0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شاه کلید ثروت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شاه کلید ثروت

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره شاه کلید ثروت

ثروت در ذهن هر انسانی، تعریف متفاوتی دارد. عده‌ای حساب‌های مملو از پول یا دارایی‌های متعدد را ثروت می‌پندارند. اما ثروت تنها به داشتن پول محدود نمی‌شود و ابعاد گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. ناپلئون هیل در کتاب شاه کلید ثروت از سرمایه‌های مادی و معنوی انسان می‌گوید. کتاب شاه کلید یک راهنمای جامع برای رسیدن به زندگی رویایی‌تان است.

‌درباره‌ی کتاب شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل

کتاب شاه کلید ثروت با وصیت‌نامه‌ی «دیل کارنگی» یکی از تاثیرگذارترین افراد آمریکا آغاز می‌شود: «من بخش هنگفت‌تر دارایی و ثروتم را که دربرگیرنده‌ی فلسفه‌ی موفقیت فردی است و همه‌ی ثروتم را از طریق آن به دست آورده‌ام، به عنوان میراث به مردم آمریکا تقدیم می‌کند». دیل کارنگی از تمایل ذاتی انسان برای به دست آوردن بدون از دست دادن و زحمت کشیدن آگاه بوده است، تصمیم گرفت روشی نو و ارزشمند برای توزیع فلسفه‌ی ثروت خود برگزیند.

ناپلئون هیل از وصیت‌نامه‌ی دیل کارنگی الهام گرفته و این کتاب را به نگارش درآورده است. او در این اثر 12 ثروت زندگی را معرفی می‌کند که اغلب نادیده گرفته می‌شود، ثروت‌هایی مثل عشق، سلامتی، دوستان و روابط موفق. در این کتاب ناپلئون هیل اصول موفقیت و دستیابی به ثروت را در میان ثروتمندان مورد بررسی قرار داده است و اصولی مشترک را میان همه‌ی آنها مشاهده کرده است. بنابراین راه کسب موفقیت را کسانی پیدا می‌کنند که شاه کلید آن را در درست دارند.

مروری بر فصل‌های کتاب شاه کلید ثروت

  1. سرآغاز همه‌ی ثروت‌ها
  2. دوازده ثروت زندگی
  3. هشت فرمانده
  4. قطعیت هدف
  5. عادت طی کردن کیلومتر اضافی
  6. عشق، رهایی بخش نوع بشر
  7. اندیشه‌پردازی
  8. تحلیل اندرو کارنگی از اصل اندیشه‌پردازی
  9. ایمان و اعتقاد
  10. قانون نیروی عادت کیهانی
  11. نظم و انضباط شخصی

‌درباره‌ی ناپلئون هیل نویسنده‌ی کتاب شاه کلید ثروت

ناپلئون هیل یکی از پرآوازه‌ترین نویسندگان کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری است. او  زاده‌ی 26 اکتبر سال 1886 در ایالت ویرجینیا است. پدر او آهنگر بود و زندگی آنها رفاه نسبی برخوردار بود. اما مرگ نابهنگام مادر او زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داد. او 10 ساله بود که مادرش را دنیا رفت و پدرش سه سال پس از آن مجدد ازدواج کرد و تقریبا او را تنها گذاشت.

او در دوران نوجوانی علاقه‌ی زیادی به خبرنگاری و نوشتن مقاله داشت و آن را به شکلی دنبال کرد؛ تا جائیکه  مقالات خود را در روزنامه‌های محلی منتشر نمود و از این طریق هزینه‌های تحصیلش را تامین کرد. او رشته‌ی حقوق را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد اما نتوانست از پس هزینه‌های سنگین آن برآید و آن را نیمه کاره رها کرد.

هیل که در جستجوی ثروت و موفقیت بود تصمیم گرفت راز موفقیت افراد سرشناس را کشف کند. به همین دلیل ناپلئون تحقیقات گسترده‌ای در ارتباط با طرز تفکر مردم عادی با مردم ثروتمند انجام داد. هیل برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود، مصاحبه‌های مفصل و دقیقی با افراد سرشناس نظیر «هنری فورد»، «گراهام‌بل» و «توماس ادیسون» انجام داد به این ترتیب او یکی از اولین نویسندگان سبک مدرن ادبیات موفقیت فردی نام گرفت. او نتایج 20 سال تحقیق و مصاحبه را در کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» منتشر کرد. این کتاب شهرت زیادی برای او به ارمغان آورد و او را به یک مرد ثروتمند تبدیل کرد.

او پس از کسب شهرت به فعالیت‌هایی مثل مشاوره تجاری، سخنرانی و ... هیل روی آورد. از دیگر آثار منتشر شده توسط او می‌توان به کتاب‌های «فلسفه موفقیت و ثروت»، «دینامیت موفقیت» و «با آرامش ذهن به ثروت برسید» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب شاه کلید ثروت به فارسی

مهدی قراچه‌داغی در سال 1326 در کاشان متولد شد. او یکی از پیشکسوتان ترجمه در حوزه‌ی اقتصاد و روانشناسی است و در این عرصه. حضور پررنگ و فعالی دارد. قراچه داغی آثار ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف نظیر روانشناسی، اقتصاد، کسب وکار و کودک و نوجوان ترجمه کرده است. از آثار شاخص او می‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های «چگونه با هرکسی صحبت کنیم»، «بزندگی‌تان را در هفت روز تغییر دهید» و «تصویرسازی ذهنی» اشاره کرد. انتشارات لیوسا کتاب شاه کلید ثروت را با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب شاه کلید ثروت را خواند؟

کتاب شاه کلید ثروت در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد و برای تمام گروه‌های سنی یک کتاب مفید و آموزنده‌ است. این کتاب به افرادی که در جستجوی ثروت و درآمد بالا هستندتوصیه می‌شود. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 184 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 9 روز بخوانید.

کتاب شاه کلید ثروت حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب شاه کلید ثروت می‌خوانیم

یکی از اصول مهم موفقیت در ابعاد مختلف زندگی و در تمام حرفه ها، تمایل به طی کردن آن یک کیلومتر اضافی است. منظور این است که در مقایسه با پولی که دریافت می‌کنیم خدمات بیشتری ارائه دهیم و این کار را با نگرش مثبت انجام دهیم.

اگر می‌توانید در هر جایی بگردید تا مطلبی مخالف این گفته و این مفهوم به دست آورید. اگر می‌توانید بگردید و موردی پیدا کنید که موفقیتی ماندگار جز از این راه به دست آمده باشد. این نیست که انسان آن را خلق کرده باشد، بلکه مصنوع طبیعت است. هر موجودی که هوش انسان را هم نداشته باشد از این اصل برای حفظ بقای خود استفاده می‌کند.

ممکن است خیلی‌ها اين اصل را نادیده بگیرند. اما کسی نمی تواند این اصل را نادیده بگیرد و همزمان با آن به موفقیت ماندگار برسد. توجه کنید که چگونه طبیعت از این اصل در تولید غذا که از خاک می روید. استفاده می کند. زارع زمین را شخم می زند و در آن بذر می‌پاشد. او این بذر را در زمان معینی از سال می‌پاشد و برای هیچ یک از اقدامات خود، از قبل پولی دریافت نمی‌کند.

اما توجه داشته باشید وقتی کشاورز این اقدام را در هماهنگی با قوانین طبیعت انجام دهد. وقتی به اندازه‌ی کافی کار کند. طبیعت دانه را در زمین می رویاند و بعد از آن غذا تولید می‌کند.

طبیعت با تولید هرآنچه نیاز دارد به قدر کافی، این یک کیلومتر اضافی را طی می‌کند. سوای اين، برای شرایط اضطراری نیز مقادیری کنار می گذارد. طبیعت میوه‌ی روی درختان، شکوفه‌هایی که از آنها میوه می‌روید. قورباغه‌های داخل برکه‌ها و ماهی‌های دریاها را پرورش می‌دهد.

طبیعت کیلومتر اضافی را طی می‌کند تا موجودات زنده را خلق کند و گونه‌ها تداوم پیدا کنند. طبیعت برای انواع حالات اضطراری موجود خلق می‌کند. اگر این اتفاق نمی افتاد. بسیاری از گونه‌ها نابود می‌شدند.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
969.۹۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The master-key to riches
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۶۹.۹۹ کیلوبایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبیه اما چون بعضی ها میگن کتاب ناپلئون دستکاری شده و مطالب اصلی درش قید نشده من کتابای کوین ترودو رو پیشنهاد میدم

5

کلا تمام کتابهای ناپلئون هیل عالیه سر نخهای زیادی از زندگی درش هست مخصوصاً اگر یاد گرفتن رو دوست داشته باشی.

5

برای اطلاعات بیشتر در مورد قانون جذب و تهیه دوره آموزشی با ۴۰۰۰۰نفر کاربر راضی به کانال تلگرام ما سر بزنید @jazbiiha

5

خواندنش و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم،اصلا قابل مقایسه با سایر کتابهای این حوزه نیست .

5

عالیه ولی مشکل غلط املایی توش دیده میشه ولی خیلی جالب و عالیه

5

خوبه اما بی اندیشید و ثروتمند شوید جالب تر بود

4

کتاب سودمند و خیلی خوبیه به شرطی که به گفته هاش عمل بشه

2

سلام قبل از خرید کتاب پادکست شماره ۱۹ Cannel B را گوش دهید

5

کتابهای ناپلئون هیل بینظیره.من همه کتابهاشو تهیه کردم.

4

کمی طولانی ولی مفید . ترجمه عالی

نمایش 6 نقد دیگر
4.2
(33)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
شاه کلید ثروت
شاه کلید ثروت
ناپلئون هیل

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شاه کلید ثروت
٪50
شاه کلید ثروت
ناپلئون هیل
انتشارات لیوسا
4.2
(33)
30,000
٪50
15,000
تومان