0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

آگاهی از رازهای کسب درآمد و پول
نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره بیندیشید و ثروتمند شوید

یکی از اهداف مهمی که بیشتر افراد در سر دارند رسیدن به ثروت کافی است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید کتابی است که به این افراد کمک می‌کند از مسیر ساده‌تری به این هدف دست پیدا کنند. این کتاب در سال ۱۹۳۷ برای اولین‌بار با عنوان «think and grow rich» منتشر شد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. از این کتاب تا کنون بیش از ۱۵ میلیون نسخه فروخته شده است و به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب خودیاری در تمام دوران شناخته می‌شود.

ناپلئون هیل بیش از بیست سال مطالعه روی افرادی که ثروت زیادی داشته‌اند انجام داده است و از روی این مطالعات ۱۳ اصل مشخص کرده است که به‌عنوان ۱۳ گام به‌سوی ثروت شناخته می‌شوند. این اصول هرکدام کمک می‌کنند بخشی از مسیر را پیش بروید. ابتدا باید آرزو کنید و بخواهید به نتیجه‌ای برسید. در ادامه باید به خودتان و توانایی‌تان ایمان داشته باشید. باید از جملات تأکیدی مثبت استفاده کنید و دانش و مهارت‌های خود را افزایش دهید. این مسیر ادامه دارد و بهتر است از تمام پتانسیل خود استفاده کنید تا موفقیت کافی به دست آورید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده است. فارسی یکی از همین زبان‌هاست. این کتاب با عنوان کامل «بیندیشید و ثروتمند شوید، آگاهی از رازهای کسب درآمد و پول» توسط زهرا بختیاری ترجمه شده است. آستان مهر انتشارات این کتاب است و می‌توانید نسخه الکترونیک آن را هم در همین صفحه از فیدیبو و در دسته‌بندی روانشناسی دانلود کنید.

ناپلئون هیل کیست؟

ناپلئون هیل (napoleon hill) نویسنده و معلم انگیزشی آمریکایی بود که بین سال‌های ۱۸۸۳ تا ۱۹۷۰ زندگی کرده است. او در جنوب غربی ویرجینیا متولد شد و  ریشه‌های انگلیسی داشت. او مادرش را در کودکی از دست داد و با نامادری بزرگ شد. نامادری‌اش او را به مدرسه فرستاد و در پیشرفتش تأثیر زیادی داشت. او از نوجوانی شروع به نوشتن کرد و برای روزنامه هم می‌نوشت. او بعدها شغل‌های مختلفی را انتخاب کرد و برای خواندن حقوق هم به دانشگاه رفت. او مدعی شده بود با اندرو کارنگی ثروتمند بزرگ آمریکایی هم دیدار داشته و از توصیه‌هایش استفاده کرده است؛ اما درباره این موضوع تردیدهای زیادی وجود دارد. این نویسنده چندین و چند کتاب مختلف نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

  • این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ است و افراد زیادی معتقدند که توانسته‌ است به آن‌ها کمک کند چیزهای بیشتری به دست آورند.
  • کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید کتابی بسیار کاربردی است. در این کتاب راه‌حل‌های عملی زیادی در نظر گرفته شده است و می‌توانید به کمک آن‌ها پیشرفت کنید و دانش اقتصادی بیشتری به دست آورید.
  • کتاب ناپلئون هیل لحنی بسیار ساده و روان دارد و خواندن آن برای هرکسی با هر سطحی از سواد و دانش ممکن است.

در بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌خوانیم

علاوه بر این، مطلب مهم‌تر از این مورد این است که این اطلاعات باعث شد پسر جوان کارش را از صفر شروع نکند. او به‌عنوان مدیر تازه‌کار و دستمزدی در حد و اندازه‌ی سایر مدیران کارش را شروع کرد و این موضوع برای یک فرد که تجربه‌ی زیادی ندارد چیز کمی نیست!

حالا بازهم می‌پرسید چرا باید برای داشتن یک شغل این‌قدر دردسر بکشیم؟

در حقیقت، موقعیتی که مرد جوان دلش می‌خواست و کم‌کم ده سال زمان می‌برد، با ارائه‌ی این برنامه کمتر شد و او به‌جای اینکه از صفر شروع کند از جایی که بالاتر و بهتر بود شروع کرد.

ایده‌ی از صفر شروع‌کردن و کارکردن و ادامه‌دادن چیز بدی نیست، اما مشکل اینجاست اکثر افرادی که از رده‌ی پایین و به‌اصطلاح صفر شروع می‌کنند، هرگز آن‌قدر پیشرفت نمی‌کنند که بتوانند سرشان را بالا بگیرند و فرصت‌ها را ببینند، بنابراین همیشه در همان موقعیتی که دارند درجا می‌زنند. همچنین بهتر است این موضوع را بدانید که دورنماهای رده‌های پایین سازمان‌ها اکثرا زیاد روشن و دلگرم‌کننده نیست. تمام اشتیاق آدم را نسبت به رسیدن به آرزوهایش نابود می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر بیندیشید و ثروتمند شوید را خوانده‌اید و از آن لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هست که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. در ادامه این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجمزهرا بختیاری
ناشرآستان مهر
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۶ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
17 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نظراتم را عرض میکنم اگر این خط مسیر را دوست دارید مطالعه کنید و الا وقت خود را بیهوده هدر ندهید الف/کتاب ۵۷۰ص هست بیش از ۲۵۰ص فقط میگوید اشتیاق داشته باشید تا بدست بیاید اما روش ان را یا با مثال های غیر منطقی بیان میکند یا با مثال افرادی که بیش از سه نفر نیستن بیان میکند ولی فقط میگوید اشتیاق طوری که انگار کتاب جادوگری خانده میشود تا به کتاب منطقی و اقتصادی ب/صد صفحه میانی در مباحثی هست که با توجا ب نگارش کتاب در سال ۱۹۳۷میتوان گفت این روش ها و توضیحاتم ان چنان مفید نیست ج/مابقی کتاب ب تقویت حس ششم میپردازد حال سوال است ایا با تقویت حس ششم میتوان ب ثروت رسید اگر هم برسیم واقعا منطقی و معقول نیست که کتابی در زمینه اقتصادی بیاد این جور مورد ها ترویجج بده مثلا میگفت فرض میکردم ی جلسه تشکیل دادم ک در ان گالیله و افطلاطون و ... اینا بودند و شش ماه بعد از عواقب این کار ترسیدم و ترکش کردم تا این که یکی از مردگان اومد ب خابم گفت باز ب این جلسه ها بیا و بعد خودش میگه نمیگم خاب دیدم یا واقیت بود که اون مرده رو ملاقات کردم

1

این کتاب به هیچ دردتون نمیخوره نسخه چاپیش من گرفتم از کتاب خونه این کتاب هیچ پشتوانه علمی نداره بد بختانه فقط فروش بالایی داشته معروفه حیف که ذره ای هم به درد نمیخوره اگه دنباله اقتصادید به جاش روانشناسی پول اگه هم دنبال توسعه فردی هستید دروغ هایی که به خود می گوییم رو به جای این بخونید این کتاب به هیچ وجه مفید نیست

5

کتاب فوق العاده ای هست بی دلیل نیست که سایر کتاب های این حوزه رو برگرفته از این میدونن با اینکه بحث بر سر ناپلئون هیل و زندگیش و راست و دروغ بودن داستان هایی که از کارنگی و ادیسون میاره زیاده ولی هیچی از ارزش های این کتاب کم نمیشه در نوع و زمان خودش و حتی برای امروز ما کاربردی و مفید هست

2

قبل از مطالعه این کتاب تحقیقی درباره نویسنده‌اش داشته باشین. این کتاب اینقدر در ایران معروف بوده که خواستم خوندنش رو شروع کنم اما با تحقیقات درباره این کتاب و نویسنده متوجه حقایقی شدم. موفق باشید.

3

چرا کسی راجع به ترجمش نظری نداده:,)

1

یک شیاد کلاهبردار میتونید تحقیق کنید در موردش بدرود

4

این کتاب خیلی معروفه

5

خیلی خوب وعالی بود

3

نظری ندارم میایم تو اجرایش

5

بسیار عالی حتما بخونید

نمایش 1 نقد دیگر
3.6
(18)
18,000
٪50
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50
بیندیشید و ثروتمند شوید
آگاهی از رازهای کسب درآمد و پول
آستان مهر
3.6
(18)
18,000
٪50
9,000
تومان