0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل است که بر اساس کتاب قبلی او، قانون موفقیت نوشته شده است و نتیجه‌ی بیش از بیست سال مطالعه‌ی او روی افرادی است که شخصاً ثروتمند شده‌اند. او با بررسی عادات این افراد 16 قانون را برای رسیدن به موفقیت تعیین کرد و در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید آن‌ها را در قالب 13 اصل بیان می‌کند.

این کتاب که در زمره‌ی کتاب‌های رشد شخصی و خودسازی قرار می‌گیرد، برای نخستین بار در سال 1937 میلادی و همزمان با دوران رکود بزرگ، رکود گسترده‌ی اقتصادی جهان، منتشر شد و به فروشی بالغ بر 15 میلیون نسخه دست یافت. مجله‌ی BusinessWeek هفتاد سال بعد این کتاب را در رتبه‌ی ششم فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خود قرار دارد. به کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید لقب «پدربزرگ تمام ادبیات انگیزشی» داده‌اند زیرا اولین کتابی بود که پرسید:«چه چیزی یک برنده را می‌سازد؟».

ناپلئون هیل، مشهورترین معلم موفقیت، عمر خود را صرف ساختن فلسفه‌ی قانون موفقیت کرد؛ فلسفه‌ای که اساس کتاب‌های او را شکل می‌دهد و در این کتاب شرح داده شده است. اگرچه عنوان این کتاب و بیشتر مطالب آن به مسئله‌ی افزایش درآمد می‌پردازد، هیل معتقد است که فلسفه‌ی او می‌تواند به افراد کمک کند تا در هر زمینه‌‌ای موفق شوند و هر آنچه را که می‌خواهند انجام دهند و هر چیزی باشند که می‌توانند تصور کنند.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید درباره چه موضوعی صحبت می‌کند؟

ایده‌ی اصلی این کتاب این است که هر شخصی در صورت پیروی از اصولی خاص می‌تواند به موفقیت و ثروت دست پیدا کند. اصولی که هیل آن‌ها را 13 گام برای ثروتمند شدن می‌نامد. این 13 گام شامل ایجاد نگرش ذهنی مثبت، تعیین اهداف روشن و مشخص، تدوین برنامه‌ای برای دستیابی به آن اهداف، اقدام و حفظ باور قوی نسبت به خود و توانایی خود می‌شوند که نویسنده در فصول مختلف کتاب به شرح آن‌ها می‌پردازد. قدرت فکر، اشتیاق، ایمان، تلقین، علم تخصصی، تخیل، برنامه‌ریزی سازمان یافته، تصمیم، پشتکار، قدرت عقل کل، تسلط بر استحاله جنسی، ذهن ناخودآگاه، مغز، حس ششم، چگونه شش شبح ترس را گول بزنیم و کارگاه شیطان عناوین فصل‌های این کتاب هستند.

نسخه‌ی صوتی کتاب بیدیشید و ثروتمند شوید کاری از آوانامه، با ترجمه‌ی مهین خالصی و صدای آرمان سلطان‌زاده در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

درباره‌ ناپلئون هیل، مشهورترین معلم موفقیت

الیور ناپلئون هیل متولد 26 اکتبر سال 1883 میلادی در ویرجینیا و درگذشته به تاریخ 8 نوامبر  در1970 کالیفرنیای جنوبی است. او نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری بود که معروف‌ترین کتابش بیندیشید و ثروتمند شوید در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری قرار دارد.

ناپلئون در نه سالگی مادر خود را از دست داد و پدرش دو سال بعد با زنی به نام مارتا ازدواج کرد. مارتا تاثیر خوبی روی زندگی ناپلئون داشت و از او که نوجوانی بازیگوش بود، پسری ساخت که به مدرسه و کلیسا می‌رفت. او در سن 13 سالگی عنوان خبرنگار کوهستان را برای خودش برگزید و ابتدا برای روزنامه‌ی پدرش و سپس دیگر روزنامه‌ها مطالبی می‌نوشت. ناپلئون در سن 17 سالگی و پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان وارد مدرسه‌‌ی تجارت شد و در یک معدن ذغال سنگ به عنوان مدیر مشغول به کار شد. شغلی که مدتی بعد آن را رها کرد تا وارد مدرسه‌ی حقوق شود که البته از عهده‌ی هزینه‌های آن برنیامد و تحصیل در رشته‌ی حقوق را نیمه‌کاره رها کرد. اگرچه او خود را وکیل می‌نامید اما در زندگی‌نامه‌ی رسمی‌اش آمده است که هیچگاه خدمات قضایی به هیچ شخصی ارائه نداده است. پس از آن ناپلئون بیشتر تمرکز خود را معطوف به حرفه‌ی نویسندگی و روزنامه‌نگاری کرد و با استعدادی خوبی که در نوشتن داشت اعتماد سردبیر روزنامه‌ای را که در آن مشغول بود جلب کرد و توانست با افراد برجسته‌ای همچون توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و هنری فورد مصاحبه کند و رازهای موفقیت آن‌ها را بشنود و از تجربیات‌شان درس بگیرد. اگرچه زندگی حرفه‌ای و شغلی ناپلئون هیل نقاط تیره‌ای دارد و در طول زندگی‌اش چند بار به کلاهبرداری از طریق شرکت‌هایی که راه‌اندازی کرده بود، متهدم شد، او با انتشار کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به شهرت جهانی دست یافت. از دیگر کتاب‌های ناپلئون هیل می‌توان موارد زیر را نام برد:

 

چرا باید کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید را گوش دهیم؟

این اثر یک کتاب کلاسیک در حوزه توسعه‌ی فردی است که بسیار در شکل دادن به طرز فکر مردم درباره‌ی موفقیت و ثروت تاثیرگذار بوده است. بنابراین مطالعه‌ی آن می‌تواند برای همه‌ی افرادی که به دنبال تغییر باورها و عقاید خود درباره‌ی موفقیت و ثروت و رسیدن به آن‌ها هستند، مفید باشد. همچنین اگر فرصت مطالعه‌ی نسخه‌ی الکترونیک یا چاپی این کتاب را ندارید، کتاب صوتی بهترین گزینه برای شماست. با کتاب صوتی شما می‌توانید حتی در زمان‌هایی که در ترافیک گیر کرده‌اید، منتظر هستید، سوار بر وسایل نقلیه عمومی عازم محل کار یا منزل خود هستید و یا هنگامی که به کارهای مشغولید کتاب بخوانید.

در بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم

«توسعه کنترل و به کارگیری احساسات جنسی، عشق و هیجان به نبوغ می‌انجامد. خلاصه این روند را می‌توان این‌طور بیان کرد: حضور این احساسات را مثل افکار قوی در ذهن خود تقویت کنید و حضور همه احساسات مخرب را سست کنید. ذهن مخلوق عادت است. از افکار قوی‌ای که آن را تغذیه می‌کند، لذت می‌برد. با نیروی اراده می‌توانید حضور هر نوع حس را سست و حضور انواع دیگر را تقویت کنید. با نیروی اراده می‌توان ذهن را به آسانی کنترل کرد. سرچشمه کنترل، پشتکار و عادت است. راز کنترل در درک روند استحاله قرار دارد. هنگام بروز هر نوع احساس در ذهن می‌توانید با تغییر دادن افکارتان آن را به حسی مثبت و سازنده تبدیل کنید.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر از مطالعه‌ی این کتاب لذت بره‌اید و از علاقمندان کتاب‌های انگیزشی و موفقیت هستید، عناوین زیر پیشنهادهای بعدی ما به شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
607.۵۶ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۴۶:۰۷
نویسندهناپلئون هیل
مترجممهین خالصی
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۷.۵۶ مگابایت
۱۰:۴۶:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 271 مخاطب
پربار 🌳 (6)
آموزنده 🦉 (5)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
13 ٪
146 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

برای کسانی که میخوان این کتاب رو بخونن: -صدا راوی اینی نیست که توی نسخه نمونه هست -راوی بسیار زیبا و خوش صدا و شیوا متن کتاب رو میخونه -این کتاب رو هر چند بار که بخونید یا گوش کنید کم هست -نه تنها برای یافتن راه ثروتمند شدن بلکه برای موفقیت در هر زمینه دیگه هم کاربرد داره -قلم نویسنده بسیار دلنشین و زیباست -با خوندن این کتاب, کتاب های بعدی و نویسنده های بعدی براتون مشخص میشه. -خیلی به خودشناسی و روانشناسی شما کمک میکنه -حتما بخرید -خیلی خوب تهیه کردن- بخرید و اگر مفید یافتید به هرکه براتون ارزشمند هست لینک خرید کتاب رو بدید کپی کتاب ها رو به حتی خانواده خودتون ندید. اینطوری هم کتاب تاثیرش بیشتر خواهد بود و هم از کسانی که به این زیبایی زحمت کشیدن تا کتاب های معرکه ای مثل این رو صوتی تهیه کردن حمایت میکنید. در نتیجه حمایت من و شما کتاب های با کیفیت بیشتری عرضه خواهند کرد. در نتیجه افکار ناب و شیک و اذهان سالم تری در پیرامون و جامعه رشد خواهند کرد. --- پس خودت اون تغییری باش که از دیگران انتظار داری--- سپاس از تمام دست اندرکاران سازنده این کتاب.

5

بسیار کتاب پر محتوا و عالی هست، واقعا من و زندگیم رو متحول کرد البته این رو بگم با یک بار یا دو بار گوش دادن چیز خاصی دستگیرتون نمیشه هر چه بیشتر گوش بدین بیشتر ازش یاد میگیرید. در ضمن من نسخه اصلی رو مطالعه کردم و این نسخه صوتی تغییراتی داره ولی به قلم مترجم ایرانی نیست و در سال۲۰۰۴ این تغییرات رو انجام دادن. صدای استاد آرمان سلطان زاده بسیار دلنشین و یه جاهایی من چهره ناپلئون هیل رو با صدای استاد تجسم میکردم. دو بخش از این کتاب رو من خیلی خیلی دوست دارم ۱. بخش ایمان ۲.بخش عقل کل به کسانی که واقعا طالب پول و ثروت هستند بشدت توصیه میکنم . بازم تاکید میکنم نه با یکبار گوش دادن بلکه چندین مرتبه. موفق باشید.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کامنت ها جالب هستند ... در عرصه ی جهانی استادی بی نظیر داشتیم به نام باب پراکتور .. حتما اسمش رو شنیدید ... میگفت من با این کتاب موفق شدم زندگیم رو تغییر بدم و از فقر به اوج ثروت و پیشرفت و کسب هر آنچه میخواستم برسم ... خودش بارها در کلیپ ها میگه که پنجاه و چند ساله که این کتاب شبانه روز همراه منه و هر روز مرورش میکنم ... وقتی استاد بزرگ و معروفی مثل باب پراکتور که اتفاقا بسیار معنوی و مورد احترام همه چنین با احترام از این کتاب یاد میکنه خودش جایگاه این کتاب رو نشون میده ... یک چیز دیگه که خندم گرفت نقد گوینده این کتاب آقای آرمان سلطان زاده هست ... با بیش از ۵ سال سابقه در فیدیبو و خرید بیش از ۱۱۰ کتاب صوتی و مراجعه هر روزه به فیدیبو ، به جرات میتونم بگم که آرمان سلطان زاده یکی از بهترین و محبوب ترین هاست ... حالا یه عده ای کتاب نخون هی بیان غر بزنند !

5

باسلام به همگی. دربارهٔ کتاب مذکور باید بگم که اگر میخواهید گامی در راه موفقیت بردارید این کتاب از واجبات این راه است. نکاتی که ارائه میده، اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میده و مثال هایی که میزنه علاوه بر اینکه خواننده رو جذب می‌کنه؛ ویژگی دیگری هم دارد آن هم اینکه شخص به عینه می‌تونه اون هارو تجربه کنه (اگر اهداف واقعاً تبدیل به وسواس فکری شوند). دقت کنید دوستان این کتاب می‌تونه برای هر هدفی مناسب باشه. اگر در حال خواندن این نظر کتاب هستید این رو بدونید که از نظر من گوش دادن به این کتاب (به ویژه با صدای جناب آقای سلطان زاده) کیفیت بیشتری داره تا خواندن. اگر دنبال کنندهٔ کتاب های موفقیت باشید حتماً می‌دانید که ابتدا و انتهای روز بهتر است به یک کتاب خوب گوش کنیم (یا بخوانیم) این کتاب را در رأس اون کتاب ها قرار بدید.

1

کتاب رو تقریبا تا اخر گوش دادم، اراده و انگیزه ای درونم بوجود اومد، طبق عادت اسم نویسنده رو توی گوگل سرچ کردم، مطالبی رو راجع به ایشون خوندم که اراده وانگیزه ی ایجاد شده رو نابود و بهم یاد آور کرد که اینچنین کتابها(مثل کتاب راز) دروغ هایی در جهت ثروتمند شدن نویسنده از طریق خواننده است، ولی در نهایت به این نتیجه رسیدم که گفته های کتاب دروغ نبوده(هرچند نیت نویسنده مشخص نیست)، واقعا اراده کردن و خواستن همانا توانستن است، نیت دارم مدتی طبق کتاب زندگی کنم، اگر بتونم البته

4

در مورد خود کتاب به نظرم خیلی نکته نکته بود ؛شاید بهتر باشه نسخه چاپی رو بخونید که سر هر قسمت برای درک بهتر مقداری تامل کنید . من از این راوی کتاب های زیادی گوش کردم اولیش بود برای من یکم حوصله سر بر بود اون به خاطر خود کتاب نه به خاطر راوی(راوی در کل عالی) در کل کتابی هست با نکته و آموزش های خوب و داستان مختصری از زندگی بزرگان ولی در کل توی این سبک من کتاب ثروتمندترین مرد بابل با صدای همین راوی رو ترجیح می دادم . پیشنهاد بنده اینه اگه اگه حتما می خوایم این کتاب صوتی رو بشنوید وقت بیشتری نسبت به زمانش براش بذارید.

5

سلام و ارادت خدمت دوستان یک کتاب فوق‌العاده برای تغییر مسیر زندگی بنده بوده و هست. بخش های مورد علاقه برای بنده اشتیاق و قسمت خودشناسی در انتهای کتاب است. به دوستان توصیه میکنم یک نسخه فیزیکی هم از این کتاب فوق العاده داشته باشید و بخش خودشناسی انتهای کتاب را در دوره زمانی منظم بررسی فرمایید تا مسیر تغییر خود را ارزیابی نمایید. به تمام دوستان شنیدن چند باره کتاب را توصیه مینمایم. با آرزوی بهترینها برای تمام عزیزان

4

کتاب رو دوبار گوش کردم فارغ از اینکه صدای راوی عالیه کتاب حرف های انگیزشیه خوبی داره من بعد از گوش کردن این کتاب پادکست چنل بی در باره ی اقای هیل رو گوش دادم خیلی جالب بود که ایشون چه آدم کلابرداری بوده چحوری با گول زدن مردم پول در میاورده . در کل خودم اعتقاد دارم آدم باید به پیام توجه کنه نه به پیام رسان و در کل از صحبت های این آقای شیاد نکات خوب زندگی رو بگیره و از طرفی هم گول اینجور افراد رو نخوره .

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

به جرات میگم که این کتاب یکی از بهترین و آموزنده ترین کتابی هست که بسیار برام انگیزه بخش و پربار بود چون فقط به چگونگی بدست آوردن ثروت نپرداخته و در زمینه خودسازی هم بسیار آموزنده هست. خیلی بهتر از کتاب "پدر ثروتمند پدر فقیر" و "ثروتمندترین مرد بابل" کمکم کرد.. قصد دارم کتابش رو هم بخرم و با دقت بیشتر خودم بخونم و نت بردارم:) ممنون از اجرای مثه همیشه خوب و روان آقای آرمان سلطان زاده🌸🍃

4

بابا ایول چقدرررر این صدای گوینده خوبه یاد کتاب ثروتمندترین مرد بابل افتادم تجدید خاطره شد دمتون گرم مرسی در ضمن این کتاب جزو ارشیو های من شده یجور کمک زندگی مالی شده برام حتما توصیه میکنم گوش کنین

نمایش 136 نقد دیگر
4
(271)
پربار 🌳 (6)
96,000
٪30
67,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
بیندیشید و ثروتمند شوید
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪30
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
آوانامه
4
(271)
پربار 🌳 (6)
96,000
٪30
67,200
تومان