0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شما می توانید معجزه زندگی خود باشید

معرفی، خرید و دانلود کتاب شما می توانید معجزه زندگی خود باشید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره شما می توانید معجزه زندگی خود باشید

ناپلئون هیل، نویسنده مشهور جهان در کتاب درباره کتاب شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید با همکاری افراد بزرگ و موفق از اندرو کارنگی تا فرانکلین دی. روزولت، معلم مادام‌العمر اسرار آشکار موفقیت، این دانش و قدرت را به شما می‌دهد تا معجزه زندگی خود باشید.

اگر یاد بگیرید که از قدرت معجزه‌آسایی که در شخصیت شما نهفته است استفاده کنید، هر چیزی که آرزو دارید در دسترس شماست.موفقیت متعلق به افراد خوش‌شانسی است که دارای شخصیت‌های موفق هستند. با این انسان‌های برجسته، موفقیت یک معجزه روزمره، یک روش زندگی، یک عادت است.

داستان کتاب به تاجران، واعظان، پزشکان، سربازان، هنرمندان و مردم در هر جنبه‌ای از زندگی می‌آموزد که به اهداف خود برسند، بر همه موانع موفقیت خود غلبه کنند، از طریق نیروی معجزه‌آسای شخصیت موفق، زندگی خود را بگذرانند.

کتاب شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید یکی از آثار پرطرف‌دار و خواندنی ناپلئون هیل است که مطالب ارزشمندی درباره موفقیت را بیان می‌کند. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و مجید شهرابی آن را ترجمه کرده است انتشارات نسل نو اندیشان نیز این کتاب را در سال 1391 منتشر کرده است.

معرفی نویسنده، ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در 26 اکتبر سال 1883 در شهرستان وایز ویرجینیا به دنیا آمد. او کار نویسندگی خود را در 13 سالگی به‌عنوان «خبرنگار کوهستانی» برای روزنامه‌های شهرهای کوچک آغاز کرد و به محبوب‌ترین نویسنده انگیزشی آمریکا تبدیل شد. کار او به‌عنوان یادگاری برای دستاوردهای فردی و سنگ بنای انگیزه مدرن است. مشهورترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تمام دوران است. هیل بنیادی را به‌عنوان یک مؤسسه آموزشی غیرانتفاعی تأسیس کرد که مأموریت آن تداوم فلسفه رهبری، خودانگیختگی و موفقیت فردی است.

چرا باید کتاب شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید را بخوانیم؟

مطالعه این کتاب که خلاصه‌ای عالی از کارهای نویسنده در 40 سال گذشته است «تکه‌های طلایی» از آموزه‌های او را برجسته می‌کند که حول اهمیت افکار و طرز تفکر فرد در یک دوره زمانی پایدار می‌چرخد. این «دوره زمانی» چیزی است که از اکثر آموزه‌ها و رهبران سمینار از توضیح آن فرار می‌کند. تغییرات موردنظر یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و این مهم‌ترین نکته در کتاب است. هنگامی که مردم با این واقعیت آشتی می‌کنند، همه چیز سر جای خود قرار می‌گیرد. هر شرایط ناخوشایندی، هر شکست، و هر درد جسمی، بذر سودی معادل را به همراه دارد. شما در این کتاب این حقیقت را درک کی کنید که هر شکستی ابزاری را فراهم کرده است که می‌توان از طریق درد جسمانی را به یک فاصله سازنده و سودمند برای خود تبدیل کنند.

در بخشی از کتاب شما می‌توانید معجزه زندگی خود باشید

بخش قابل‌توجهی از مردم جهان در وضعیت مالی نه‌چندان خوبی به سر می‌برند. فرزندان آن‌ها هم در فقر متولد می‌شوند و آن را سرنوشت زندگی خود می‌پندارند. اما واقعیت این است که فقر آن‌ها نتیجه تفکر منفی پدر و مادر و محیطی است که در آن متولد شده‌اند. بله، درست است. اصلاً عادلانه نیست؛ اما چه کسی گفته است که زندگی موهبت‌هایش را به طور عادلانه در میان مردم تقسیم می‌کند؟ شما می‌توانید معجزه‌ زندگی خود باشید و این در مقایسه با تمام جهان هستی که چنین قدرتی را ندارند، باز هم عادلانه‌ نیست. به طبیعت نگاه کنید. بخشی از جهان غرق در آب شیرین و جنگل‌های سرسبز است و بخشی دیگر بیابانی است که سال‌به‌سال فقط چند قطره آب در آن می‌بارد. حتی حیوانات نیز از این ماجرا در امان نیستند. پس ما به‌عنوان بخشی از همین طبیعت، چطور انتظار  تقسیم مساوی همه چیز را داریم؟  خوشبختانه، جدا از وضعیت زندگی یا خانواده‌ای که در آن متولد می‌شویم، ما به موهبتی مجهز هستیم که می‌تواند زندگی را برای ما و فرزندانمان بسیار متفاوت کند. این موهبت چیزی جز قدرت تفکرمان نیست.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب می‌توانید معجزه زندگی خود باشید

کتاب شما می‌توانید معجزه‌ زندگی خود باشید بیش از هر چیزی به تأثیرات مثبت زندگی توجه دارد چیزی که باعث می‌شود بتوانیم به‌راحتی موقعیت‌های مختلفی را تجربه کنیم. کتاب‌های شبیه به این کتاب تأثیر به سزایی در نگرش و تفکرات هر شخصی می‌گذارد و برای خواننده بسیار جذاب است. در این قسمت نمونه‌های دیگر در این سبک را معرفی خواهیم کرد:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,001.۷۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
239 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۸:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجممجید شهرابی
مترجم دوم مجیدشهرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
you can work your own miracles
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۰۱.۷۶ کیلوبایت
۲۳۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3
(1)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شما می توانید معجزه زندگی خود باشید
شما می توانید معجزه زندگی خود باشید
ناپلئون هیل
انتشارات نسل نواندیش
3
(1)
69,900
تومان