0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر در لحظه زندگی کردن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن

بی عقلی هایتان را کنار بگذارید، تا زندگی پرشورتری داشته باشید
درباره هنر در لحظه زندگی کردن

زمانی که احساس نارضایتی و خمودگی می‌کنیم، اطرافین دائم به ما متذکر می‌شوند که در لحظه زندگی کن و دست از آینده و گذشته بردار اما واقعا راه حل و روش در لحظه زندگی کردن چیست؟ کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن با ترجمه‌ی آرزو مومیوند و معصومه محمودی و گویندگی سحر طهرانچی در قالب داستانی جالب به ما کمک می‌کند تا با روش‌های ساده، زندگی روزمره را کمی تغییر دهیم. در واقع با این کتاب در اعماق فکر و احساسات خود عمیق می‌شویم و می‌آموزیم که چگونه از رخوت و ناراحتی بیرون بیاییم. این تحول در ادامه قطعا آرامش بیشتری را برایمان به ارمغان می‌آورد. هنر در لحظه زندگی کردن با عنوان اصلی Present over perfect یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، به کتاب‌های بیشتری در حوزه موفقیت و رشد فردی دسترسی داشته باشید.

با شانا نیکوئست  بیشتر آشنا شویم

شانا نیکوئست Shauna Niequist نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال 1976 در ایلینویز آمریکا به دنیا آمده است. شانا دانش آموخته‌ی رشته ادبیات فرانسوی و انگلیسی در کالج سانتا باربارا است و در حال حاضر به عنوان نویسنده و بلاگر به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد. شانا به خاطر کتاب‌های مختلف خود توانسته در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد. از این نویسنده تنها کتاب هنر در لحظه زندگی کردن به فارسی ترجمه و چاپ شده است. 

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن را بخوانیم

دغدغه‌های روزمره آنقدر ما را درگیر خود می‌کنند که گاهی فراموش می‌کنیم چگونه می‌‌توان بهتر و شادتر زندگی کرد. در واقع این مسائل روح ما را آزرده می‌کنند و به همین دلیل آسایش خود را از دست می‌دهیم. اطرافیان برای ما تلاش می‌کنند و می‌گویند که سعی کن کمتر فکر کنی و به لحظه برسی اما واقعا چطور می‌توان دغدغه‌ها را فراموش کرد؟ کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن راهنمای خوبی است تا:

  • با روش‌های موثر کمی از دغدغه‌های خود دور بشویم.
  • با انجام دادن تمرین‌های عملی پیشنهاد شده، به آسایش نزدیک‌تر شویم.
  • تغییرات اصولی را در زندگی خود ایجاد کنیم.
  • در شش فصل بتوانیم بر آشفتگی‌های روحی خود غلبه کنیم.
  • اضطراب و احساس ناکافی بودن را برای آرامش در زندگی فراموش کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن می‌شنویم

مولانا جمله ای دارد با این مضمون اتاق به اتاق را میگردی تا گردنبند الماسی را پیدا کنی که از قبل به گردن داری. از گذشته تا امروز بهتر و بیشتر به استقلال رسیدم؛ البته بعضیا اسم این ویژگی رو اقتدار میذارن در کل استقلال یا اقتدار به معنی به دست گرفتن کنترل زندگی و پذیرفتن عواقب خوب و بدش و گفتن این جمله است که من اینم.

من چیزهای زیادی برای رها کردن داشتم و در این بین برام خیلی سخت بود که از نظرات دیگران رها بشم. من یه نویسنده‌ام و یکی از بخش‌های جدا نشدنی نویسندگی هم نقد و بررسی اثراتت توسط مردمه. نویسنده بودن میتونه براتون تمرین خوبی باشه؛ چرا که باید با شکست‌ها، نظرات و انتظارات بسیار زیاد، تنها به این دلیل که اثرتون باب میلشون نیست کنار بیاین.

سنت کاترین میگه وقتی اون چیزی باشیم که خطاب می‌شیم، می‌تونیم دنیا رو به آتش بکشیم. همه‌ی ما آدم‌ها لحظاتی رو در زندگی تجربه کردیم که همه چیز رو تغییر داده. از اون به بعد زندگیمون رو با دو بخش قبل از اون اتفاق و بعدش تعریف می‌کنیم. منم مثل همه‌ی آدم‌ها چنین چیزی رو تجربه کردم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی هنر در لحظه زندگی کردن

اینطور به نظر می‌رسد که شادی و آسایش زمانی در زندگی انسان پایدار می‌شود که ذهن و افکارمان را کنترل کنیم و دست از فکر کردن به آینده و گذشته برداریم. در واقع این افکار ما هستند که به زندگی ما جهت می‌دهند و بهتر است برای موفقیت و رسیدن به رضایت شخصی، با افکارمان به صورتی دیگر آشنا شویم. اگر شما نیز به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توان زندگی را با آسایش بیشتری گذراند، به عناوین زیر سر بزنید: 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
237.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۹:۰۸
نویسندهشانا نیکوئست
مترجمگروه مترجمان
راویسحر طهرانچی
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۷.۳۱ مگابایت
۰۴:۱۹:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
19 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
19 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

موضوع کلی کتاب در مورد دیدگاه نویسنده در مورد زندگی هست به علاوه ی مقدار زیادی از خاطرات خودش که یکم کتاب رو از موضوع اصلی منحرف می کرد. اما باز هم نکته‌هایی مفیدی رو تونستم ازش استخراج کنم .برای کسانی که در راه موفقیت خیلی سخت و طاقت فرسا تلاش می کنند،تمام تمرکزشان روی کار است و از پیدا کردن معنا در زندگی و استفاده از فرصت ها،دیدن زیبایی ها و نکات مثبت و در کل لذت بردن از زندگی باز ماندند پیشنهاد می کنم و تلنگری هست برای به یاد آوردن این موضوع مهم در زندگی.

1

نمونه های کتاب ها خیلی افتضاحن نه فقط این کتاب بلکه همه ی کتاب ها همینن فیدیبو جان دو تا کتاب تبلیغاتی و فروش رو خودتون هم بخونید تا حداقل این چیزای پیش پا افتاده رو جهت ترغیب دیگران به کتاب خوانی و خرید کتاب رو یاد بگیرید که متوجه بشید چقدر نمونه ها مهم و چقدر نمونه های شما ضعیف هستن! با تشکر

3

این کتاب بسیار مذهبی نوشته شده و کسایی که مذهبی نیستن ممکنه از خوندنش اذیت شن و اینکه حقیقتا چیز خاصی برای ارائه نداره و صرفا داستان خانمی هست که تصمیم میگیره کمتر کار کنه و بیشتر به زندگیش برسه زیاد پیشنهاد نمی‌کنم به کسی

2

اگه تازه در دسته مطالعات خودشناسی و خودسازی و موفقیت قدم گذاشتید شاید جذبش بشید! و اگر چند مطالعه قبل از این داشتید اصلا وقتتون رو برای این کتاب صرف نکنید. در کل پیشنهاد نمیکنم.

1

به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم ، خیلی بد بود یه نویسنده مذهبی ک نظرات مذهبی خودشو القا می‌کنه ، به هیچ وجه وقتتونو حرومش نکنید

5

توصیه من اینه که کتاب صوتی نیروی حال اوکهارت تله رو گوش کنید،عمل کنید و معجزه ها رو تماشا کنید...

4

چقدر این کتابو دوست دارم💗 اینکه یادمون بیاد زندگی کنیم و اینکه به خودمون حق بدیم خیلی چیزارو رها کنیم

3

اگرمدام در حال تلاشی و از زندگی فاصله گرفتی این برای شما نوشته.

5

کار به کتابش ندارم ولی گوینده صدای گرم و خوانش خوبی داره آفرین

5

شاید من هم در اثر این کتاب مذهبی شدم،از کجا معلوم؟

نمایش 3 نقد دیگر
3.6
(26)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر در لحظه زندگی کردن
هنر در لحظه زندگی کردن
بی عقلی هایتان را کنار بگذارید، تا زندگی پرشورتری داشته باشید
نشر آگاه باشیم
3.6
(26)
33,000
تومان