0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش

درباره سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش
سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش، سیزدهمین کتاب نویسنده‌ی مشهور ژاپنی هاروکی موراکامی است. این رمان واقع‌گرایانه که به سبک دانای محدود نوشته شده است اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ به زبان ژاپنی منتشر شد اما طولی نکشید که شهرت زیاد کتاب باعث شد به انگلیسی برگردانده شود. پس از چاپ سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش در سال ۲۰۱۴ در آمریکا این کتاب به‌سرعت شبیه یک ویروس پخش شد و به سایر کشورهای دنیا رسید. در ایران هم انتشارات چشمه این کتاب را با ترجمه‌ی امیرمهدی حقیقت روانه‌ی بازار کرده است. همچنان که از رمان‌های موراکامی انتظار می‌رود داستان این کتاب هم داستانی درباره‌ی آدم‌ها و روابط میان‌شان است. سوکورو پسری اهل ناگویاست که یک گروه دوستی فوق‌العاده دارد. گروهی شامل دو پسر و دو دختر غیراز خودش که دوستی میان‌شان ناگسستنی به نظر می‌رسد، همه‌ی این چهار نفر در نام فامیل‌شان رنگی وجود دارد که به آن مشهور می‌شوند و در نتیجه لقب بی‌رنگ هم به سوکورو می‌رسد. همه چیز تا زمانی که او در توکیو دانشگاه قبول می‌شود خوب است اما این زمان او باید دوری دوستانش را تحمل کند. دوری‌ای که در تابستان سال دوم کالج به یک دوری همیشگی تبدیل می‌شود و سوکورو نمی‌داند چرا. حالا سال‌ها بعد درحالی‌که او در آستانه‌ی رابطه‌ای جدی با زنی به نام سارا است انگار این گذشته برگشته است و سوال بی‌جواب دیروز رهایش نمی‌کند. او دربازگشت به شهر پدری‌اش با جوابی غیرقابل و عجیب درباره این طردشدگی مواجه می‌شود. - بخشی از کتاب: وقتی سارا کیموتور به موبایلش زنگ زد، سوکورو داشت وقت‌کشی می‌کرد، سندهایی را که روی میزش کپه شده بود مرتب می‌کرد، چیزهایی که نمی‌خواست دور می‌انداخت و خرت و پرت‌های کشوی میزش را سامان می‌داد. پنجشنبه بود، پنج‌روز بعد از آخرین باری که دیده بودش. «می‌تونی حرف بزنی؟» سوکورو گفت: «آره، امروز محض تنوع سرسری کار می‌کردم.» سارا گفت: «چه خوب. بعدش آزادی؟ حتی کوتاه؟ من ساعت هفت قرار شام دارم، ولی می‌توانم قبلش ببینمت. اگر بتوانی به گینزا بیایی، واقعاً ممنون می‌شوم.» سوکورو نگاهی به ساعتش انداخت. «می‌توانم تا پنج و نیم خودم را برسانم. فقط به من بگو کجا ببینمت.» سارا اسم کافه‌ای را نزدیک تقاطع گینزا - یونچوک گفت. سوکورو آن جا را می‌شناخت. سوکورو تا پیش از ساعت پنج کارهاش را ردیف کرد، از دفتر بیرون رفت و با خط مارونوجی از شینجوکو راهی گینزا شد. از قضا، خوشبختانه، کراواتی را زده بود که سارا بار پیش به او هدیه داده بود. وقتی رسید، سارا توی کافه نشسته بود. قهوه‌اش را سفارش داده بود و انتظارش را می‌کشید. چشمش که به کراوات افتاد، صورتش روشن شد. لبخند زد و دو خط باریک دو طرف لب‌هایش شکل گرفت. پیشخدمت آمد و سوکورو هم قهوه سفارش داد. کافه پر از آدم‌هایی بود که بعد از کار، دور هم جمع می‌شدند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
624.۱۹ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۲۱:۴۸
نویسندههاروکی موراکامی
مترجمامیرمهدی حقیقت
راوینیما رئیسی
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲۴.۱۹ مگابایت
۱۱:۲۱:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 59 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
40 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

موراکامی عزیز من!نویسنده فوق العاده ای که بنظرم هر ایده ای رو میتونه به شاعرانه ترین شکل ممکن بپرورونه و تحویل مخاطب بده.نگاه متفاوت و بشددددت عمیقش به زندگی و مسائل پیرامون در کتاب نمایانه و دقیقا همینه که باعث لذت بسیار میشه.هربار که کتابی ازش گوش میدم آنچنان سرشار میشم که در توصیف نمیاد.و البته صدای زیبای نیما رییسی و شخصیت پردازیش که چقدر همه نقشها رو واقعی می کرد.با همه وجود نوش جانم شد این کتاب صوتی.

1

اصلن به سلیقه من نمی خورد , محتوا نداشت , پیامی نداشت , هیجان نداشت و فقط یه معمای مسخره داشت و جریان داستان بصورت مردابی راکد بود , ولی بعد از خوندن این کتاب یه سوال خیلی مهم برام پیش اومد که توجه من رو به خودش جلب کرد , و اونم این که دقیقن هدف از نگارش این داستان چی بود ؟؟ چون برای من خوندن با نخوندنش هیچ فرقی نداشت جز اینکه وقتم رو هدر دادم ! یکی از بی محتوا ترین کتابهایی که خوندم , حتی به اندازه یه مطلب داخل روزنامه هم جالب توجه نبود , البته این نظر و سلیقه من بود

1

من زیاد کتاب میخونم قبلا از این نویسنده کتاب از دو که حرف میزنم رو هم خوندم.نظر من در مورد این کتاب اینکه ازش خوشم نیومد.کتابی بود که مدام میخواستم گوش بدمش ولی به امید اینکه اوضاع کتاب بهتر بشه ولی نشد.اخرش یه جوری تموم شد که من تعجب کردم تموم شد.بی نتیجه.به نظر من اصلا کتاب جالبی نیست و اصلا کتابی نیست که از بین کتاب هایی که خوندم به کسی توصیه کنم.اینکه اقای رییسی این کتاب رو خوندند دلیل نمیشه کتاب خوبی بشه.هر چند که گویندگی ایشون بسیار خوبه

5

به نظر من در حین انتخاب کتاب ،حتما راوی خوب انتخاب کنید چون خیلی تاثیر میزاره رو نظرتون نسبت به کتاب ،و جناب رئیسی واقعا با صدای دلنشین و نحوه کتاب خوندنشون و تغییر صدا نسبت به شخصیت های داستان ،انگار که داشتی کتاب رو تصویری میدیدی . در مورد موضوع کتاب هم جالب بود ،من سریع دوست داشتم ببینم آخر داستان چی میشه .

5

عالی بود. من که خیلی دوسش داشتم. محتوای عمیقی داشت که برای من لذت‌بخش بود و کمک کننده. صدای آقای نیما رئیسی و خوانش عالیشون هم لذت شنیدن کتاب رو چند برابر کرده بود. ترجمه هم بسیار روان و عالی بود. فقط دوس داشتم هنوز ادامه داشته باشه و بفهمم آخرش چی میشه.

1

مثل گوش دادن به یک ملودی بود کسی که نت ها رو تحریر کرده نویسنده و کسی که موسیقی رو اجرا کرد جناب آقای نیما ریسی ایشون کتاب رو نمیخونه زندگی میکنه‌ واقعا دلم نمیخواست کتاب تموم بشه انگار از پیرامونم کنده میشدم و کنارشون بودم انگار سفر کردم به هلسینکی. عالی بود.

5

نیما رییسی کتاب رو نمی‌خونه. کتاب رو زندگی می‌کنه. و وقتی با خوانش نیما رییسی کتاب رو‌گوش میدی، سخت‌پسند میشی. ممنونم آقای نیما که بلدید بخونید.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

کسانی که هوادار سبک هاروکی موراکامی هستند بسیار از خواندن و شنیدن این اثر لذت میبرند ، من به شخصه تو آثار موراکامی این یکی رو از بقیه بیشتر دوست دارم. جز آخرین کارهای موراکامی هست و قلمش به پختگی کامل رسیده و داستان بی نقص و گیراست.

5

جدیدا شروع به خوندن کتابای موراکامی کردم و از بین ۴ کتابی که خوندم سوکورو رو خیلی خیلی خیلی دوست داشتم و تشویق شدم بقیه کتابای موراکامی هم بخونم٫ صدای آقای نیما رئیسی خیلی خوب بود و حس خوب کتاب رو بیشتر کرده بود واسه من

5

تقریبا کل زندگیم رو تعطیل کردم دارم این کتاب رو با صدای فوق العاده نیما رئیسی گوش میدم. دلم نمبخواد کتاب تموم یشه. کتاب جذاب با صدای جذاب تر.

نمایش 30 نقد دیگر
4.4
(64)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
143,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش
سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش
هاروکی موراکامی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش
سوکورو تازاکی بی رنگ و سال های زیارتش
هاروکی موراکامی
رادیو گوشه
4.4
(64)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
143,000
تومان