0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یخ شکن ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب یخ شکن ها

درباره یخ شکن ها

آیا به عنوان یک بازاریاب می‌دانید چطور مشتری‌تان را به شناسایی کسب ‌و کار و محصول خود تشویق کنید؟ یخ شکن‌ها به قلم تام شرایتر  تکنیک‌ها و فنونی را به شما می‌آموزد تا به کمک آن‌ها بتوانید به فروشنده‌ی موفقی تبدیل شوید و درآمد خود را افزایش دهید.

کتاب یخ‌ شکن‌ها با عنوان اصلی Ice Breakers به شما یاد می‌دهد که چگونه به عنوان یک بازاریاب یخ‌های ارتباط با مشتری را بشکنید. فرقی نمی‌کند شما آشپز باشید یا خیاط و یا مدیر یک کارخانه. مهم این است که بتوانید ارتباط موثری را با مشتریان خود برقرار کنید. یکی از مهم‌ترین راه‌های گسترش کسب و کار، اجرای شیوه‌های صحیح بازاریابی است. یخ‌ شکن‌ها در حال حاضر با ترجمه‌ی سعید گل محمدی و هاله عطری توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. اگر شما به عنوان یک مدیر یا بازاریاب دغدغه‌های شغلی خود را دارید، به دسته بندی مدیریت، بازاریابی و فروش در فیدیبو سر بزنید.

با تام شرایتر بیشتر آشنا شویم

تام شرایتر Tom Schreiter نویسنده و بازاریاب شبکه‌ای آمریکایی‌ است که به ال بزرگ (BigAl) معروف است. او تا کنون بیش از 30عنوان کتاب در خصوص بازاریابی و روانشناسی منتشر کرده و دارای بیش از 40 سال سابقه در حوزه‌ی بازاریابی شبکه‌ای است. بیگ ال در دهه 1970 به اوج محبوبیت خود رسید یعنی زمانی که MLM در حال رشد بود. از تام شرایتر کتاب‌های مختلفی به فارسی ترجمه شده که می‌توانید بعضی عناوین آن را در زیر ببینید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب یخ شکن‌ها را بخوانیم

اغلب به عنوان یک بازاریاب ممکن است موقعیتی پیش بیاید که هنگام فروش محصول، نتوانیم به خوبی صحبت کنیم و خودمان را به دیگران معرفی کنیم. در واقع اثرگذاری در بازاریابی یکی از مهم‌ترین اصول کاری است.  از دست ندادن زمان و موقعیت فروش برای بازاریاب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا درآمد او به میزان فروشش بستگی دارد. خواندن کتاب یخ شکن‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا:

  • سر صحبت را به راحتی با افراد دیگر باز کنید.

  • در هر شرایطی و تحت هر عنوان شغلی با دیگران گفت و گو کنید.

  • با آموختن روش‌های موفقیت در کسب و کار، درآمد خود را افزایش دهید.

  • در حرفه‌ی خود فرد تاثیرگذاری بشوید.

  • تکنیک‎های هدفمند قدم برداشتن را بیاموزید.

در بخشی از کتاب یخ شکن‌ها می‌خوانیم

فکر کنید وقتی کسی از شما شغلتان را می‌پرسد، نیازی نیست بگویید: «چند لحظه صبر کنید تا از ماشین بروشور و سی‌دی‌ها را بیاورم.» به نظر شما در این حالت طرف مقابل شک نخواهد کرد؟ مشتری احتمالی شما می‌خواهد بداند که شما در کل چه شغلی دارید.

آیا می‌گویید: «خب، در این تجارت شما جنس ما را به صورت عمده می‌خرید و به صورت خرده می‌فروشید. یا وقتی بتوانید سازمانی از فروشندگان تشکیل دهید، مشمول پورسانت فروشگاه می‌شوید».

هدف کسب و کار حل مشکلات مردم است. اگر مردم مشکلی نداشته باشند، دیگر دلیلی برای وجود کسب و کارهای گوناگون نیست. مطمئنم تا به حال از این جنبه به موضوع نگاه نکرده بودید.

بچه‌ها مردمان کوچکی هستند که نه پول دارند نه قدرت؛ اما هرچه بخواهند به دست می‌آورند و آن‌ها قدرت برخی کلمات مشخص را می‌دانند و به روش آزمون و خطا این را یاد می‌گیرند. بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم آن‌ها شبکه خصوصی با بچه‌های دیگر دارند و اصرارشان را باهم به اشتراک می‌گذارند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب یخ شکن‌ها

بحث بازاریابی و افزایش درآمد از این طریق، یکی از پرطرفدارترین مسائل دنیای امروز است. ممکن است شما نیز قصد داشته باشید به عنوان یک مدیر، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید و یا دانش مدیریتی خود را افزایش دهید و یا به عنوان یک بازاریاب روش‌های موثرتری را برای کسب درآمد پیش بگیرید. در این صورت حتما به عناوین زیر سر بزنید: 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
925.۴۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسنده تام شرایتر ال بزرگ
مترجم سعید گل محمدی
مترجم دومهاله عطری
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ice breakers
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۵.۴۰ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یخ شکن ها
یخ شکن ها
تام شرایتر ال بزرگ
انتشارات نسل نواندیش
5
(2)
59,900
تومان