0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بی حد و مرز

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بی حد و مرز

مغزتون رو ارتقا بدید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و زندگی استثنایی تون رو پیدا کنید
نویسنده:
جیم کوییک
درباره بی حد و مرز

جیم کوییک در کتاب صوتی بی‌حد و مرز به شما می‌آموزد که چگونه محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و از ظرفیت مغز خود بیشترین استفاده را کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با یادگیری روش‌های بهبود مغز، همه‌چیز را سریع‌تر یاد بگیرید، از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید و در نهایت، زندگی بهتری را تجربه کنید.

زمان محدود است و انجام بسیاری از کارها در این زمان محدود، به نظر ناممکن می‌رسد. شاید شما بخواهید کتاب‌های بیشتری بخوانید، مهارت‌های بیشتری را یاد بگیرید و کارهای بیشتری انجام دهید. شاید باورش سخت باشد اما همه این‌ها، با یادگیری کارکرد مغز و چگونگی استفاده از ظرفیت ذهن، ممکن خواهد شد. جیم کوییک در کتاب بی‌حد و مرز (Limitless)، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال، شما را با راه‌های حفظ سلامت مغز و ابزارهای استفاده از ظرفیت‌های آن آشنا می‌کند.

افکار محدودکننده باورِ شما را به پیشرفت و تغییر، از بین خواهد برد. از طرفی تا وقتی که به‌صورت کامل از ظرفیت ذهن‌تان استفاده نکنید، باور به اینکه بسیاری از کارها را می‌توانید انجام دهید، سخت به نظر می‌رسد. جیم کوییک به شما یاد می‌دهد چطور بی‌حد و مرز فکر کنید و خودتان را از چنگال محدودیت‌ها رها سازید. این کتاب در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز و وال‌استریت‌ژورنال است. کتاب را نشر آگاه باشیم با ترجمه «یگانه سهرابی‌نیا» و صدای «محسن زرآبادی‌پور» منتشر کرده است.

درباره جیم کوییک، نویسنده کتاب

جیم کوییک (James Kwik) نویسنده، کارآفرین و مربی افزایش توانایی‌های مغز، در سال ۱۹۷۳ در آمریکا متولد شد. کوییک توانسته روش‌هایی را برای یادگیری و استفاده از ظرفیت مغز ابداع کند که توانسته به افراد زیادی کمک کند تا زندگی خود را نجات دهند. کوییک در سن کودکی دچار یک سانحه و آسیب مغزی شدید شد که به‌واسطه این تجربه ناخوشایند، مشکلات جدی‌ای در زمینه یادگیری پیدا کرد. او حتی مورد تمسخر هم‌سن‌وسال‌های خود قرار می‌گرفت. اما او فهمید که می‌تواند با روش جدیدی، به کسب مهارت‌های جدید و یادگیری بپردازد و پس از آن، توانست از محدودیت‌هایش رها شود.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب بی‌حد و مرز

شنیدن بعضی از کتاب‌های حوزه روانشناسی و توسعه فردی، می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. کتاب بی‌حد و مرز یکی از همان کتاب‌هاست! این کتاب به شما راه‌وروش جدیدی برای یادگیری و تقویت مهارت‌ها یاد می‌دهد که نه در مدرسه و نه در هیچ محیط آموزشی دیگری، به شما نگفته‌اند. با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید از قدرت ذهن خود بیشترین استفاده را کنید و موفق شوید. از جمله مزایای شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید با روش خودتان موفق شوید و از کلیشه‌هایی که جامعه و محیط آموزشی به شما یاد داده است، خلاص شوید
  • به ظرفیت واقعی ذهن‌تان پی می‌برید و یاد می‌گیرید چگونه از این ظرفیت به نفع خودتان بهره ببرید
  • می‌توانید مسیرهای جدیدی خلق و استعدادهای درونی‌تان را شکوفا کرده و از زمان، بیشترین استفاده را کنید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

مغز با اینهمه هوشمندی و پیچیدگی، قابلیت انعطاف‌پذیری عصبی رو داره. یعنی ممکنه مغز ما بسته به تغییراتی که در اطراف‌مون رخ می‌ده، تغییر کنه و دوباره از نو ساخته بشه. پس می‌شه اینطور گفت که مغز ما مدام با محیطی که در اون هستیم هماهنگه و تغییر می‌کنه. چرا؟ چون مغزهای ما تحت تاثیر ژن‌ها و محیط اطراف‌مون قرار دارن. مثل اثر انگشت، مغز هرکسی با دیگری فرق داره. هر مغزی در تلاشه تا با نیازهای صاحبش سازگار بشه. مثلا فردی رو در نظر بگیرین که در محیطی بزرگ شده که فقر و قحطی و نبود امنیت بی‌داد می‌کنه. این فرد با کسی که در محیطی امن و مرفه زندگی کرده، ساختار ذهنی متفاوتی داره. البته این به این معنی نیست که تنها در محیطی بهتره که مغز عملکرد بهتری داره. مغز قابل تغییره. بنابراین ما می‌تونیم تحت هر شرایطی که داریم، مغزمون رو تغییر بدیم. خیلی‌ها هستن که فکر می‌کنن افرادی که در فقر و شرایط بدی بزرگ شدن، نمی‌تونن پیشرفت کنن و به سطح بالایی برسن. در حالی‌که طبق تحقیقات، این افراد بیشتر از سایرین موفق می‌شن. در واقع اون‌ها در شرایطی رشد کردن که منجر به تقویت بایدهای موفقیت شده.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

اکثر محدودیت‌هایی که به‌صورت فرض مسلم در ذهن شما قرار دارند، بی‌اساس هستند. محدودیت‌هایی که ذهن شما می‌تراشد، به جز بازدارندگی شما از پیشرفت، هیچ کاربرد دیگری ندارند. اما خبر خوب اینکه می‌توانید با مطالعه کتاب‌های مفید حوزه خودیاری و توسعه فردی، از محدودیت‌ها رها شوید، خلق کنید و زندگی بهتری برای خود بسازید. اگر از مطالعه کتاب بی‌حد و مرز لذت بردید، می‌توانید کتاب‌های زیر را برای پیشرفت بیشتر و تقویت ذهن خود بخوانید. این کتاب‌ها را می‌توانید به‌صورت فایل الکترونیکی از فیدیبو دریافت کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
393.۴۶ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۰۹:۳۷
نویسندهجیم کوییک
مترجم یگانه سهرابی نیا
راوی محسن زرآبادی پور
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۳.۴۶ مگابایت
۰۷:۰۹:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
20 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نویسنده بیشتر از اینکه تکنیک های بگوید تعریف از خود می کند بسیار خود شیفته هست و اصلاعات خیلی معمولی ارائه می‌دهد و کلی گویی می‌کند. من اصلا راضی نبودم ولی از صدای گوینده راضی بودم بنظرم اثر مرکب بیشتر نکته های خاص داشت

4

چشمانِ بیننده ای که حقیقت عالَم را از باب چرایی آن بیننده است و این سوال را در گویشی آگاهانه همراه با صدای دل مطرح می کند. این کتاب را دوستی دانا بدانید که اجازه شنیده شدن و شنونده بودن را در یک زمانِ مشخص به شما می دهد.

5

یه کتاب تمام عیار ، ترجمه روان به همراه صدای جذاب و گیرای گوینده لذت شنیدن این کتاب رو دو چندان می کنه. ممنون از فیدیبو

3

کتاب صوتیش خیلی اشکال در خواندن کتاب داره خیلی از بخش های کتاب رو اشتباه میخواند. مثل اول فصل جریال که درصد های پیشرفت رو اشتباه می‌خواند

1

شنیدن نمونه باعث شد این کتاب رو خریداری نکنم ... گوینده تو صدا و حالت هاش تحریف زیادی داره

5

انقدرررررر از ورقی این کتاب لذت بردم که صوتیش رو هم گرفتم فقط به درد کسایی میخورن که بخوان خودشون رو تغییر بدن . بخوااااان

3

من رایگان این کتاب و. خوندم اما خب با این. تعداد صفحات زیادی ک داره. واقعا اونقدر ک باید شمارو راهنمایی نمیکنه

4

خیلی کسل کننده و تکراری …خوانش گوینده بیشتر باعث سردرد میشد

5

عالی بود

5

گویندگی آقای محسن زرآبادی‌پور که عالیه مخصوصا برای کتاب های موفقیت

نمایش 12 نقد دیگر
3.4
(40)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بی حد و مرز
بی حد و مرز
مغزتون رو ارتقا بدید، همه چیز را سریع تر یاد بگیرید و زندگی استثنایی تون رو پیدا کنید
نشر آگاه باشیم
3.4
(40)
35,000
تومان