0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جدال جهان بینی‌ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جدال جهان بینی‌ها

درباره جدال جهان بینی‌ها

دیپاک چوپرا کیست؟

دیپاک چوپرا نویسنده، سخنران انگیزشی و پزشک آمریکایی-هندی است. او در ۲۲ اکتبر ۱۹۴۶ در دهلی نو و در خانواده‌ای سرشناس و فرهیخته و به لحاظ اقتصادی مرفه، دیده به جهان گشود. پدرش کریشنان چوپرا یکی از برترین متخصصان سرشناس قلب در هند بود که به مدت ۲۵ سال ریاست بخش جراحی قلب یکی از بیمارستان‌های معروف دهلی را بر عهده داشت. چوپرا نیز دنباله‌رو شغل پدر، به تحصیل پزشکی در هند پرداخت. پس از فارغ‌التحصیلی، شش ماه را به معالجه ساکنان روستاهای هند گذراند. در سال ۱۹۷۰، به همراه همسرش، ریتا، به آمریکا مهاجرت و در ایالت نیوجرسی مشغول به کار شد. دیپاک چوپرا را یکی از موفق‌ترین نویسندگان حوزه‌ی خودشناسی و موفقیت می‌دانند. وی خالق کتاب‌های پرفروشی چون «هفت قانون معنوی موفقیت» و «سلامتی کامل» است.


لئونارد ملودینو کیست؟

لئونارد ملودینو در سال ۱۹۴۵ در شیکاگو آمریکا متولد شد. وی دانشمندی سرشناس در علم فیزیک است و نظریه‌ی میدان‌های کوانتومی او مشهور است. ملودیند با همکاری استیون هاوکینگ کتاب‌هایی در باب علم فیزیک به رشته‌ی تحریر در آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کتاب «طرح بزرگ» اشاره کرد.


علم در برابر عالم ماورایی

در کتاب «جدال جهان‌بینی‌ها» دیپاک چوپرا و لئونارد ملودینو پاسخ‌های مهیج و ماهرانه‌ای را در مورد مهم‌ترین پرسش انسان ارائه کرده‌اند: آیا ما به‌طور ساده ماشین‌هایی زیستی هستیم که سرنوشت ما فراموشی و مرگ است، یا موجوداتی فنا ناپذیریم که موقتا جسم مادی را تجربه می‌کنیم؟ نویسندگان این کتاب حق منازعه را به جا آورده‌اند و آن‌گونه به این موضوع پرداخته‌اند که شما نمی‌توانید خواندن کتاب را متوقف کنید. این کتاب فصل تازه‌ای در جدال بین علم و دین گشوده است. ارزش این کتاب، با گذشت زمان، بیشتر خواهد شد.


بخشی از کتاب جدال جهان‌بینی‌ها

«همه‌ی ما از آن چه که در معرض خطر قرار گرفته به خوبی آگاهیم: آینده‌ی قابل پیش‌بینی، سایه‌ی ترسناکی بر سرمان افکنده است. راه‌حل استاندارد برای مقابله با مصیبت حاضر نیز ارائه شده و برای همه‌ی ما کاملاً آشنا است. علم همراه با فناوری‌های نو ما را نجات خواهد داد ــ علم راه‌حلی برای برگرداندن محیط زیست، جایگزینی سوخت‌های فسیلی، درمان ایدز و سرطان و برای پایان دادن به تهدید قحطی ارائه خواهد داد. یک راه‌حل علمی در همین گوشه و کنار وجود دارد. اما سؤال این است، آیا علم وعده‌ای برای نجات ما از دست خودش نیز ارائه می‌دهد؟ و چرا ما باید به چنین وعده‌ای اعتماد کنیم؟ جهان‌بینی‌ای که بر دین غلبه کرده و ماهیت زندگی را مادی می‌داند، به‌معنای واقعی کلمه، ما را در مسیری قرار داده که انتهای آن بن‌بست است.»


کتاب صوتی «جدال جهان‌بینی‌ها»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات کویر»، نسخه‌ی صوتی کتاب «جدال جهان‌بینی‌ها» اثر مشترک «دیپاک چوپرا» و «لئونارد ملودینو» را با ترجمه‌ی «مرتضی گرجیان» تولید و منتشر کرده است و روایت این کتاب را «تایماز رضوانی» و «فریاد موسویان» بر عهده داشته‌اند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
854.۹۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۵:۱۱:۱۸
نویسندهلئونارد ملودینو
نویسنده دومدیپاک چوپرا
مترجممرتضی گرجیان
راویمهدی صفری
راوی دومفریاد موسویان
راوی سومتایماز رضوانی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۵۴.۹۳ کیلوبایت
۱۵:۱۱:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
113,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جدال جهان بینی‌ها
جدال جهان بینی‌ها
لئونارد ملودینو
آوانامه
0
(بدون نظر)
113,000
تومان