0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

درباره موفقیت نامحدود در 20 روز

به‌دست‌آوردن موفقیت آرزوی هرکسی است و داشتن موفقیت نامحدود در بیست روز چیزی است که کسی نمی‌تواند از آن چشم‌پوشی کنید. آنتونی رابینز معلم انگیزشی مشهور در کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز از همین موضوع حرف می‌زند؛ از تبدیل یک زندگی معمولی به یک زندگی فوق‌العاده.

کتاب unlimited power در سال ۱۹۸۶ منتشر شد و با اینکه زمان زیادی از انتشارش می‌گذرد هنوز هم بسیاری از مردم دنیا معتقدند این کتاب یک کتاب کمک‌کننده است که می‌تواند سرآغازی بر مسیر موفقیت شما باشد. تونی رابینز در این کتاب کاربردی بیست روز تمرین و ممارست را برای شما تدارک دیده است و می‌توان انجام آن‌ها را کاری؛ مانند انجام‌دادن ورزش‌های تناسب‌اندام دانست، با این تفاوت که این بار ذهن شماست که به‌تناسب می‌رسد. تونی رابینز معتقد است همه لایق موفقیت هستند؛ اما لازم است یاد بگیرند چگونه همه چیز را به خدمت خود درآورند، شکست را به شکل دیگری معناکننده و از آن بهره بگیرند و همچنین مسئولیت هر اتفاقی که برایشان رخ می‌دهند را بپذیرند. او معتقد است هنگامی که به این بلوغ می‌رسید که این کارها را انجام دهید آماده خواهید بود تا موفقیت‌های بیشتری به دست آورید. توصیه‌های رابینز تنها تئوری نیستند. او برای هر روز تمریناتی را در نظر گرفته است که حتماً باید انجام دهید. کار آسانی نیست؛ اما نتایج شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

کتاب آنتونی رابینز تاکنون به چندین زبان مختلف برگردانده شده است و ترجمه‌های فارسی متنوعی هم از آن وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها ترجمه‎‌ی فریبا جعفری نمینی است که انتشارات نسل نواندیش منتشر کرده است. نسخه الکترونیک این اثر در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی فیدیبو در دسترس است.

آنتونی رابینز کیست؟

Tony robbins یکی از آن دسته شخصیت‌هایی است که زندگی عجیبی داشته‌اند. این نویسنده و مربی انگیزشی متولد ۱۹۶۰ در ایالت کالیفرنیا است. او کودکی ناآرامی داشت و پدر و مادرش در ۷ سالگی او از هم جدا شدند و تونی با ناپدری بزرگ شد. او در هفده‌سالگی خانه را ترک کرد و هرگز به کالج نرفت. زندگی او تا چند سال ناامیدکننده بود. نمی‌توانست آپارتمان مناسبی کرایه کند و شغل درستی داشته باشد؛ اما خودش نقطه عطف را در آشنایی با جیم ران، معلم انگیزشی معروف آن روزها می‌داند. رابینز به یکی از هماهنگ‌کنندگان برنامه‌های او تبدیل شد و کم‌کم توانست زندگی خودش را تغییر دهد و به‌عنوان یک سخنران خوب فعالیت کند. او مطالعات خود را افزایش داد و به‌این‌ترتیب کم‌کم به‌عنوان مربی انگیزشی مشغول به کار شد. او کارهای دیگری هم انجام داده و به‌عنوان فعال حقوق بشر، صاحب کسب و کارو ... هم فعالیت کرده است. در ادامه تعدادی از کتاب‌های او را معرفی می‌کنیم:

دو دلیل برای خواندن کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز

موفقیت نامحدود در بیست روز کتابی است که برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. در ادامه به دلایلی که برای خواندن این کتاب وجود دارد اشاره می‌کنیم:

  • این کتاب ساده و خوش‌خوان است. تونی رابینز مسائل را پیچیده نمی‌کند او معمولاً به زبانی حرف می‌زند که همه‌ی افراد جامعه از یک استاد دانشگاه تا کارگر شهرداری حرفش را بفهمند و بتوانند از آموزه‌هایش استفاده کنند
  • دفترچه راهنمایی برای موفقیت در دست داشته باشید. انسان‌ها همواره به دنبال اکسیر موفقیت بوده‌اند، چیزی که رسیدنشان به سعادت را تضمین کند، کتاب تونی رابینز گرچه این کار را انجام نمی‌دهد؛ اما راهنمایی است که مسیر را به شما نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز می‌خوانیم

آیا با NLP آشنا هستید؟

NLP یا برنامه‌ریزی عصبی کلامی، برنامه‌ای جهت کنترل زندگی است. این علم تمام باورهای لازم جهت ساختن زندگی‌ای را که در آرزویش هستید در اختیارتان قرار می‌دهد. من حدود شش سال پیش با این علم آشنا شدم. NLP تأثیر فوق‌العاده‌ای بر من داشت. توانستم بدون هیچ مشکلی به‌سرعت در آن پیشرفت کنم و سال‌ها به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین کارشناسان این رشته شناخته می‌شدم. من توانستم با بهره‌گیری از این علم به دیگران کمک کنم تا تغییراتی را که سال‌ها بود به آن نیاز داشتند در مدت بسیار کوتاهی در خود به وجود آورند:

سال‌ها پیش یکی از برنامه‌های تلویزیونی من جنجال زیادی به پا کرده بود. در این برنامه از همه می‌خواستم اگر مشکلی دارند که مدت‌هاست لاینحل باقی‌مانده است به من مراجعه کنند تا مشکل را، هرچه که هست - ترس، تشویش، اضطراب یا خجالت - برطرف کنم. این ادعا دروغ نبود و به‌راستی در مدت سی دقیقه با کمک روش NLP مشکل را از بین می‌بردم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز

موفقیت نامحدود در بیست روز مسیری به‌سوی موفقیت است. در این مسیر کتاب‌های دیگری هم برای خواندن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
490 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۲۰:۰۰
نویسندهآنتونی رابینز
مترجم فریبا جعفری نمینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۶ مگابایت
۴۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
60 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب رو چندين بار خوندم. کتابی است که راه کارهای زیادی داره که شما رو میتونه برای زندگی بهتر و سالمتر تقویت کنه. در این بیست روز شما هر روز بايد تمرین های رابینز رو انجام بدید و کیفیت زندگی تون رو بالا ببرید‌ و عادات و افکار منفی رو کنار بذارید. و چگونه در فکر یک زندگی رؤیایی باشید.

4

۴۵تومن برای کتابی که صوتیش ۳۵ تومنه زیاد نیست

4.4
(5)
89,900
٪30
62,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
موفقیت نامحدود در 20 روز
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪30
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز
انتشارات نسل نواندیش
4.4
(5)
89,900
٪30
62,930
تومان