0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با آرامش ذهن به ثروت برسید

معرفی، خرید و دانلود کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره با آرامش ذهن به ثروت برسید

«همه‌چیز به نگرش ذهنی بستگی دارد. نگرش ذهنی است که به شما آرامش می‌بخشد یا به شما تنش می‌دهد.»

درباره کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید

کتاب «با آرامش ذهن به ثروت برسید» Grow Rich!: With Peace of Mind نوشته‌ی «ناپلئون هیل» اثری در ارتباط با آرامش ذهن است که افراد می‌توانند با دست‌یابی به آن موفقیت‌های دیگر را نیز تجربه کنند. نویسنده‌ی این اثر بر این باور است افراد با آرامش ذهن می‌توانند از نیروهای ذهن و معلولیت‌های خودساخته ذهنی و جسمانی رهایی یابند. این نویسنده معتقد است سلامت روان و آرامش ذهن سبب می‌شود مسیر موفقیت هموارتر شود و افراد بتوانند با تمرکز بیشتری برای ثروت افزونی تلاش کنند.

«ناپلئون هیل» دلیل عدم آرامش ذهن را پنج فاکتور اصلی فقر، بی‌سوادی، جهل، احساس درماندگی و هراس می‌داند و طی چندین فصل در کتاب «با آرامش ذهن به ثروت برسید» راه‌های رهایی از آن‌ها را ارائه داده است. این فصل‌ها عبارت‌اند از «ذهنتان را بشناسید و زندگی خود را تحقق بخشید»، «درها را به روی گذشته‌ها ببندید»، «نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به همراه می‌آورد»، «با رها شدن از ترس مهیای زندگی می‌شوید»، «شما بر پول مسلط هستید یا پول بر شما حکومت می‌کند؟»، «هنر پسندیده سهیم شدن ثروت»، «چگونه نفس سالمی ایجاد کنیم»، «چگونه انرژی جنسی را به نیروی موفقیت تبدیل کنیم»،‏ «برای موفقیت در زندگی خودتان باشید»، «گروه مغز متفکر قدرتی فراتر از علم»، «با استفاده از قانون جاودانه جبران به توانمندی برسید»، «شما آدم مهم هستید - برای مدت کوتاهی»، «نه خیلی زیاد نه خیلی کم»، «قدرت جادویی باور»، «اشتیاق - و چیزی بیشتر» و «می‌توانید تصمیم بگیرید از زندگی که خداوند به شما داده چگونه استفاده کنید»

درباره ناپلئون هیل

«ناپلئون هيل» Napoleon Hill نویسنده‌ی آمریکایی در تاریخ 26 اکتبر سال 1883 در ویرجینیا به دنیا آمد. او در خانواده‌ای فقیر کودکی‌اش را گذراند و از سن کم در روزنامه‌های محلی مشغول به کار شد و نوشتن را پیش گرفت. او برای مدتی تحصیل را دنبال کرد ولی به دلیل مسائل مالی آن را رها کرد. او بیشتر زمانش را صرف کار در مطبوعات کرد و برای روزنامه‌های متعدد می‌نوشت. او در این دوران با افراد موفق و معروف ازجمله «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل» و «هنری فورد» مصاحبه کرد و با افکار و فرمول‌های موفقیت و پیشرفت آن‌ها آشنا شد. او با استفاده از تجربیات این افراد تغییر کرد و خودش نیز مسیری الهام‌بخش را طی کرد. او دست‌نوشته‌هایش را در روزنامه‌ها به چاپ رساند و آثار ماندگاری از خودش به‌جا گذاشت. او در سال 1928 اولین کتابش به نام «قوانین موفقیت» را منتشر کرد و به‌عنوان نویسنده‌ای موفق در حوزه‌ی روانشناسی شناخته شد. او از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شود و در تاریخ 8 نوامبر سال 1970 درگذشت.

«ناپلئون هيل» یکی از نویسندگان برجسته و مشهور در حوزه‌ی موفقیت و خودشناسی است که در سراسر دنیا مخاطب دارد. او را یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت می‌دانند و باگذشت بیش از صدسال همچنان کتاب‌هایش تجدید چاپ می‌شوند. او با کتاب پرفروش «بیندیشید و ثروتمند شوید» Think and Grow Rich به شهرت اصلی‌اش رسید،  این کتاب سیزده راهکار کاربردی و عملی برای رسیدن به ثروت واقعی را آموزش می‌دهد و شرح می‌دهد چه کاری و چگونه باید انجام شود تا افراد به ثروت برسند. «ناپلئون هيل» در این اثر دستورات کاملی برای نحوه فروش خدمات شخصی ارائه می‌دهد و فرمول پیشرفت و موفقیت را بازگو می‌کند. این کتاب در سراسر دنیا خواننده داشته است و در ایران هم از سوی ناشرین متعدد و با ترجمه‌های متفاوت به چاپ رسیده است، در سایت و اپلیکیشن فیدیبو این اثر با ترجمه‌ها‌ی «تکتم سعید نیا»، «مهدی نکوئی» و «مریم تقدیسی» برای خرید و مطالعه موجود است.

در بخشی از کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید می‌خوانیم

هر چه شما را از آرمش ذهن محروم کند، شما را از بزرگ‌ترین ثروت جهان محروم کرده است. تلاش توأم با تشویش و نگرانی برای کسب پول می‌تواند آرامش ذهنی شما را از شما بگیرد. تلاش برای کسب درآمدی که عاقلانه قابل‌خرج کردن نباشد هم آرامش ذهن را مختل می‌کند. پولی که با کار سازنده به دست آید به شما سود می‌رساند. باید جوان‌ها را در زمینه کسب درآمد آموزش بدهید. همه می‌توانند بخشی از درآمد خود را پس‌انداز کنند. وقتی تلاش می‌کنید درصدی از درآمد خود را پس‌انداز کنید به ارزش واقعی پول پی می‌برید. با پس‌انداز کردن می‌توانید از فرصت‌های مناسبی که در زندگی در مسیرتان قرار می‌گیرند بهره‌برداری مناسب بکنید.

من در بررسی و مطالعه جوان‌ها به این نتيجه رسیده‌ام که به‌ندرت در جمع آن‌ها کسانی پیدا می‌شوند که به ارزش پول واقف باشند. باید توجه داشت که فقدان پول زندگی را دشوار می‌کند و با احتمال زیاد آرامش ذهن را از میان برمی‌دارد.

وقتی جوان‌ها کسب درآمد می‌کنند، با احتمال زیاد هیچ مشکلی برای خرج کردن ندارند و وقتی ازدواج کردند و بچه‌دار شدند، افراد خانواده هم در خرج کردن پول به آن‌ها کمک می‌کنند. اما انسان موفق کسی است که قبل از اينکه پا به سن بگذارد بیش از نیازهای فوری‌اش پول انباشته کند. این پول انباشته شده می‌تواند صرف سرمایه‌گذاری، خرید ملک و املاک و چیزهایی نظیر آن بشود.

کسی که به‌راستی ذهن مثبت داشته باشد به‌زودی صاحب پول و دارایی قابل‌ملاحظه می‌شود. می‌توان گفت به این دلیل که او بیش‌ازحد نیازش پول و ثروت انباشته کرده است ثروتمند است. بدون شک شخصی با این مشخصات می‌تواند خواسته‌های منطقی خود را برآورده سازد. با این حساب درحالی که حساب‌های بانکی و سایر مدارک زندگی‌اش نشان می‌دهند که او ثروتمند است، او باید نشان دهد که از آرامش ذهنی هم برخوردار است.

آرامش ذهن زمانی به دست می‌آید که انسان بر پول مسلط باشد. اما اگر پول بر انسان مسلط باشد آرامش ذهنی در کار نخواهد بود.

چند سال قبل مردی که چندین میلیون دلار ثروت داشت ناگهان ورشکسته شد. وقتی مراجع قانونی به حساب‌هایش رسیدگی کردند متوجه شدند که او انبار بزرگی دارد که پر از اشیاء قیمتی، تابلوهای نقاشی گران‌قیمت و چیزهای دیگر است. اين مرد بسیاری از دارایی‌های خود را حتی از بسته‌بندی اولیه خارج نکرده بود. این جنون انباشته کردن ثروت مسلماً آرامش ذهن را از میان برمی‌دارد.

ترجمه کتاب با آرامش ذهن به ثروت برسید به زبان فارسی

کتاب «با آرامش ذهن به ثروت برسید» اثر «ناپلئون هیل» را «مهدی قراچه‌داغی» به فارسی ترجمه کرده و آن را «نشر لیوسا» منتشر کرده است. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «مهدی قراچه‌داغی» مترجم این اثر تحصیلاتش را در دانشگاه ملی ایران در رشته‌ی اقتصاد به سرانجام رساند و کار ترجمه را از دهه‌ی پنجاه آغاز کرده است. او بیش از پانصد کتاب تا امروز ترجمه کرده است که بیشتر آن‌ها در حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی هستند که در لیست پرفروش‌های ایران هم قرار دارند. از ترجمه‌های دیگر این مترجم پرکار می‌توان به کتاب‌های «روانشناسی خودیار» اثر «رابرت داف»، «زندگی مثبت با ده اقدام» اثر «ویندی دریدن»، «آزمون اشتیاق» اثر «کریس اتودد» و «کسب درآمد» اثر «برایان تریسی» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.  

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
322 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۴:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۰ مگابایت
۳۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
6 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ناپلئون (ناپولیون) هیل. شنیدن سرگذشت خود نویسنده (البته نسخه واقعی؛نه چیزی که خودش الکی نوشته) کاملا شنیدنی (خوندنی) هست. به پادکست چنل‌بی مراجعه کنید. عالیه واقعا. که افرادی مثل این جناب هیل و پیروهاش (مثل برایان ترسی و ...) رو بهتر بشناسیم. 😄😄😄

5

کتاب بسیار خوبیست که در بعضی سایت ها رایگان عرضه میشود

5

ترجمه روان و خوبی داشت مطالب هم فوالعاده آموزنده بود

5

کتابهای ناپلئون هیل عالیه

4

کتاب خوبیست ممنون

3.9
(15)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
با آرامش ذهن به ثروت برسید
با آرامش ذهن به ثروت برسید
ناپلئون هیل

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با آرامش ذهن به ثروت برسید
با آرامش ذهن به ثروت برسید
ناپلئون هیل
انتشارات لیوسا
3.9
(15)
47,000
تومان