0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی آگاهی در 21 روز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب پاکسازی آگاهی در 21 روز

پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان
نویسنده:
دبی فورد
درباره پاکسازی آگاهی در 21 روز

کتاب‌های زیادی در دنیای کتاب‌های خودسازی و موفقیت وجود دارند که به شما کمک می‌کنند. یکی از این کتاب‌ها پاکسازی آگاهی اثر دبی فورد است. این کتاب با عنوان اصلی «Consciousness Cleans:a Breakthrough Program for The 21 Day Connecting With Your Soul’s Deepest Purpose» در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این کتاب یکی از آثار پرفروش نویسنده است و بیش از یک میلیون نسخه از آن در دنیا فروخته شده است.

این کتاب همان‌طور که از نامش پیداست یک راهنمای عملی است که به کمک آن می‌توانید در طی ۲۱ روز آرامش عمیق درونی را به دست آورید و از افکار مسموم و آسیب‌زا فاصله بگیرید. این بیست و یک روز را می‌توان یک سفر درونی دانست  که شما را به عمق وجودتان می‌رساند. برای شروع این سفر مقدمات و قوانینی وجود دارد که باید در ابتدا با آن‌ها آشنا شوید و سپس هر روز بخشی از سفرتان را ادامه دهید. این سفر هر روز یک مراسم پاکسازی دارد که شامل چیزهایی مانند رهاکردن، تقویت نیروی جسمانی، بخشش و ... است. هر روز یک تمرین صبحگاهی هم دارد که می‌تواند به افروختن نیروی معنویت در وجود فرد کمک کند.

این کتاب با عنوان کامل «پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز، پلی به عمیق‌ترین تمنای وجودتان» توسط الهام شریف به فارسی برگردانده شده است و انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس است و می‌توانید آن را روی گوشی و تبلت و دسکتاپ بخوانید.

درباره‌ی دبی فورد بیشتر بدانیم

Debbi Ford  نویسنده و سخنران انگیزشی مشهور آمریکایی است. او در سال ۱۹۵۵ به دنیا آمد و زندگی سختی داشت اما توانست به یک مربی انگیزشی برای دیگران تبدیل شود و افراد زیادی معتقدند آموزه‌های فورد به آن‌ها کمک کرده است زندگی بهتری داشته باشند. مشهورترین اثر او اثر سایه است و بیش از بیست سال درباره‌ی این موضوع نوشت، حرف زد و کارگاه‌های بسیار زیادی برگزار کرد. او معتقد بود افراد با پذیرفتن بخش تاریک وجودشان راهشان به‌سوی روشنایی را پیدا خواهند کرد و به موفقیت خواهند رسید.

او در سال‌های پایان عمر در سن دیگو زندگی می‌کرد و مشغول مبارزه با سرطان بود. سرانجام این زن نویسنده در فوریه ۲۰۱۳ در گذشت. از او کتاب‌های مختلفی در فیدیبو موجود است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم/

سه دلیل برای خواندن کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

  • این کتاب کتابی است که به شما کمک می‌کند آگاهی بهتر و بیشتری از اعماق وجود خود به دست آورید و بتوانید با آرامش بیشتری زندگی کنید.
  • به کمک این کتاب می‌توانید از تفکرات منفی و چیزهایی که به ذهن آسیب می‌زنند فاصله بگیرید و ذهنتان را به سمت‌وسوی مناسب هدایت کنید.
  • این کتاب یک کتاب عملی کاربردی  است. پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز در حقیقت مسیری را پیش روی شما می‌گذارد که اگر به آن عمل کنید نتایج ارزشمندی به دست خواهید آورد.

در بخشی از کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز می‌خوانیم

شما باید چون یک مبارز عرفانی با خود صادق باشید و نوری به تاریکی گذاشته و تضادهای درونی خود بتابانید. در هفت روز آینده باید عشق و نور قلب سخاوتمندتان را به بخش‌هایی از زندگی و وجودتان که ناجوانمردانه مورد قضاوت قرار داده، به بیراهه کشانده و یا از خود جدا ساخته‌اید، ارزانی دارید. برای وحدتی نو با جلوه‌ی حقیقی و آزاده‌ی خود باید هر چه میان شما و شکوه ازلی‌تان وجود دارد ببینید و بر همگی چیره شوید.

سفر بیست و یک‌روزه‌ی پاکسازی آگاهی سفری معنوی برای بازستاندن نور درون شماست. اما بخش  مهمی از این سفر تشخیص و پذیرش بخش‌های تاریک و کشمکش‌های ناتمام درونتان است. تاریکی چیزی نیست جز عدم حضور نور. تاریکی فقط به جایی رخنه می‌کند که سموم انباشته و موانع خودساخته وجود دارد. اکنون این فرصت را دارید که از گذشته عبور کنید و تمام محدودیت‌های خودساخته خویش را دور بریزید؛ آری تمامی آن‌ها را. این بیست و یک روز برای شما فرصت و چالشی است تا خود را از اسارت هر آن چه هستید برهانید، بپذیریدشان و بر آن‌ها چیره گردید. فرصتی است برای بازستاندن هرآنچه در تاریکی مانده است و تبدیل آن به روشنایی.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز یک کتاب خودیاری است که به شما کمک می‌کند درون خود را بهتر بشناسید و به آرامش بیشتری دست پیدا کنید. کتاب‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید و ذهن و روانتان را برای داشتن یک زندگی بهتر آماده کنید. در ادامه چند کتاب مناسب را به شما معرفی می‌کنیم/

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهدبی فورد
مترجمالهام شریف
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۹ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین کتاب

5
حال‌خوب‌کن ✨
آموزنده 🦉
پربار 🌳

عالی بود

5

عالی

4.4
(5)
پربار 🌳 (1)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی آگاهی در 21 روز
٪30
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان
انتشارات نسل نواندیش
4.4
(5)
پربار 🌳 (1)
69,900
٪30
48,930
تومان