0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شکار گوسفند وحشی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شکار گوسفند وحشی

ناشر:
ماه آوا
درباره شکار گوسفند وحشی
شکار گوسفند وحشی به سبک بیشتر داستان‌های موراکامی نوشته شده ، داستان این کتاب با پایانی عجیب همراه است و تفاوت بارز آن نسبت به رمان‌ها و داستان ‌های دیگر موراکامی ، این است که وی در این کتاب نوشتن در ژانر پلیسی ـ جنایی را تجربه کرده است. این کتاب روایت شخصیت اصلی داستان از تعقیب کردن گوسفند وحشی افسانه‌ای است که در جسم انسان‌ها حلول می‌کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
491.۰۸ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۴۷:۲۳
نویسندههاروکی موراکامی
مترجممحمود مرادی
راویبهرام ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۱.۰۸ مگابایت
۱۱:۴۷:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 101 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
اجرای روان 🎙️ (3)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
10 ٪
69 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا منظور از رواج دادن این سبک زندگی خوکی توی فیلمها،رسانه ها،فضای مجازی و حتی توی کتابها چیه؟! شاید تهی کردن انسانها از هرچه هدف و مسیر سعادت و رستگاریِ. چقدر یک زن میتونه احمق باشه تا با این اهداف کثیف همراهی کنه سرتاسر کتاب پر بود از توهین به زنان،و دم دستی بودن زنانی که خودشون خار و خفیف کرده بودن برای مردان هیز و خوش گذرونی که هیچ مسئولیتی رو به گردن نمیگیرن برای ساختن یک زندگی مشترک. از نظر این اینها زندگی یعنی فقط کشیدن سیگار و خوردن مشروب و لذت بردن از انواع زنها بدون پذیرش هیچ مسئولیتی. بازهم تکرار میکنم متاسفم واسه دختران و زنانی که خودشون عین برده در اختیار لذت جویی مردا قرار میدن و انقدر احمقن که فکر میکنن خیلی متمدنانه هست این کار. علت نوشتن این رمانها،پوچ کردن یک جامعه و ملت از فرهنگ و تمدن اصیلشونه.پوک کردن مغز جوانها و به ابتذال کشیدن بشریت.

4

اگر این راوی روایت نمی‌کرد، شاید نمیتونستم داستان به این طولانی رو گوش بدم. بسیار از ایشان ممنون. من خودم گاهی روایت میکنم و متوجه بودم که چقدر کار ایشان سخت بود که جای این همه شخصیت، هر چند گاهی مشابه صحبت کنند. درست است که لحن راوی، می‌تونه شخصیتی رو بسازه که شاید منظور نویسنده اصلا اون نباشه و شنونده هم بخواد یک شکل دیگه برای خودش خیال پردازی کنه، ولی به هر حال در چنین داستان طولانی اگه لحن رو عوض نمیکردند، من که گم میکردم الان کی داره صحبت می‌کنه. خود داستان هم باید بگم که فقط اگه از سبک هاروکی خوشتون میاد گوش بدید، وگرنه خسته میشید و در نهایت هم میگید (خوب که چی )

5

اول بگم راوی کتاب محشره .صداشون به نوع کتاب، که یجوراییه سورئاله، میاد و حس مبهم و عجیب بودن داستان رو واقعا به خوبی ادا میکنه. کلمات رو به خوبی ادا میکنن چون از کلمات فرانسوی هم توی کتاب زیاد استفاده شده . و قشنگ با صدای آقای ابراهیمی وارد کتاب میشید . من هنوز کتابو تموم نکردم اما خواستم نظرم راجب راوی کتاب رو بنویسم که شک نکنید خیلی عالی خوندن .

4

این کتاب نمونه خوبی در ژانر رئالیسم جادوئیه که مانند خیلی از کتابهای این سبک نکات مبهم خودش رو داره که نیازمند تفسیر و تحلیل از سوی مخاطبه ... باید در خواندن این کتاب حوصله به خرج داد تا بتوان ارتباط قوی تری با متن برقرار کرده و لذت بیشتری برد.

5

یکی از بهترین کتابهایی بود که خواندم. قبلا کتاب جنگل نروژی رو از هاروکی موراکامی خونده بودم، تقریبا میتونم بگم به همون اندازه لذتبخش و جذاب بود. گوینده هم محشر بود، دوست دارم کتابهای بیشتری با صدای آقای بهرام ابراهیمی گوش بدم. ممنون

4

این کتاب هم خوب بود ولی من ساکوروتازاکی بیرنگ رو بیشتر دوست داشتم. کلا انگار سبک موراکامی به این شکله که از وسط کتاب داستان خیلی جذاب میشه و اولش ممکنه به نظرتون یه کتاب معمولی باشه. برای همین با خوندن فصل اول کتابو کنار نزارید

1

با توجه به اینکه داستان از زبان یک جوان ژاپنی نقل میشود انتخاب آقای ابراهیمی با صدایی که همیشه در نمایشهای رادیویی کاراکتر مردهای مسن را داشته خیلی اشتباه بود و زیبایی داستان را تحت الشعاع قرار داد . از ماه اوا انتظار بیشتری میرود...

1

این دومین بار که اثری از موراکامی رو می خونم،نمی دونم یا من بی سوادم یا این شیوه نگارش مورد پسند من نیست .تاحال که دوساعتی گوش کردم نه صدای گوینده دلچسب بود ونه خود کتاب ،باید تا تهش گوش کنم شاید خوشم آمد ولی امیدی نیست.

5

این کتاب خیلی خوبه، فقط ای کاش راوی وقتی میخواد به جای خانم ها حرف بزنه، صداش رو نازک نکنه!!

4

با وجود رگه‌های فراوان اجتماعی و سیاسی بنظرم این رمان رو بیشتر باید یک رمان فلسفی تلقی کرد در فضایی سوررئال با نمادپردازیهای پیچیده و سرشار از استعاره‌ها و تشبیهات بدیع که فقط از یک نویسنده خلاق میشه انتظار داشت.

نمایش 59 نقد دیگر
3.9
(106)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شکار گوسفند وحشی
٪30
شکار گوسفند وحشی
هاروکی موراکامی
ماه آوا
3.9
(106)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
62,400
٪30
43,680
تومان