0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز

ناشر:
ماه آوا
درباره موفقیت نامحدود در 20 روز

برای بسیاری از افراد کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه روانشناسی است. در واقع بسیاری از افراد همواره به دنبال موفقیت و راه‌های کسب آن هستند اما نمی‌دانند چگونه می‌توانند به موفقیت برسند. این کتاب شامل برنامه‌ای 4 هفته‌ای است که هر هفته پنج فصل دارد. عمل به این برنامه به معنای رسیدن به موفقیت است. این کتاب تاثیر بسیار زیادی بر افراد مختلف دارد و می‌تواند رشد و موفقیت خواننده را تضمین کند. عمل به برنامه به صورت روزانه و تمرکز روی آن می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت پیشرفت افراد داشته باشد. راوی کتاب حال حاضر تایماز رضوانی است و انتشارات ماه آوا این کتاب را به بازار عرضه نموده است.

درباره نویسنده

استراتژیست، بشردوست مشاور و در نهایت کارآفرین. آنتونی رابینز را می‌توان در این چند کلمه خلاصه کرد. تونی رابینز در سال 1960 در کالیفرنیا متولد شد. وی سخنران حرفه‌ای و مشاور انگیزشی است که در ایران نیز به عنوان مربی انگیزشی و سخنران در مورد قانون جذب و موفقیت شناخته می‌شود. رابینز اعتقاد دارد ((همه ما استاد سرنوشت خویش هستیم)). این جمله اساس سخنرانی‌ها و نوشته‌های رابینز است. به نظر وی تقلید از فرد موفق باعث ایجاد ذهنیت موفق در افراد می‌شود و این موضوع به پیشرفت و رشد آنها کمک می‌کند. بنیاد غیرانتفاعی وی با هدف کمک به افراد بی خانمان، سالمندان و کودکان عقب مانده تاسیس شده و آنها توانسته‌اند تاکنون بیش از هفتاد وعده غذا به افراد نیازمند و سالمند بدهند. از جمله سایر کتاب‌های رابینز می‌توان به مهارت در بازی زندگی و افکار بزرگ اشاره کرد.

چرا باید به کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز گوش دهیم؟

چه کسی در دنیا وجود دارد که از موفقیت هراسان باشد؟ کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز را می‌توان راهکاری برای ایجاد انقلاب درونی در افراد دانست. نویسنده کتاب در تلاش است تا به افراد اطمینان دهد نباید منتظر روز موفقیت بمانند بلکه باید این روز را ایجاد کنند. سایر دلایلی برای مطالعه این کتاب در ادامه ذکر شده است:

●     کتاب منظم و سازماندهی شده است و نوع تمرین‌ها به گونه‌ای است که روند رو به رشد را برای افراد مختلف ترسیم می‌کند.

●    کتاب به صورت گام به گام به شما و سایر خوانندگان کمک می‌کند تا گام به گام به موفقیت نزدیک شوید. این موضوع یعنی شما هر هفته می‌توانید تغییرات خود را نسبت به هفته قبل بسنجید و این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی اعتماد به نفس افراد دارد.

●    اگر طبق برنامه‌ریزی ذکر شده در کتاب جلو بروید امکان شکست وجود ندارد.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز می‌شنوید

اگر چنین کنید تمام آن چیزهایی که به نظرتان خواب و خیال مى‌ آمد، بخشى از زندگى روزمره ‌تان خواهد شد.

از این پس مسلماً از گذشته بهتر خواهید بود زیرا اکنون می‌ دانید چه کارهایی نباید بکنید و احتمالاً به این امتیاز دست یافته‌ اید که بدانید چگونه مى‌ توانید بیش از پیش موفق باشید. اغلب مردم نمى‌ دانند واقعاً از زندگی چه مى‌ خواهند؛ اما بدتر از آنها کسانى هستند که مى‌ دانند چه مى‌ خواهند اما هیچ کاری در جهت به دست آوردن آن نمى‌ کنند. آنها فقط مى‌ نشینند و امیدوارند روزى همه چیز را به دست آورند. آن «روزى» همین امروز است. «روزى» همین حالاست. با شروع این برنامه ‌ى بیست روزه امکان این را خواهید داشت که «روزى» را به امروز بدل کنید. سال ‌ها پیش عبارت جالبى شنیدم: «جاده ‌ى «روزى» به ناکجا آباد ختم خواهد شد.» مسلماً شما نمى‌ خواهید به ناکجاآباد برسید، پس روش خود را عوض کنید و دست به کار شوید. چگونه؟ تصمیم بگیرید.

برای علاقمندان به کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز، هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

کتاب هنر عشق ورزیدن، اریک فروم

کتاب تختت را مرتب کن، ویلیام اچ مک ریون

انسان در جستجوی معنی، ویکتور فرانکل





دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
804.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۱۷:۲۲
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمفریبا جعفری
راویتایماز رضوانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Unlimited success in ۲۰days
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۰۴.۲۸ مگابایت
۱۴:۱۷:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
15 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هرچی از زیبایی کتاب بگم کم گفتم ،۱_هر فصل درموضوعات جدید صحبت کرده زیاده گویی نکرده نتیجه جالب گرفته ۲_مشکلات رو ساده بیان میکند که گاها اصلا نمیوتینم این مشکلات رو ببینیم بعد راهکار های لازم رو بیان میکند ۳_گوینده هم که اقای تایماز هستن مسلط ب متن و محتوا هستن که بنده با سرعت ۱/۴گوش دادم که ایشونم عالی گفتن ۴_هرکتابی که تموم میشد میومدم نظر خود را مینوشتم ولی این کتاب اون قدر هیجان انگیز بود که تا ۷۰درصد خوندم میام نظرم رو مینویسم ۵_درکل میشه بگم از اثر مرکب و عادت های اتمی هم یک سرگردن بالاتر است در پایان فراموش نکنیم بعد اتمام کتاب نظر خودمون رو برای راهنمایی بقیه دوستان بگیم ،مرسی از فیدیبو

5

بین تمام کتاب های موفقیتی که خوندم بهترینه هر فصلش داستان و کارهای خودشو داره خیلی جذاب و کمک کننده هست حتما توصیه میکنم یک نگاه بندازید

1

اینکه فکر میکنید پس زمینه صدای گوینده یه صدای آهنگ بزارید واقعا عجیبه واقعا

5

بسیار زیبا و با کیفیت تهیه شده. در خصوص صدای موسیقی هم باید بگویم، به نظر من جذابیت کتاب را دو چندان می کند.

5

کتاب عالیه کاربردی و مفید

5

بسیار عالی

5

عالی

4.2
(13)
109,200
٪30
76,440
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
موفقیت نامحدود در 20 روز
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪30
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز
ماه آوا
4.2
(13)
109,200
٪30
76,440
تومان