0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیطان و دوشیزه پریم
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیطان و دوشیزه پریم

درباره شیطان و دوشیزه پریم

رمان صوتی «شیطان و دوشیزه پریم» داستان هفته‌ پرماجرای مردم دهکده‌ ویسکوز است؛ هفته‌ای که در آن، همه مردم دهکده باید سرنوشتشان را مشخص کنند. تا اینکه مردی به دهکده می‌رسد که در کوله‌پشتی‌اش یک دفتر ضخیم و یازده شمش طلا دارد. او به دنبال جواب سؤالی پیچیده و سخت است، سؤالی که به‌ظاهر آسان به نظر می‌رسد، اما در متن زندگی جواب دادن به آن سخت است؛ ذات انسان‌ها نیک است یا پلید؟

«فهمیده بود که دو چیز می‌تواند آدمی را از تحقق بخشیدن به رؤیاهایش باز دارد؛ اینکه تصور کند رؤیاها غیرممکن هستند، یا با یک گردش ناگهانی چرخ فلک، درست زمانی که هیچ انتظارش را ندارد، ببیند که تحقق آن‌ها ممکن شده است. در این لحظه ناگهان هراسی سر بر می‌آورد؛ هراس از راهی که آدم نمی‌داند به کجا می‌انجامد، از زندگی‌ای سرشار از مبارزه‌های ناشناخته، از احتمال ناپدید شدن ناگهانی همه چیزهایی که آدم به آن‌ها عادت کرده است. آدم‌ها می‌خواهند همه‌چیز را تغییر بدهند و در همان حال مایلند همه‌چیز همان‌گونه بماند.»

متن بالا بخشی از کتاب «شیطان و دوشیزه پریم» است. گوش دادن به این کتاب به همان اندازه که می‌تواند لذت‌بخش باشد، می‌تواند ذهن شما را درگیر مفاهیمی اساسی از زندگی‌تان کند. پائولو کوئلیو در رمان «شیطان و دوشیزه پریم» برای پرداختن به طرحی که در ذهن داشته از رئالیسم جادویی و نمادپردازی‌های خلاقانه‌ای استفاده کرده و به‌خوبی به آن پرداخته و پر و بال داده است؛ از یک سو خدا و در سوی دیگر شیطان قرار دارد، دو نماد خیر و شر. در هفته‌ا‌ی سخت روح انسان‌ها آزمایش می‌شود و دوشیزه پریم، به مبارزه با شیطان بلند می‌شود. اهالی دهکده به یک‌‌باره خود را رو در رو با عشق، مرگ و قدرت می‌یابند.

«شیطان و دوشیزه پریم» در کنار «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد» و «کنار رود پیدرا نشستم و گریستم» یکی از رمان‌های سه‌گانه پائولو کوئلیو است. کوئلیو از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح فقر و گفت‌وگوی بین فرهنگی سازمان ملل بوده است. حال تصورش را کنید چنین شخصی با نوع نگاه و رویکردی که به زندگی داشته، از چه منظر و چطور به نیکی و بدی در دنیا می‌پردازد؟


کوئلیو درباره کتاب «شیطان و دوشیزه پریم» می‌گوید:

«همواره اعتقاد داشته‌ام، که چه در هر انسان و چه در سراسر جامعه، دگرگونی‌های ژرف در دوره‌های زمانی بسیار کوتاهی رخ می‌دهند. درست آن‌گاه که هیچ انتظارش را نداریم زندگی پیش روی ما مبارزه‌ای می‌نهد تا شهامت و اراده‌مان را برای دگرگونی بیازماید. از آن لحظه به بعد، حاصلی ندارد که وانمود کنیم چیزی رخ نداده است. یا بهانه بیاوریم که هنوز آماده نیستیم. این مبارزه منتظر ما نمی‌ماند. زندگی به پشت سر نمی‌نگرد. یک هفته فرصت زیادی است تا تصمیم بگیریم که سرنوشت خود را بپذیریم یا نه.»

این کتاب را با صدای زیبای شهین نجف‌زاده می‌شنوید که کتاب را با جان و دل به دست شما رسانده است. او برای زنده کردن تک تک شخصیت‌ها و انتقال مفاهیم فلسفی این اثر تلاش کرده تا بهترین خروجی شنیداری از این کتاب را داشته باشد. و سال‌ها تجربه خوانش کتاب به این هدف کمک کرده است. شنیدن این رمان می‌تواند شروعی باشد برای به دست گرفتن ذره‌بینی که واکاوی کنیم نگاه و رویکردمان را به دنیا و آنچه از سر گذرانده‌ایم. اگر شما هم از علاقه‌مندان رمان‌های عمیق فلسفی هستید، شنیدن کتاب صوتی «شیطان و دوشیزه پریم»، با زبان ساده و روانِ داستانی‌اش، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
349.۳۴ کیلوبایت
مدت زمان
۰۶:۱۱:۴۴
نویسندهپائولو کوئلیو
مترجمایلیا حریری
راوی شهین نجف زاده
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۹.۳۴ کیلوبایت
۰۶:۱۱:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.3
(3)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
72,000
٪30
50,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیطان و دوشیزه پریم
٪30
شیطان و دوشیزه پریم
پائولو کوئلیو
نوین کتاب
4.3
(3)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
72,000
٪30
50,400
تومان