0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بی خانمانی که میلیاردر شد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بی خانمانی که میلیاردر شد

۱۸ اصل طلایی برای جذب ثروت و موفقیت بی انتها
درباره بی خانمانی که میلیاردر شد

ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید میگه: «هر چیزی که در ذهن فرد تبلور پیدا کنه قابل بدست آوردنه». به نظر شما راز پولدار شدن چیه؟ یعنی واقعاً می‌تونیم با تغییر ذهنیت‌مون ثروتمند بشیم؟ واقعاً ما می‌تونیم برای خودمون فرصتایی رو خلق کنیم؟ خیلیا ازم می‌پرسن این آموزه‌هایی که تو کتابایی مثل بیندیشید و ثروتمند شوید و قانون جذب و غیره نوشته شده، صحت داره یا نه؟! حتی ممکنه خود شما هم این سوال رو از خودتون پرسیده باشید. من میخوام روشنتون کنم که بله همه‌ی این آموزه‌ها صحت دارن و تضمینی هستن! این بخشی از «کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد» است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

 

درباره کتاب صوتی بی‌خانمانی که میلیاردر شد

این کتاب را آندرس پیرا با الهام از تغییرات زندگی خودش نوشته است که از یک فرد بی‌خانمان و بیکار که گاهی اوقات پول غذای روزانه‌ی خودش را هم نداشت به یکی از افراد ثروتمند تایلند تبدیل شد. او اکنون یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران تایلند شمرده می‌شود. آندرس پیرا ۱۸ اصل را به شما آموزش می‌دهد که با بکارگیری آن‌ها بتوانید زندگی خود را تغییر دهید و احساس درونی خودتان از زندگی بهتر شود. جو ویتالی از آندرس پیرا درخواست می‌کند تا ۱۸ عامل موفقیتش را در قالب داستان‌های زندگی خود برای او تعریف کند و در این کتاب منتشر کرده است. این کتاب داستان یک جوان بیست ساله است که به ثروتی عظیم دست پیدا می‌کند. درمورد این کتاب باید گفت که تفاوت آن با دیگر کتاب‌های رموز موفقیت این است که این کتاب با بیان هریک از اصول تمرینات عملی در اختیار شما قرار می‌دهد که شما با انجام آن‌ها می‌توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید. این کتاب ادعا می‌کند که با عملی کردن این اصول می‌تواند هر کاری که در زندگی می‌خواهید را انجام دهید. درواقع می‌توان گفت که اصول این کتاب درواقع خلاصه‌ای که از نکات چندین کتاب موفقیت است که یک بی‌خانمان میلیاردر در قالب ۱۸ اصل در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب فقط یک سری نکات تئوری در اختیار شما قرار نمی‌دهد، بلکه با اصولی آشنا می‌شوید که یک فرد در دنیای واقعی با بکارگیری آنها توانسته زندگی خود را تغییر دهد و به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کند. کافیست این اصول را به کار بگیرید و تأثیر آنها را در زندگی و کسب و کار خود مشاهده کنید. افراد موفق و ثروتمندی مانند دبی آلن، گی هندریک، باب پراکتور، و جک کنفیلد نیز خواندن این کتاب را پیشنهاد کرده‌اند.

ایک آلن که مشاور پیشرفت فردی است درمورد این کتاب گفته است: خواندن این کتاب مانند عضو شدن در یک باشگاه ورزشی تجملاتی برای موفقیت است. تصور کنید وارد یک کتاب شوید و تمام تجهیزاتی که برای قوی کردن عضلات مالی خود نیاز دارید پیدا کنید. جو و آندرس در این کتاب این کار را برای شما انجام داده‌اند. این کتاب مملو از دانش و حکمت لازم برای کسب موفقیت در تمام سنین زندگی است. اگر برای پیشرفت آماده هستید، باید حتماً این کتاب را بخوانید. هم‌اکنون با مراجعه به وبسایت و یا نصب اپلیکیشن فیدیبو می‌توانید کتاب صوتی بی‌خانمانی که میلیاردر شد را بشنوید.

درباره آندرس پیرا و جو ویتالی کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

میلیاردر شدن در سن ۳۰ سالگی فقط یک شروع برای آندرس پیرا بود که اکنون علاوه بر میلیاردر بودن، کارآفرین، سخنران انگیزشی و نویسنده نیز است. او در سن ۳۵ سالگی به جزیره‌ی پوکت تایلند رفت و یک مشاور و سرمایه‌گذار املاک است. او جزء ثروتمندان تایلند به شمار می‌رود و گروه شرکت‌های او در حال حاضر شامل ۱۹ شرکت است و همچنان در حال رشد هستند.

جو ویتالی نویسنده، مولف و موسیقی‌دان آمریکایی متولد ۱۹۵۳ است. اما بیشتر او را بخاطر حضورش در فیلم «راز» می‌شناسند. جو ویتالی اولین کتاب خود را با نام «ذن و هنر نوشتن» در سال ۱۹۸۴ به چاپ رساند و توانست با کتاب «عامل جذب» خود که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد به عنوان نویسنده‌ی پرفروش شناخته شود. جو ویتالی کتاب‌هایی در زمینه‌ی بازاریابی و کسب و کار نیز منتشر کرده است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توان به معجزه، محدودیت صفر، راهنمای گمشده‌ی زندگی، راز، میلیاردر معنوی و همین حالا پول را جذب کن اشاره کرد.

ترجمه کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها بوده و تا کنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است که در ایران نیز توسط امیر ابوالمعصوم به فارسی برگردانده شده است. کتاب صوتی بی‌خانمانی که میلیاردر شد را با صدای محسن زرآبادی‌پور که توسط نشر آگاه باشیم منتشر شده است در وبسایت و همچنین اپلیکیشن فیدیبو بشنوید.

کتاب بی‌خانمانی که میلیاردر شد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب می‌تواند به کسانی که به دنبال تغییرات بنیادین در زندگی خود هستند و می‌خواهند نکاتی را بدانند تا ثروت و موفقیت کسب کنند کمک کند. همینطور این کتاب برای هدیه دادن به افرادی که به دنبال ارتقا کسب‌وکار خود هستند پیشنهاد می‌شود.  

در بخشی از کتاب صوتی بی‌خانمانی که میلیاردر شد می‌شنویم

جامسی مکسول می‌گه یکی از توانایی‌های ارزشمند یک مربی اینه که رویدادهایی رو ببینه که بقیه نمی‌تونن ببینن و به مردم کمک کنه تا راهی که به مقصدشون منتهی می‌شه رو پیدا کنن. شما هر شغلی که داشته باشید همیشه یک رقیبی دارید که بهتر از شما باشه. بهتر بودنِ هرکسی باتوجه به تجربیاتش مشخص می‌شه. مثلاً در دنیای خرید و فروش ملک، رقابت بسیار داغه. چون هم خونه‌های زیادی برای فروش و اجاره وجود داره و هم رقبای خوبی که سعی می‌کنن مشتری رو قانع کنن تا ملکی رو ازشون بخرن. بنابراین باید سابقه درخشانی داشته باشید تا اگر کسی خواست ملکی رو برای فروش بذاره به شما مراجعه کنه. در حقیقت شما باید خصوصیات درخشانی داشته باشید که مشتری از شما خرید کنه و این در همه‌ی مشاغل صادقه. وقتی که بهتر و متفاوت‌تر از رقبای خود جلوه کنید می‌تونید در بازار کار موفق باشید. حالا برای اینکه از رقیب بهتر بشیم باید چیکار کنیم؟ در وهله‌ی اول باید اطلاعاتی از روش‌های موفقیت و رشد رقیب بدست بیاریم. بعد از اونا الگوبرداری کنید. حالا ایده‌های خودتون رو با ایده‌های این افراد مخلوط کنید تا ایده‌ی ناب‌تری حاصل بشه. هرچی بیشتر رقیبتون رو بشناسید احتمالا برنده شدنتون در این کارزار رقابت بیشتر می‌شه. پس همیشه سعی کنید یک قدم از رقیبتون جلوتر باشید. اما این کافی نیست. لازمه که اطلاعاتی هم از کارمندهاشون هم بدست بیارید. شاید روزی برسه که بهترین کارمندهای اون‌ها برای شما کار کنن. با این روش هم در کار خودتون پیشرفت می‌کنید و هم نقاط ضعف و رموز موفقیت و مشکلاتشون رو کشف می‌کنید. خود من با استفاده از همین ترفند موفق شدم چندتا از بهترین کارمندهای رقیب رو برای شرکت خودم استخدام کنم. اگر می‌خواهید مثل جت به سمت موفقیت برید، الگوبرداری رو فراموش نکنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
206.۵۵ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۵:۲۸
نویسندهآندرس پیرا
نویسنده دومجو ویتالی
مترجمامیر ابوالمعصوم
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۶.۵۵ مگابایت
۰۳:۴۵:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
پربار 🌳 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتابای با صدای این راوی علی رغم صدای خوبشون ولی باید متن کتاب هم کنارتون باشه تا کاملا متوجه بشید. بعضاته جمله ها رو ول میکنه و یه وقتایی هم وسط جمله اینقدر تون صداش رو پایین میاره که فقط باید حدس بزنید چی داره میگه. هر چقدرم صدا رو بلند کنید فایده نداره. چون یک دفعه تون صدا اینقدر میره بالا که آدم از جا میپره. در مورد کتاب هم ارزش خوندن داره خوبه

1

کتاب توسط آندرس پیرا نوشته شده و جو ویتالی هیچ نقشی در نوشتن این کتاب نداشته از اسم جو ویتالی به دروغ روی کتاب سؤاستفاده شده تا این کتاب صوتی فروش بیشتری داشته باشه بگذریم کتاب در مورد زندگی آندرس پیرا است که چگونه از بی خانمانی در تایلند به یک میلیونر تبدیل شده نه یک میلیاردر صدای راوی معرکه است و از گوش دادن به کتاب خسته نمیشن

5

یکی از زیبا ترین پر بار ترین و بهترین کتابی بود ک توی زندگیم خوندم و جالبه بدونید من اصلا اهل کتاب نیستم اما دو قسمت از این کتابو گوش دادم دیدم چقد شبیه زندگی منه و با سور و اشتیاق بیش از ۳ بار این کتاب‌ رو خوندم و هنوزم دوست دارم از اول شروعش کنم ❤️❤️❤️ مرسی از گوینده خوش صدا و پر احساس

5

من عاشق این راوی هستم واقعا تموم کلماتش به دل می شینه حتی اگر بدترین کتاب ها را با صدای ایشون صوتی کنند حتی اون کتابها هم ارزش پیدا میکنند هم کتاب عالی روای از کتاب عالی تر

5

راوی عالی بود، احساس اینو القا میکنه که خودِ جو ویتالی فارسی یادگرفته و داره براتون کتاب را تعریف میکنه، راوی جملات کتاب را متعلق به خودش کرده، واقعا لذت بردم.

3

من صدای راوی رو دوست دارم ولی نه رو این کتاب زیادی بعضی جاها آرووم میگه و یه جاهایی زیادی بلند اغراق آمیزه هر صدای خوبی مناسب هر کتابی نیست

3

صدای راوی خوبه ولی طرز بیان اصلا خوب نیست یه جاهایی از کتاب اصلا متوجه نمیشی چی داره میگه بیش از اندازه صداشو بالا و پایین میکنه

5

من این کتاب رو تا آخر گوش دادم،واقعیت هایی رو گفته که هرکس باید یک ماهی یک بار به خودش یاداوری کنه.عالی بود.پیشنهاد میکنم.

5

با گوش دادن به اینکه کتاب میشه پولدار شد،به شرطی اینکه به راهنمایی ها که کرده همیشه عمل کنیم

5

من و همسرم به شدت از راوی خوشمون اومد و چندین مرتبه گوش دادیم

نمایش 13 نقد دیگر
4.3
(34)
آموزنده 🦉 (1)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بی خانمانی که میلیاردر شد
بی خانمانی که میلیاردر شد
۱۸ اصل طلایی برای جذب ثروت و موفقیت بی انتها
نشر آگاه باشیم
4.3
(34)
آموزنده 🦉 (1)
29,000
تومان