0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وقتی از دویدن صحبت می کنم، در چه موردی صحبت می کنم؟
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می کنم، در چه موردی صحبت می کنم؟

درباره وقتی از دویدن صحبت می کنم، در چه موردی صحبت می کنم؟
- درباره کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم؟: کتاب صوتی «وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم» نوشته هاروکی موراکامی، نویسنده مشهور ژاپنی، است که بیشتر آثار او در ایران نیز ترجمه و مورد استقبال علاقه‌مندان به ادبیات آسیای شرقی، به‌ویژه ادبیات ژاپن، قرار گرفته است. هاروکی موراکامی در این کتاب صوتی که شبیه زندگی‌نامه خودنوشت است، درباره یکی از عادت‌های همیشگی‌اش، یعنی دویدن، و تاثیرات آن بر حرفه نویسندگی و یافتن معای زندگی صحبت می‌کند. - درباره کتاب صوتی وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم: با نگاهی به زندگی افراد موفق و نویسندگان شناخته‌شده درمی‌یابیم که هر کدام از آن‌ها عادتی دارند که از آن به‌عنوان نقطه عطف زندگی و عادتی موثر و کارآمد یاد می‌کنند. هاروکی موراکامی، نویسنده معروف ژاپنی که بارها نامزد دریافت جایزه نوبل بوده است، عادت هر روزه‌ای دارد که تاثیر آن در زندگی‌اش را عمیق و مفید می‌داند و این عادت چیزی نیست جز دویدن؛ دویدن هر روزه و بدون وقفه. هاروکی موراکامی که آثار او در ایران نیز با استقبال خوبی مواجه شده، در کتاب صوتی «وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم» از عادت همیشگی و ترک‌نشدنی‌اش یعنی «دویدن» می‌نویسد. دویدن برای موراکامی صرفا یک ورزش برای تناسب اندام نیست، او دویدن را به این خاطر انتخاب کرده است که به دغدغه‌های ذهنی و افکار او نظم می‌دهد. مثلا او در جایی از کتابش به این نکته اشاره می‌کند که «بیشترین چیزهایی که درمورد نویسندگی می‌دانم، از دویدن هرروزه‌ام آموخته‌ام. این‌ها درس‌های عملی و جسمانی هستند.» موراکامی با این‌که در نوشته‌ها و رمان‌هایش پیرو سبک مینی‌مالیست نیست، اما به شدت به مینی‌مالیست و نویسندگانی همچون همینگوی و ریموند کارور (پیشگامان این سبک) علاقه دارد. او به‌خاطر همین علاقه نیز عنوان این کتاب را با اجازه همسر ریموند کارور از روی یکی از داستان‌های او با عنوان «وقتی از عشق حرف می‌زنیم، از چه حرف می‌زنیم» انتخاب کرده است. - چرا شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ شنیدن کتاب صوتی «وقتی از دویدن صحبت می‌کنم، در چه موردی صحبت می‌کنم» ما را به جهان‌بینی و دغدغه‌های فکری نویسنده‌ای همچون موراکامی نزدیک می‌کند. از طرفی به ما نشان می‌دهد که بعضی از عادت‌ها اگر در زندگی روزمره ما تثبیت و همیشگی شوند، می‌تواند کیفیت زندگی را به‌کلی تغییر دهد و ما را به اهداف‌مان نزدیک کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
227.۸۱ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۲۷:۵۶
نویسندههاروکی موراکامی
مترجم امیر حاجی قاسم
راویفریاد موسویان
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۷.۸۱ مگابایت
۰۵:۲۷:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
9 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راوی عالی... زنده باد فریاد موسویان و اما کتاب: نویسنده نامدار ژاپنی تو این کتاب بسیار روان و زیبا سرگذشت نویسنده شدن و یجورایی زندگیش رو برامون تعریف میکونه بسیار جذاب و با کشش هست این کتاب برای علاقه مندان به موراکامی توصیه میشه یجورایی مثل کتاب قرن دیولنه من کلیما ست اونجا ایوان کلیما روایت نوشتن و زندگیش رو به خواننده ابراز میکونه موراکامی هم اینجا همینطوره تفاوت در مکان و زمان زندگی این دو نویسنده س موراکامی در یک کشور آرام و دمکرانیک ولی کلیما در یک کشور جنگ زده و توتالیتر نکات جالبی از شخصیت و حرفهای بسیار زیبایی از موراکامی میشه تو این کتاب پیداکرد از جمله: مهمترین چیزی که تو مدرسه یاد میگیریم اینه که تو مدرسه چیزهای مهمی به ما یاد نمیدن

4

من از نسخه ی صوتی دیگه ای که منتشر شده بود با راویان مختلف به این نسخه پناه آوردم و این نسخه عالی بود راوی عالی و کتاب خوبی هم بود .

1

ترجمه خوب نیست خوندن و حتی شنیدن کتاب رو سخت کرده

4.2
(11)
90,000
٪30
63,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
وقتی از دویدن صحبت می کنم در چه موردی صحبت می کنم؟
وقتی از دویدن صحبت می کنم در چه موردی صحبت می کنم؟
هاروکی موراکامی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وقتی از دویدن صحبت می کنم، در چه موردی صحبت می کنم؟
٪30
وقتی از دویدن صحبت می کنم، در چه موردی صحبت می کنم؟
هاروکی موراکامی
استودیو نوار
4.2
(11)
90,000
٪30
63,000
تومان