0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
40 فکر سمی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 40 فکر سمی

حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!
ناشر:
ماه آوا
درباره 40 فکر سمی

افرادی که قصد ایجاد تحولات شخصیتی در خودشان دارند و به دنبال کتابی مرجع در این زمینه هستند، می‌توانند با شنیدن کتاب صوتی 40 فکر سمی قدم‌های خوبی برای اصلاح شخصیت‌شان بردارند. در این کتاب با انواع تفکرات سمی و مهلکی آشنا می‌شویم که اگر ذهن خودمان را از آن‌ها پاکسازی کنیم، خواهیم توانست با آرامش و قدرت بالایی به سمت اهداف‌مان پیش برویم. در این کتاب سعی شده بر افکاری تمرکز تمرکز گردد که بین اکثر افراد مشترک هستند و اکثر ما از این افکار سمی رنج می‌بریم. کتاب صوتی 40 فکر سمی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر ذهن و ضمیر ما بگذارد و کمک کند تا انرژی و زمان‌مان را در شبانه‌روز صرف افکار بی‌فایده و حتی مضر نکنیم. بنابراین، می‌توان گفت که مطالعه این کتاب توسعه فردی برای اکثر افراد مفید و کاربردی خواهد بود.


درباره نویسنده

کتاب صوتی 40 فکر سمی توسط سه نویسنده محبوب که سال‌ها در حوزه کتاب‌های توسعه فردی فعالیت کرده‌اند، نوشته شده است. نویسنده اول این کتاب، آلن فی است. آلن فی، نویسنده‌ای آمریکایی است که به‌عنوان یک فعال موفق در حوزه‌های تجاری و توسعه فردی کار می‌کند و قلم بسیار خوبی نیز برای نوشتن کتاب‌های تاثیرگذار دارد. از او کتابی با نام باورهای سمی و پادزهرهای آن‌ها وجود دارد که برای بسیاری از خوانندگان ایرانی و خارجی کتاب محبوبی به شمار می‌آید.  نویسندگان دیگر این کتاب، آرنولد لازاروس و کلیفورد لازاروس هستند که کتاب مهارت‌های زندگی را به صورت مشترک نوشتند و موفقیت بسیار خوبی با آن کتاب به دست آوردند.


چرا باید کتاب صوتی 40 فکر سمی را گوش کنیم؟

همه ما نیاز داریم که در طول روز بر افکار منفی و سمی که در ذهن‌مان موج می‌زنند تسلط پیدا کنیم. در صورتیکه نتوانیم این افکار سمی را از ذهن بیرون کنیم، آن‌ها حسابی ما را آزار خواهند داد و مانع پیشرفت ما خواهند شد. در همین وضعیت، با گوش دادن به کتاب صوتی 40 فکر سمی می‌توانیم قدم بزرگی برای آرام کردن ذهن‌مان برداریم. در واقع، اگر بتوانیم در طول روز کتاب‌هایی مانند همین اثر را مانند یک پادکست در گوش خود پخش کنیم و بر جملات‌شان تمرکز کنیم، رفته رفته ذهن خود را آرام خواهیم ساخت و با آرامش و تمرکز برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش خواهیم کرد.


بخشی از کتاب صوتی 40 فکر سمی

هری، پروفسور پنجاه ساله، عادت داشت هر هفته صد ساعت یا بیشتر کار کند. برای او دیدو بازدید، بازی، فیلم، کنسرت، تعطیلات، سرگرمی و دیگر فعالیت‌های تفریحی، وقت تلف کردن بود. او می‌گفت: به جای اینکه وقت ارزشمندم را بیهوده هدر دهم، می‌توانم مجله بخوانم، مقاله بنویسم، آزمایش کنم یا کارهای ارزشمند دیگری انجام دهم. تنها فعالیت آرامش‌بخشی که انجام می‌داد، خواندن روزنامه بود. هیچ کس از جمله خود هری، او را فرد خوشحالی نمی‌دید یا نمی‌گفت که از زندگی‌اش لذت می‌برد. به علاوه، علی‌رغم زمان و تلاشی که صرف کارش می‌کرد، توجه کمی به او می‌شد و اغلب، ترفیع او نادیده گرفته می‌شد.


پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب صوتی 40 فکر سمی

کسانی که از شنیدن کتاب صوتی 40 فکر سمی لذت می‌برند، می‌توانند این کتاب‌ها را نیز در برنامه خودشان جای دهند:

کتاب 23 باور مخرب در ازدواج

اگر قصد ازدواج دارید، حتما این کتاب را مطالعه کنید تا متوجه شوید چه افکار و جملاتی هستند که به اشتباه بین ما انسان‌ها شایع شده‌اند.

کتاب ذهن توسعه یافته

برای رسیدن به موفقیت به یک ذهن پیشرفته و قوی نیاز داریم. این کتاب به ما کمک می‌کند که ذهن بهتری داشته باشیم.

کتاب ذهن گسترده

اگر به دنبال کتابی هستید که به شما آموزش دهد ذهن قوی‌تری داشته باشید، کتاب ذهن گسترده می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
262.۱۶ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۴۰:۱۴
نویسندهآرنولد لازاروس
نویسنده دومکلیفورد لازاروس
نویسنده سومآلن فی
مترجم الهام آرام نیا
مترجم دوم شمس الدین حسینی
راویحمیده کریمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۲.۱۶ مگابایت
۰۴:۴۰:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب فوق العاده ست. هر فکر منفی رو یکی یکی تحلیل میکنه، برای رد کردنش دلیل میاره و یک فکر مثبت جایگزینش میکنه. واقعا باعث آگاهی میشه و ذهن رو به سمت درستی سوق میده. به همه بخصوص به افرادیکه در ارتباط مشکل دارن بشدت توصیه میکنم.

5

کتاب جالبی بود با مطالب مفید. به درد هر سنی جایگاهی میخوره . من که لذت بردم . امیدوارم در زندگی بتونم از این مطالب استفاده کنم صدای راوی کاملاً با کتاب منطبق بود و بیان خوبی داشت

3

بد نبود اما خیلی چیزهاش تکراری بود صدای گوینده خوبه فقط خیلی آهنگ داره که خسته کنندش کرده

5

عالی مفید و کاربردی کتابی که بهتر است همه یکبار بخوانند

5

کتاب خیلی خوبیه عالیه

4.7
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
40 فکر سمی
40 فکر سمی
حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
40 فکر سمی
٪30
40 فکر سمی
حتی یک لحظه هم این افکار را باور نکن!
ماه آوا
4.7
(10)
70,200
٪30
49,140
تومان