0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شهامت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شهامت

موثرترین و کاربردی ترین راهکارهای افزایش عزت نفس
نویسنده:
دبی فورد
ناشر:
ماه آوا
درباره شهامت

کتاب شهامت نوشته دبی فورد کتابی کاربردی و مفید است که طریقه صحیح شجاع زندگی کردن را به همه افراد آموزش می‌دهد. این کتاب در تمام فصل‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا به شما طریقه شجاعانه و سالم زندگی کردن را نشان دهد. با خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت که چطور در تمام مراحل زندگی اعتماد به نفستان را حفظ کرده و تصمیم بهتری بگیرید. اگر به خواندن کتاب‌های توسعه فردی علاقمند هستید، توصیه می‌کنیم به دسته توسعه فردی فیدبیو سر زده و جدیدترین کتاب‌ها را از طریق فایل صوتی آن بشنوید.  

نویسنده کتاب، دبی فورد (Debbie Ford) برای نگارش کتاب شهامت از تجربه شخصی خود استفاده کرده است. او اجازه می‌دهد خوانندگان از تمام ترس‌ها و افکار او مطلع شده و شناخت خوبی نسبت به هر اتفاق زندگی وی پیدا کند. در واقع دبی فورد با این روش هر چیزی که برای داشتن یک زندگی شجاعانه نیاز دارید را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد.

کتاب شهامت به شما آموزش می‌دهد که برای ادامه زندگی باید عزت نفس و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. با تکیه بر این خصلت می‌توانید آمادگی بیشتری برای چالش‌های زندگی پیدا کرده و بهتر از همیشه مشکلات زندگی و تصمیمات سخت را پشت سر بگذارید.

موضوع کتاب شهامت چیست؟

کتاب شهامت نوشته دبی فورد به خوبی مفهوم شهامت و شجاعت رویارویی با مشکلات را به خوانندگان توضیح می‌دهد. به عقیده دبی فورد، انسان برای شجاعانه زندگی کردن باید مسئولیت تصمیمات و باورهای اشتباه گذشته پذیرفته و تلاش کند تا عقایدی جدید و درستی را جایگزین آن‌ها کند. دبی در طول کتاب با بیان داستان زندگی خود، همین مسیر را به تصویر می‌کشد.

کتاب شهامت نشان می‌دهد هر چیزی که باعث ایجاد حس ناتوانی در فرد می‌شود، ترس‌های عمیق گذشته است که ناخودآگاه انسان را درگیر کرده و اجازه رشد و پیشرفت بیشتر را نمی‌دهد. با مطالعه کتاب متوجه تغییر نگرش‌های دبی در طول زمان خواهید شد. او شجاعانه با ترس‌های خود مواجه شده و ترجیح می‌دهد باورهای جدیدی را بپذیرد.

چرا باید کتاب شهامت را بخوانیم؟

کتاب شهامت در بردارنده روش‌هایی است که با کمک آن‌ها می‌توان افکار پوچ و منفی را از خود دور ساخته و باورهای مثبتی ایجاد کرد. با مطالعه کتاب متوجه خواهید شد که چالش‌هایی که تا به امروز در زندگی تجربه کرده‌اید، برای ناتوان شدن شما نبوده، بلکه مسیری است که باید برای کامل و قوی‌تر شدن طی کنید. اگر بر مفاهیم ارائه شده در این کتاب باور پیدا کرده و آن‌ها را اجرایی سازید، در برابر اتفاقات جدید زندگی مقاومت بیشتری نشان داده و احساس شکست نخواهید داشت. در واقع تبدیل به مبارزی شجاع خواهید شد که توانایی مبارزه با انواع اتفاقات و چالش‌های زندگی را دارد.

با توجه به نثر ساده و روان کتاب شهامت، مطالعه کتاب متنی یا گوش دادن به فایل صوتی آن خسته کننده نبوده و درس‌های خوبی از آن یاد خواهید گرفت. پس از مطالعه کتاب خود را فردی شجاع و توانا خواهید دید که در برابر ناملایمات زندگی به خوبی طاقت آورده و هر روز پیشرفت بیشتری تجربه می‌کند.

خواندن کتاب شهامت به چه افرادی توصیه می‌شود؟

خواندن این کتاب به همه افراد توصیه می‌شود، خصوصا افرادی که از کمبود عزت نفس رنج برده یا در برابر برخی از چالش‌ها ترس زیادی دارند. کتاب شهامت می‌تواند مفاهیم ارزشمندی برای همه افراد داشته باشد و آن‌ها را به شجاع‌ترین نسخه خود تبدیل کند.  

درباره نویسنده

کتاب شهامت توسط دبی فورد فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه جان اف کندی نوشته شده است. دبی فورد نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است که سال 1955 در نیویورک متولد شد. دبی از جمله نویسندگان توانا در زمینه کتاب‌های توسعه فردی و تحول شخصی است که به افراد زیادی در سراسر دنیا کمک کرده تا به حقیقت وجود خود پی ببرند. دبی فورد زندگی سختی را پشت سر گذاشته است. او در دوران دانشگاه باید با مشکلاتی مانند اعتیاد، جدایی والدین و خیانت دست و پنجه نرم می‌کرد. پس از اینکه توانست از این دوران سخت عبور کند، به سرطان دچار شد و تصمیم گرفت تجربیات و چالش‌های مختلف خود از زندگی را در کتاب شهامت بازگو کند.

دبی فورد پس از انتشار کتاب نیمه تاریک جویندگان نور (The Dark Side of the Light Chasers) در سال 1998 محبوبیت زیادی به دست آورد. این کتاب با هدف کمک به بیان افکار روانشناسی مدرن نوشته شد و در همان سال توانست در لیست پر فروش‌ترین کتاب‌ها جای بگیرد. از جمله کتاب‌های ارزشمند این نویسنده می‌توان به این سه کتاب اشاره کرد:

·      کتاب نیمه تاریک وجود

·      پاک سازی آگاهی

·      راز سایه

·      بهترین سال زندگی

در بخشی از کتاب شهامت می‌خوانیم

شهامت یک مبارز کلید رهایی شما در زندگی خواهد بود. آیا می‌توانید تصور کنید آن‌قدر اطمینان‌به‌نفس دارید که خود را همان‌گونه که هستید آزادانه و صادقانه بپذیرید. می‌توانید تصور کنید آن‌قدر اطمینان‌به‌نفس دارید که خود را در همه حال همان‌گونه که هستید نشان دهید؟ از ابراز وجود و از مطرح کردن خود نهراسید؟ شهامتِ ابراز تمام جنبه‌های وجودتان را داشته باشید نه فقط جذابیت‌هایتان را. رهایی حقیقی زمانی فرا خواهد رسید که مجبور نباشید خودنمایی کنید یا افکار، احساسات و باورهای حقیقی خود را پنهان کنید؛ زمانی که شهامت دفاع از حقیقت خود و به زبان آوردن موهبات خویش را داشته باشید، زمانی که مبارز باشهامت وجودتان را در آغوش بگیرید.

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب شهامت

اگر از شنیدن کتاب صوتی شهامت یا مطالعه کتاب متنی آن لذت می‌برید، این سه کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

·      کتاب اعتماد به نفس نوشته باربارا دی آنجلس

·      کتاب اعتماد به نفس نوشته مایکل اسکات کی

·      کتاب اعتماد به نفس فوری نوشته پاول مک کنا


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
389.۵۲ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۰۲:۳۰
نویسندهدبی فورد
مترجمالهام شریف
راویحمیده کریمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸۹.۵۲ مگابایت
۰۷:۰۲:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

برای رشد اعتماد بنفس خوب بود اما با کتاب شجاعت دبی فورد اشتراکات زیادی دارد

5

عالی بود نمونه شو گوش دادام اما کل شو هنوز موفق نشدام بگیرام

5

خیلی عالی بود.

4.7
(7)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
شهامت
شهامت
موثرترین و کاربردی ترین راهکارهای افزایش عزت نفس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شهامت
شهامت
موثرترین و کاربردی ترین راهکارهای افزایش عزت نفس
ماه آوا
4.7
(7)
70,200
تومان