0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شوکران استرس

معرفی، خرید و دانلود کتاب شوکران استرس

کسب آرامش در ۱۵ دقیقه
نویسنده:
جنیفر اسمیت
درباره شوکران استرس

قرار است یاد بگیرید چگونه استرس را در زندگی‌تان مدیریت کنید تا دیگر تحت کنترل آن نباشید بلکه شما آن را کنترل کنید. در نهایت قادر خواهید بود یک زندگی شاد که همیشه رویای آن را داشته‌اید به دست آورید. نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم که اگر کارهایی که در این کتاب گفته شده است انجام بدهید دیگر هرگز در زندگی استرس نخواهید داشت چون همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم چنین چیزی واقعیت ندارد.

اما می‌خواهم به شما بگویم با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب یاد خواهید گرفت، قادر خواهید بود میزان استرسی که در زندگی روزمره با آن سروکار دارید را کاهش بدهید. وقتی یاد بگیرید موضوعات بزرگ زندگی را که موجب استرس مداوم شما می‌شوند مدیریت کنید، متوجه خواهید شد برای مدیریت عوامل کوچک استرس که هرازگاهی رخ می‌نماید نیز مجهزتر هستید.

استرس با علائم زیادی همراه است، از جمله تنش، تحریک‌پذیری، خشم، کابوس، غم یا افسردگی، گریه، از دست دادن اشتها، سردرد، مشکل تمرکز و حتی اشکال در تصمیم‌گیری.

مشکل این است که بسیاری از این علائم در واقع به خاطر تاثیراتی که دارند موجب استرس بیشتر در زندگی می‌شوند. برای مثال، اگر کابوس شبانه می‌بینید و نمی‌توانید بخوابید. وقتی قادر به تمرکز نیستید، ممکن است نتوانید تمام برنامه‌های روزانه خود را به انجام برسانید. وقتی نتوانید کارهای لازم روزانه را انجام بدهید، استرس بیشتری همراه با علائم بیشتر در راه خواهد بود و قصه ادامه خواهد داشت.

برای اینکه این دور باطل را متوقف کنید، باید همین حالا کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. نباید این موضوع مهم را بیش از این به تعویق بیندازید و همراه با خواندن این کتاب، اجرای راهکارها را در زندگی‌تان شروع کنید. اطلاعاتی که در این کتاب به دست خواهید آورد را به راحتی می‌توان در ۱۰ کتاب مختلف به طور مجزا توضیح داد و این یعنی نباید احساس کنید حتماً تمام این تغییرات باید یک باره ایجاد شود.

هر فصل را مرحله به مرحله پیش بروید و از همین امروز شروع به کاهش استرس زندگی‌تان کنید.

-مقدمه کتاب-

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
621.۰۰ بایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهجنیفر اسمیت
مترجممعصومه بابازاده‌ جودی
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Beat stress in 15 minutes,۲۰۱۹
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
150,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۲۱.۰۰ بایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شوکران استرس
شوکران استرس
کسب آرامش در ۱۵ دقیقه
برگ و باد
0
(بدون نظر)
50,000
تومان