0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصول خود مراقبتی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصول خود مراقبتی

(کتاب کار شاد زیستن)
نویسنده:
جنیفر اسمیت
درباره اصول خود مراقبتی

اگر با این موضوع شروع کنم که سبک زندگی مدرن چقدر دشوار است، به نوعی دست‌کم گرفتن پیشرفت‌های فراوان قرن حاضر خواهد بود!

همه‌ی ما می‌دانیم زندگی‌هایمان سخت است. ما این موضوع را از همان کودکی، وقتی که مسئولیت‌های زیادی بر دوشمان نبود می‌دانستیم. اکنون که دیگر کودک نیستیم و مسئولیت‌های خطیری بر عهده داریم، زندگی‌هایمان بسیار پیچیده‌تر است. وقتی بزرگ می شویم هیچ کس به ما نمی‌گوید چه کار باید بکنیم، چطور رفتار کنیم یا به چه چیزی فکر کنیم. ممکن است افراد زیادی وجود داشته باشند که دوستمان دارند و برایشان مهم هستیم اما آنها مسئول زندگی ما نیستند.

زنان به طور خاص، چون نقش اول را در مراقبت از خانواده دارند و در دنیای مدرن بیشتر آنها شاغل هم هستند، روزگار سختی می‌گذرانند. زنان بیشتر عادت دارند از دیگران مراقبت کنند تا خودشان و این روندی است که قرن‌ها در سرتاسر جهان در جریان بوده است. اکنون زمان آن فرار سیده است که بانوان از خودشان مراقبت کنند.

اگر کسی در دنیا وجود داشته باشد که بتواند از ما مراقبت کند، این خود ما هستیم!

دقیقاً به همین دلیل است که خودمراقبتی در زندگی مدرن این قدر مهم است. هنگامی که به سن معینی برسیم، پس از والدین یا سرپرست، هیچ کس مسئول تندرستی ما نیست. ما منحصراً وظیفه‌ی مراقبت از خودمان را به عهده داریم و باید بدانیم چه چیزی برای ما بهترین است.

در پیش گرفتن رویکرد و قوانین اولیه‌ی خودمراقبتی دشوار نیست. در واقع، اینها قوانینی هستند که از زمان کودکی به ما آموخته شده است- توسط والدین، سرپرست، اعضای خانواده و هر بزرگسال دیگری که دور و بر ما بوده است. تمام این قوانین اولیه‌ی حفظ بقا در سرتاسر زندگی به ما آموزش داده شده است. تنها کاری که باید انجام بدهیم انتخاب و پیروی از قوانین لازم برای داشتن یک زندگی مطلوب است.

در اینجاست که کتاب حاضر به کمک می‌آید. این کتاب ۱۲ قانون متداول اما مهم خودمراقبتی را گردآورده است که می‌توانند تفاوتی مثبت در زندگی شما ایجاد کنند. پس از هر یک از این نکات دوازده‌گانه یک کاربرگ هم وجود دارد که باید آنها را پر کنید، تفکر و نظرات خودتان را در مورد خودمراقبتی بنویسید که برای مراقبت از خودتان چه کارهایی انجام می‌دهید. نه فقط این، بلکه در هر کاربرگ می‌توانید برنامه‌های ساده و عملی طراحی کنید تا این نکات خودمراقبتی را در زندگی به کار بگیرید.

در هر بخش تمام اطلاعاتی که برای مراقبت از خودتان نیاز دارید را خواهید یافت و همچنین فضایی خالی برای نوشتن هر کدام از مراحل کاربردی که بیشتر با سبک زندگی شما همخوانی دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
399.۰۰ بایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهجنیفر اسمیت
مترجمانسیه غلامرضائی
ناشربرگ و باد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Take good care of yourself
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۹۹.۰۰ بایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

در نگاه اول تکرار مکررات هست اما تمرینات هدف مند و مستمری که پیشنهاد داده شده ، بسیار راهگشا هست

4.5
(2)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصول خود مراقبتی
٪50
اصول خود مراقبتی
(کتاب کار شاد زیستن)
برگ و باد
4.5
(2)
30,000
٪50
15,000
تومان