0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
محدودیت صفر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب محدودیت صفر

راز بومیان هاوایی برای رسیدن به ثروت، سلامتی، آرامش و فراتر از آن...
درباره محدودیت صفر

کتاب محدودیت صفر نوشته جو ویتالی و ایهالیا کالا هولن نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از طریق پاک‌سازی ذهن ناخودآگاه و اصلاح افکار منفی و محدودیت‌های ذهنی خود به دنبال تحقق رویاها، سلامتی، آرامش و موفقیت در زندگی بگردند. کتاب محدودیت صفر روی روش هو اوپونو پونو (Ho'oponopono) تمرکز دارد که یک روش معنوی و پاکسازی ذهنی است. این روش به موضوع اصلاح و تصحیح خطاها و اشتباهات گذشته و افکار منفی می‌پردازد. با استفاده از این روش، افراد می‌توانند انرژی منفی را از ذهن خود پاک کنند و به سمت آرامش و سلامتی حرکت کنند.

نویسنده در این کتاب بر این نکته تأکید دارد که برای دستیابی به آرامش و موفقیت، انسان‌ها باید مسئولیت خود را در قبال افکار و افعال خود بپذیرند و به پاک‌سازی ذهن ناخودآگاه خود بپردازند. این کتاب مفهومی عمیق در مورد ارتباط بین دنیای داخلی و خارجی انسان‌ها ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا بهبودی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره جو ویتالی و ایهالیا کالا هولن

دکتر جو ویتالی، نویسنده، موسیقیدان، سخنران و مربی در زمینه قانون جذب و موفقیت است. او در ۲۹ دسامبر سال ۱۹۵۳ در شهر نیلز در اوهایو متولد شد. جو ویتالی با علاقه‌ شدید خود به کتاب‌خوانی و نویسندگی، از دوران دبیرستان تا دوران تحصیل خود در دانشگاه ایالتی کنت، سرانجام رویای نویسنده شدن را به واقعیت تبدیل کرد و به یکی از نویسندگان برجسته در زمینه‌های هنر، خلاقیت، بازاریابی، و کسب و کار تبدیل شد. انتشار اولین کتاب او در زمینه هنر و سپس کتاب دوم در حوزه بازاریابی اینترنتی، مهارت‌ها و دانش وی را به جامعه تجاری و فرهنگی جهانی معرفی کرد.

 دکتر ایهالیا کالاهولن نیز یک شخصیت مشهور در زمینه روان‌شناسی و توسعه شخصی است. او به مدت چهار دهه در زمینه‌های حل مشکلات و رهایی از استرس فعالیت داشته و به عنوان مشاور روان‌شناس بالینی در بیمارستان دولتی هاوایی تجربه‌های مهمی کسب کرده است. ایهالیا کالاهولن با هزاران نفر کار کرده و به همکاری و فعالیت‌های آموزشی در سازمان‌های بین‌المللی مهمی مانند سازمان ملل متحد و یونسکو نیز پرداخته است. وی تدریس روش هواوپونوپونو را در سطح جهانی آغاز کرد و در این زمینه به تجربه و تخصص چندین دهه‌ای دست پیدا کرده است. ایهالیا کالاهولن به همراه دکتر جو ویتالی به سفرهای آموزشی در جهان می‌روند و از تجربیاتشان در زمینه رشد و توسعه شخصی دیگران بهره می‌برند.

از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف جو ویتالی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

ü   کتاب عبارت پنجم هواوپونوپونو: این کتاب درباره رشد معنوی و موضوعاتی مرتبط با ارتقاء زندگی انسان، خارج از مسائل مادی و دغدغه‌های روزمره، به ویژه با تأکید بر عبارات پنجم هواوپونوپونو و پاکسازی روحی است. جو ویتالی در کتاب عبارت پنجم هواوپونوپونو با تمرکز بر روی موضوع رشد معنوی، نگاهی عمیق‌تر بر مفهوم پاکسازی روحی داشته و اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبش قرار داده است.

ü   کتاب میلیاردر معنوی اوضاع: کتاب میلیونر معنوی شما را درک ابعاد جدیدی از رشد معنوی راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که پول و معنویت در کنار هم می‌توانند نتایج بی‌نظیری را برای فرد به همراه داشته باشند. این کتاب الهام‌بخش و عملی به افراد این امکان را می‌دهد که بدون محدودیت‌ها و باورهای قدیمی، به تغییرات مثبتی در زندگی‌اش دست پیدا کند.

ü   کتاب همین حالا پول جذب کن: این کتاب با ارائه یک فرمول هفت مرحله‌ای، به شما راهنمایی می‌کند تا در شرایط اقتصادی دشوار، درآمد خود را افزایش دهید و مشکلات مالی را پشت سر بگذارید. جو ویتالی در این اثر خود به شما آموزش می‌دهد که از ناامیدی خارج شده و به سوی کامیابی و شادی حرکت کنید.

جهت مشاهده سایر آثار جو ویتالی و ایهالیا کالا هولن کلیک کنید.

چرا باید کتاب محدودیت صفر را بخوانیم

کتاب محدودیت صفر نه تنها یک منبع ارزشمند در زمینه توسعه شخصی و رشد ذهنی است بلکه به عنوان یک راهنمای عملی برای بهبود کیفیت زندگی و دستیابی به آرزوها و هدف‌های شخصی و حرفه‌ای خود عمل می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با پاک‌سازی ذهن ناخودآگاه از افکار منفی و محدودیت‌های ذهنی خود، از دامان ترس و مشکلات گذشته خود رهایی یابید و به سوی یک زندگی پر از آرامش، سلامتی، و موفقیت حرکت کنید. روش هو اوپونو پونو که در این کتاب آموزش داده می‌شود، ابزاری قدرتمند برای تصحیح و تغییر افکار و عادات منفی و محدودیت‌های ذهنی ماست.

با مطالعه این کتاب، می‌توانید به دنیای داخلی خود نگاهی نو بیاندازید و از طریق تقویت ارتباط خود با ذهن ناخودآگاهتان، تغییرات مثبتی را در زندگی ایجاد کنید.


در بخشی از کتاب محدودیت صفر می‌خوانیم

مدت‌ها بود که شرایط بسیار سختی داشتم. عمل جراحی مادرم آرامش و خواب و خوراک را از همه‌ی اعضای خانواده‌ام گرفته بود. به علاوه مشکلات شخصی‌ام در این بین بیشتر و بیشتر می‌شدند. بعد از اتمامِ کتابِ "ازقدرت عشق" نوشته‌ی " کاترین پاندر" وارد دنیای جدیدی شدم. امواج عشق الهی را یکی پس از دیگری در درونم احساس می‌کردم. گویی همه‌ی اتفاقات شکل خوشایندتری گرفت. به لطف الوهیت جراحی مادرم با موفقیت پیش رفت و بعد از گذشتن دوره‌ی نقاهت او، آرامش بار دیگر وارد زندگیمان شد. قصد ندارم که با گفتن یک به یک مشکلات سرتان را دردبیاورم، اما برخودم لازم دانستم که همه چیز را با شما عزیزان در میان بگذارم تا بدانید که گفته‌های این کتاب آبکی و توخالی نیستند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب محدودیت صفر

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب نیروی حال نویسنده اکهارت تله

ü   کتاب متقاعدسازی  نویسنده جمال قمری

ü   کتاب هنر پسرداری نویسنده استیو بیدالف


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۸۴ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهجو ویتالی
نویسنده دوم ایهالیا کالا هولن
مترجمزهرا بختیاری
ناشرآستان مهر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Zero limits : the secret Hawaiian system for wealth, health , peace, and more
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۸۴ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
9 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب ارزشمندی است.لیکن آدمی که غرق در روزمرگی و روز مرگی است،نمی تواند انتظار معجزه داشته باشد.بنابراین در ابتدا بخوانید و در ادامه تامل و پاک سازی کنید تا به آرامش و اعجاز برسید. من هم سعی خودم رو میکنم.امیدوارم بتوانم...🙂

5

كتاب خوب و تاثيرگذاريه جملاتى كه داره واقعا باعث آرامش ميشه همه آدما خاطره هايي دارن كه يادآوريش باعث عذاب ميشه ولي با انجام اين تكنيك ديگه اينجورى نيستن اين كتاب خيلي به من كمك كرد

5

سلام کتاب محدویت صفر خیلی ساده و آسون یاد میده که چطوری همیشه آرامش داشته باشیم و خودمون رو در هر موقعیت از انرژی منفی پاکسازی کنیم.حتما پیشنهاد میکنم بخونید.

1
پربار 🌳

ترجمه خیلی ضعیفی هست، پر از غلط نگارشی و ترجمه‌ای و تایپی. من اول این ترجمه رو گرفتم، ۷۰ صفحه خوندم بعدش اون یکی ترجمه رو گرفتم. پیشنهاد میکنم از اون یکی ترجمه استفاده کنید.

5

چندتا از دوستام به شدت تغییرات مثبتی داشتند که گفتند با این کتاب زندگیشون متحول شده منم الان میخواد دانلودش کنم

1

این سبک ها رو بهش میگن انگیزه فروشی ! زیاد جدی نگیرید !

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶

لازمه به اون درک رسیده باشی تا ازش لذت ببری

3

عالی،ب همه پیشنهاد میکنم واقعا تاثیرگذار

5

عالی بود به من خیلی کمک کرد

4

کتاب انگیزشی خوبیه

نمایش 1 نقد دیگر
4.4
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
14,000
٪50
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
محدودیت صفر
٪50
محدودیت صفر
راز بومیان هاوایی برای رسیدن به ثروت، سلامتی، آرامش و فراتر از آن...
آستان مهر
4.4
(25)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
14,000
٪50
7,000
تومان