشم چیز جالبی اتفاق نمیفته،در کل ارزش خوندن و وقت گذاشتن رو نداره

3

معمولی بود، طوری نبود که درگیر داستان بشوی و شناختی از شخصیت‌ها پیدا کنی که بتوانی قاتل را حدس بزنی که به نظر من بزرگترین ضعف کتاب بود، یکم هم زیادی طولانی بود.

3

یک کتاب پلیسی معمایی خوب، بدون شرح جزییات قتل و صحنه های خشن، حل معمای یک قتل یا استفاده از شواهد و استنتاج درست

5

داستان پرکشش ترجمه خیلی خوب فاصله گذاری های واضح بین بخشهای مختلف داستان که باعث می شد آدم متوجه تغییر فضای داستان بشه

5

کتاب خیلی خوبی بود زیبا وپر کشش پشنهاد میکنم

5
گیرا 🧲

چه پولدا بود کاگا😂 قشنگ بود. شیوه روایتش جدید بود.

1

مزخرف کسل کننده سطح پایین! حیف پول و وقت

3.5
(17)
گیرا 🧲 (2)
57,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تازه وارد
تازه وارد
یگو هیگاشینو
انتشارات کتاب کوله‌پشتی
3.5
(17)
گیرا 🧲 (2)
57,500
تومان