0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت نامحدود در 20 روز

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز

درباره موفقیت نامحدود در 20 روز

سال‌های درازی است که بشر به دنبال نسخه‌ی مشخصی برای موفقیت می‌گردد و افراد زیادی زندگی‌شان را برای پیدا کردن چنین نسخه‌ای صرف کرده‌اند. این روزها اگر به کتاب‌فروشی‌ها بروید کتاب‌های زیادی را می‌بینید که مدعی‌اند این نسخه را پیدا کرده‌اند آنتونی رابینز در کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز، یک نسخه‌ی عملی و فشرده نوشته است و معتقد است به کمک آن افراد در کمترین زمان به بیشترین موفقیت دست پیدا خواهند کرد.

درباره کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز اثر آنتونی رابینز

کتاب unlimited power  که در ایران به نام موفقیت نامحدود در بیست روز هم شناخته می‌شود کتابی است که اولین‌بار در سال ۱۹۸۷ در آمریکا منتشر شد. این کتاب یک برنامه‌ی کامل برای موفقیت است که در طی بیست روز می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. در هر روز این کتاب روی موضوعی که می‌توانند شما را تقویت کند و در مسیر موفقیت قرار دهد تمرکز کرده است و می‌توانید با خواندن این کتاب در بیست روز و اندیشیدن و وقت‌گذاشتن برای هر فصل، تغییرات را در زندگی‌تان ببینید.

این کتاب در زمان انتشارش سروصدای زیادی به پا کرد و افراد زیادی آن را توصیه کردند. نسخه‌های صوتی زیادی هم از این کتاب منتشر شده است. برای مثال می‌توانید فایل صوتی رایگان کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز را به زبان انگلیسی دانلود کنید و دانلود رایگان کتاب کامل موفقیت نامحدود در ۲۰ روز به زبان اصلی هم ممکن است.

بخشی از فهرست و خلاصه کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

هفته اول - روز اول: قدرت درونی

هفته اول - روز دوم: نیروهای کنترل‌کننده زندگی

هفته اول - روز سوم- حلقه‎های ارتباطی

هفته اول- روز چهارم: NLP، کلید طلایی تغییر

هفته اول- روز پنجم: رسیدن به خواسته‌های خود

هفته دوم- روز ششم - تکنولوژي پیشرفت

هفته دوم- روز هفتم - راز موفقیت

هفته دوم- روز هشتم - باورهای خود را تغییر دهید

هفته دوم- روز نهم - تنظیم اهداف

هفته دوم- روز دهم - یک فهرست کامل برای موفقیت

درباره آنتونی رابینز نویسنده کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز

آنتونی رابینز که بیشتر با نام تونی رابینز شناخته می‌شود نویسنده، مربی موفقیت و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او متولد سال ۱۹۶۰ است و فرزند اول در میان خواهر و برادرانش است.

پدر و مادر آنتونی رابینز زمانی که او بسیار کوچک بود جدا شدند و او روزگار کودکی و نوجوانی سختی را گذراند. رابینز هرگز به کالج نرفت و در هفده‌سالگی خانه را ترک کرد و وارد بازار کار شد. در همان زمان بود که با کارهای جیم ران، نویسنده‌ی مشهور انگیزشی آشنا شد و سمینارهای او را تبلیغ می‌کرد. در سال‌های بعد او با کارهای جان گریندر، یکی از بنیان‌گذاران NLP آشنا شد و او با همکاری می‌کرد. سال ۱۹۸۶ بود که رابینز اولین کتاب خود یعنی موفقیت نامحدود در بیست روز را منتشر کرد و به شهرت دست پیدا کرد.

او در سال ۱۹۹۱ بنیاد خیریه‌ی رابینز را راه‌اندازی کرد که در زمینه‌ی بهبود کیفیت زندگی اقشار آسیب‌پذیر فعالیت می‌کند. رابینز چند کتاب دیگر هم در کارنامه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به «مهارت در بازی زندگی»، «تکنیک‌های ساده برای کنترل زندگی»، «افکار بزرگ» و «قدرت شگرف بودن» اشاره کرد. او در حال حاضر ۶۰ سال دارد و یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین مربیان انگیزشی آمریکاست.

چرا باید کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را شنید؟

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز کتابی است که می‌تواند باعث شود بیشتر به محیط اطرافتان بیندیشید و به خودتان بیشتر فکر کنید. خیلی وقت‌ها ما مشغول درجا زدن هستیم و فراموش می‌کنیم چه چیزی از زندگی می‌خواهیم، موفقیت نامحدود در بیست روز در یک بازه‌ی بیست روزه یادآوری‌های لازم را انجام می‌دهد و به مخاطب می‌گوید برای تبدیل‌شدن به یک برنده در بازی زندگی باید چه ابعادی از زندگی را در نظر بگیرند. این کتاب شبیه راهنمایی است که به شما می‌گوید قدرت واقعی‌تان بسیار بیشتر از چیزی است که امروز به کار گرفته‌اید و برای دستیابی به قدرت نامحدود وجودتان باید خود و اطرافتان را بهتر و بهتر بشناسید. شنیدن کتاب آنتونی رابینز برای همه‌ی کسانی که در زندگی احساس سردرگمی دارند مفید خواهد بود. این کتاب را بشنوید به همه‌ی آن‌هایی که دوستشان دارید توصیه کنید.

کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز در ایران

از کتاب unlimited power ترجمه‌های مختلفی در ایران موجود است و در مواردی هم این ترجمه‌ها در حقیقت خلاصه و چکیده‌ی مطالب مفید کتاب هستند. یکی از ترجمه‌های مناسب این کتاب ترجمه‌ی هانیه حق نبی مطلق است که نشر چابک‌اندیش چاپ کرده است. ترجمه‌ی گروه مترجمان آگاه باشیم از این کتاب را هم نشر آگاه باشیم در قالب کتاب صوتی منتشر کرده است. ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی از این کتاب را هم نسل نواندیش دربازار کتاب ایران عرضه کرده است. کتاب صوتی همین ترجمه را هم انتشارات آوا نامه با صدای سامان قلیچ خانی تولید کرده است. خرید کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز با صدای قلیچ خانی در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت نامحدود در ۲۰ روز می‌شنویم

امروز می‌خواهیم در راه موفقیت قدمی دیگر به جلو بگذاریم و در یکی دیگر از گنجینه‌های قدرت را به رویتان بگشاییم. درس امروزمان درباره‌ی اعتقادات و ارزش‌های ما یا به‌عبارت‌دیگر منابع موفقیت یا شکست در زندگی ماست. اعتقاد یعنی آنچه شما را مجبور به عمل می‌کند. آنچه به آن اعتقاد داریم عامل اصلی بروز هر رفتاری است. شاید بگویید تو که می‌گفتی ناراحتی و خوشی عوامل کنترل‌کننده‌ی رفتار در زندگی هستند. بله، درست است اما همه‌ی ما در طول زندگی آموخته‌ایم به سطوح مختلف ناراحتی یا خوشی اسمی بدهیم و این اسامی همان ارزش‌هایی هستند که از آن‌ها صحبت می‌کنیم. مثلاً موفقیت، ماجراجویی، خوش اخلاقی، آسایش یا احساس امنیت. اگر مجبور باشید از میان این ارزش‌‌ها فقط یکی را برگزینید کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ مسلماً پاسخ برای هرکسی با دیگری متفاوت است. برخی می‌گویند البته که موفقیت. دیگران اضافه می‌کنند خب موفقیت خوب است اما من می‌خواهم ماجراجو باشم. عده‌ای هم می‌گویند من می‌خواهم خوش‌اخلاق باشم. کسی که خوش‌برخورد باشد دوستان زیادی خواهد داشت و بدین شکل اوقات خوشی را می‌گذراند. شاید در میان شما کسی باشد که بگوید: بله داشتن همه‌ی این‌ها خوب است اما آنچه من از زندگی می‌خواهم عشق است. هرچه هم که داشته باشید بدون عشق هیچ‌کدام ارزشی ندارد. می‌شنوم که یکی دیگر از شما می‌گوید: نه مگر فقط با عاشقی می‌توان زندگی کرد؟ چه فایده‌ای دارد که آدم عاشق باشد ولی در زندگی احساس آسایش نکند. من فقط آسایش می‌خواهم. بعضی هم می‌گویند: همه اینها را بگذارید کنار، من فقط می‌خواهم احساس امنیت کنم. اگر از امنیت برخوردار باشم آرامش فکری نیز به دست خواهم آورد.

ساختار ارزش‌ها

ما از کودکی آموخته‌ایم برای احساس‌های گوناگون نام‌های متفاوتی بگذاریم و آن‌ها را درجه‌بندی کنیم. برخی برایمان بسیار مهم‌اند و بعضی کمتر اهمیت دارند. این درجه‌بندی ارزش‌های ما را در زندگی می‌سازند.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۳۸ گیگابایت
مدت زمان
۱۷:۰۰:۳۳
نویسندهآنتونی رابینز
مترجم فریبا جعفری نمینی
راوی سامان قلیچ خانی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۳۸ گیگابایت
۱۷:۰۰:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام من چند هفته است که دارم به این کتاب گوش میدم و از هر نظر عالیه و پیشنهاد میکنم که همه حتما یه بار این کتاب رو گوش بدند. فقط یه خواهشی از فیدیبو دارم اینکه فایل صوتی بخش هفته ی اول روز پنجم خواسته ها قسمت اول و دوم اش اشتباهه. و همین طور هفته سوم روز سیزدهم هم فایل صوتیش خرابه و اجرا نمیشه.

3

کتاب خوب است اما نحوه خوانش گوینده را اصلا دوست نداشتم، انگار که برای بچه های کودکستان کتاب را میخواند، خیلی مصنوعی می خوانند و باعث شد نتوانم تحمل کنم و تا آخر گوش کنم.

3

کتاب خوبیه اگه بتونی تنبلی راکناربزاری ومرد عمل باشی باعث رشد درندگی میشه

5

مطالب عالی و سازنده است و عمل به آن ها می تواند نتیجه خوبی داشته باشد.

5

بسیار کاربردی وآموزنده لحن راوی مناسب ونکات کلیدی ومثبت زیادی داره

5

فوق العاده ست من عاشق کتاب ها انتی رابینز هستم و گوینده هم عالیه

5

این کتابو به همه توصیه میکنم …

5

عالی

4.8
(18)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
111,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
موفقیت نامحدود در 20 روز
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت نامحدود در 20 روز
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز
آوانامه
4.8
(18)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
111,000
تومان