0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اوهام
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اوهام

نویسنده:
پل استر
ناشر:
ماه آوا
درباره اوهام

در کتاب صوتی اوهام، پل استر به بررسی هکتور و باورهای نادرستی که افراد به آنها پایبند هستند، می‌پردازد. او در این کتاب به تحلیل مکانیسم‌های روانی می‌پردازد. موضوع اصلی کتاب صوتی اوهام مربوط به شناخت انسانی، روان‌شناسی، و تفکر منطقی است. نویسنده به دنبال کمک به خوانندگان برای درک عمقی‌تری از ماهیت باورها و اوهام است تا آنها بتوانند از این شناخت در زندگی روزمره‌شان بهره‌برداری کنند. این کتاب به نوعی تلاشی برای ترغیب به تفکر منطقی‌تر، پرسش‌های کنجکاوانه‌تر، و درک عمیق‌تر از دلایل پشت باورها و نگرش‌های افراد است. اوهام به عنوان یک کتاب پرفروش و مورد توجه قرار گرفته است و در سایت‌هایی مانند آمازون، نیویورک تایمز از موفقیت و محبوبیت این کتاب یاد می‌شود.

کتاب صوتی اوهام از نگاه به عمق فرآیندهای ذهنی انسانی و بازشناسی باورها و اوهام، می‌تواند به خوانندگان در ارتقاء تفکر منطقی و شناخت بهتری از خود و دیگران کمک کند. این کتاب به عنوان یک منبع مفید در زمینه‌های روان‌شناسی، تفکر انتقادی، و افزایش هوش‌معنوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی با پل استر نویسنده اوهام

نویسنده کتاب اوهام پل استر (Paul Spector) است. او به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر در زمینه روان‌شناسی و علوم شناختی فعالیت داشته است. کتاب اوهام از آثار او در زمینه شناخت انسان و باورهای نادرست است که به موضوعاتی مانند تفکر منطقی، انگیزشی و تفکر انتقادی مرتبط می‌شود.

چرا باید کتاب صوتی اوهام را بشنویم

1. درک بهتر از باورها: کتاب اوهام به شما کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از چگونگی شکل‌گیری و تثبیت باورها و اوهام در ذهن انسان‌ها پیدا کنید. این مفاهیم می‌توانند به شما کمک کنند تا با انعطاف‌پذیری بیشتری به باورها و نگرش‌های خود و دیگران نگاه کنید.

2. تفکر منطقی‌تر: این کتاب به شما راهنمایی می‌کند تا تفکر منطقی‌تر و اصولی‌تری داشته باشید. این مهارت به شما در تصمیم‌گیری‌های روزمره و حتی در مواجهه با باورها و دیدگاه‌های غلط کمک می‌کند.

3. افزایش شناخت خود: با بررسی باورها و اوهام خود، می‌توانید به شناخت عمیق‌تری از خودتان دست پیدا کنید. این فرصت را به شما می‌دهد تا با موانع ذهنی خود آشنا شوید و برای تغییر و بهبود آنها تلاش کنید.

4. استفاده در زندگی روزمره: محتوای کتاب به شما ابزارها و راهکارهایی می‌دهد که می‌توانید در زندگی روزمره‌تان بهره‌برداری کنید. از مدیریت اوهام شخصی گرفته تا تفکر کراتیوتر و هوش‌معنوی بالاتر، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

5. تحلیل اجتماعی: کتاب اوهام به ما نشان می‌دهد که چگونه اوهام جامعه‌ای را تحت تأثیر قرار می‌دهند و به چه شکلی می‌توانند تصمیمات جمعی و پدیده‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهند.

در بخشی از کتاب صوتی اوهام می‌شنویم

همه فکر می‌کردند او مرده است سال ۱۹۸۸ که کتابم درباره فیلم‌های هکتورمنتشر شد، ۶۰ سالی می‌شد که از او خبری نبود جز تعدادی تاریخ نگار و طرفدار فیلم‌های قدیمی آدم‌های کمی می‌دانستند او زمانی وجود داشته است. یا هیچ آخرین فیلم از سری ۱۲ تایی فیلم‌های دو حلقه‌ای او در اواخر دوران سینمای صامت در بیست و سوم نوامبر ۱۹۲۸ پخش شد دو ماه بعد ...

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب اوهام

اگر به داستان و رمان‌های روانشناسی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

·      کتاب صوتی مغازه خودکشی | با صدای هوتن شکیبا

·      کتاب مردی به نام اوه

·      کتاب جزء از کل



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
656.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۴۳:۴۲
نویسندهپل استر
مترجم امیر احمدی آریان
راویبهرام ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵۶.۹۹ مگابایت
۱۱:۴۳:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
13 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

خوانش کتاب توسط بهرام ابراهیمی اجرا شده نه رضا عمرانی. لطفا این رو اصلاحکنید.اما راوی بیش از حد به صداش لحن میده. خوندن داستان با گفتن دیالوگ فیلم فرق داره.اغراق شده اجرا میکنه. رو بعضی کلمات بی دلیل تاکید میکنه و تکیه میذاره.داستان گاهی باید با لحن سرد خوانده بشه اما ایشون یه جوری میخونه انگار داره بیانیه میخونه.

3

ترجمه ماشینی و ضعیفه ،اجرا هم در حد متوسط ، گفتگو بین دو نفر خوب اجرا نمیشه غلط خوانش زیاد وجود داره مثل کلمه میسونر که در فارسی از لغت فرانسوی اون ماسون یا فراماسون استفاده میشه یا عدم ترجمه کلمه ای مثه gorutesque که خیلی راحت قابل ترجمه است و ضعف های آشکار زیاد دیگه ، در کل حیف پل استر و این کتاب که این گروه اینقدر ضعیف کار رو اجرا کردن

2

کتاب فوق العاده زیباست و بیان جزئیات باعث جذابیت بیشتر میشه کاش راوی کمی آرام و شمرده تر میخوند تا احساس ناب کلمات کتاب در وجود خواننده ته نشین بشه من که مجبور شدم نسخه متنی رو هم یک بار بخونم تا تجربه ام از این کتاب ناقص نباشه.

5

صدای آقای بهرام ابراهیمی واقعا به شخصیت راوی داستان میخوره. اما این کتاب یه مقدار با سایر کتابای پل استر متفاوت بود. من سبک داستان سه گانه نیویورگر رو خیلی بیشتر از این میپسندم

5

عالی بود واقعا هم داستان هم صدای استاد بهرام ابراهیمی از این کتاب اونقدری لذت بردم که از کتاب صد سال تنهایی به نظرم نثر این کتاب و شخصیت پردازیش بسیار شبیه کتاب مارکز بود

4

من از این کتاب خیلی خوشم اومد. فقط کاش آقای عمرانی عزیز اینقدر کوبنده کلمات رو نمیخوندن. کمی لحن خوانش رو ملایم میکردن بهتر بود. ولی واقعا باید این کتاب زیبا و جذاب رو شنید

3

انتخاب آقای بهرام ابراهیمی برای روایتگری این کتاب بسیار انتخاب درست و شایسته ای است. شنیدنش را توصیه میکنم.

5

عاااااااالی راوی هم حس و حال فوق العاده ای به این اثر زیبا بخشیده بودن واقعا لذت بردم

5

خیلی دوست داشتم، در کم‌تر از دو روز پیاپی گوش دادم و تمام شد، نمی‌تونستم دل بکنم ازش

5

فوق العاد جذاب...خوانش عالی...داستان گیرا و همه چیز شبیه به یک توهم که با مرگ عجین شده

نمایش 8 نقد دیگر
3.7
(29)
46,800
٪30
32,760
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
اوهام
اوهام
پل استر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اوهام
٪30
اوهام
پل استر
ماه آوا
3.7
(29)
46,800
٪30
32,760
تومان