0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هشت قاعده ی عشق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب هشت قاعده ی عشق

چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای ازدست رفتنش باشیم!
نویسنده:
مهسا صباغی
ناشر:
میلکان
درباره هشت قاعده ی عشق

کتاب هشت قاعده عشق نوشته جی شتی، راهنمای بی‌مثال برای رسیدن به عشق واقعی و صحیح است. هشت قاعده عشق یکی از برترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های با موضوع ازدواج، خانواده و زناشویی است. نویسنده این کتاب پرفروش اعتقاد دارد برای داشتن عشق در زندگی نباید منتظر ماند تا کامل‌ترین رابطه را شروع کنید، بلکه باید یک رابطه و عشق به صورت گام به گام و با همراهی دو طرف ساخته شود. شتی در این کتاب می‌کوشد تا ابتدا افراد را برای عشق آماده کند و سپس آنها را به سمت رابطه درست سوق دهد. کتاب حال حاضر توسط انتشارات بهار سبز منتشر شده است.


درباره نویسنده

جی شتی متولد ۱۹۸۷ یک سازنده پادکست و مربی سبک زندگی بریتانیایی- هندی است. شتی مدرک کارشناسی بازرگانی خود را از مدرسه بازرگانی کاس سیتی گرفت و در ادامه به تحصیل در دانشگاه لندن پرداخت. شتی و همسرش در حال حاضر در لندن زندگی می‌کنند و در حال گسترش بیزینس خود با عنوان چای سما هستند. شتی علاوه بر موضوعات گفته شده به عنوان مدیر ارشد هدف در شرکت Calm مشغول به فعالیت است در سال ۲۰۱۷ جی شتی به عنوان یکی از برترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های زیر ۳۰ سال دنیا انتخاب شد. وی در سال ۲۰۱۹ برنده جایزه آنلاین دستاورد برجسته آسیایی شد در ادامه در ماه مه همان سال یازدهمین جایزه شورتی برای سلامت و تندرستی را به دست آورد. کتاب Simon & Schuster یکی دیگر از کتاب‌های او است که پرفروش‌ترین کتاب سال شد. شتی علاقه زیادی به فرهنگ هندو و آشرام دارد و این موضوع را در همه کتاب‌های وی می‌توان دید.


چرا باید کتاب هشت قاعده عشق را بخوانیم؟

همه انسان‌ها طی زندگی به دنبال داشتن رابطه‌ای عاشقانه هستند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند باید در انتظار عشقی کامل باقی بمانند اما جی شتی ظر دیگری دارد. عشق را باید ساخت. شتی در کتاب هشت قاعده عشق به اصول ساخت یک رابطه درست می‌پردازد. کتاب حال حضار نثری روان و شیوا دارد و با بهره‌گیری از آموزه‌های مذهبی و همچنین راهنمایی‌های تجربی و بر اساس داستان‌های واقعی نگاشته شده است. در این کتاب می‌اموزید که برای هر انسان ظرفیتی قائل شوید و بیشتر از آن به کسی محبت نکنید، ذهنتان را کنجکاو و رها کنید و اجازه دهید گاهی با خودتان خلوت کنید. در مجموع این کتاب کمک شایان توجهی به افراد می‌کند تا عشق را به عنوان یک فرآیند به زندگی خود اضافه کنند.

در بخشی از کتاب هشت قاعده عشق می‌خوانیم

بیشتر نصیحت‌ها درباره عشق، مربوط به این است که چگونه آقا یا خانم مناسب را پیدا کنیم. تصور می‌کنیم شخصی بی‌نقص، یک نیمه گمشده، آن یک نفر برای ما وجود دارد و اپلیکیشن‌های دوست‌یابی این باور را تقویت می‌کنند. این امر زمانی شگفت انگیز است، اما برای همه رخ نمی‌دهد و همیشه اینقدر بی‌نقص نمی‌ماند. این کتاب متفاوت است، چون درباره یافتن فرد یا رابطه بی‌نقص و گذاشتن بقیه کار بر عهده شانس نیست. می‌خواهم به شما کمک کنم به صورت ارادی عشق را بسازید به جای اینکه آرزو داشته باشیم بخواهیم و انتظار داشته باشیم کاملا شکل گرفته به دست ما برسد. می‌خواهم به شما کمک کنم چالش‌ها و ایرادهایی را که در سفر عشق با آنها رو به رو می‌شویم را برطرف کنید. می‌خواهم عشقی بسازید که هر روز رشد می‌کند، گسترش و تکامل می‌یابد به جای اینکه به دست آمده و کامل باشد.


برای علاقمندان به کتاب هشت قاعده عشق

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب هشت قاعده عشق هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      هنر عشق ورزیدن، اریک فروم

·      کتابی با ادبیات جالب که موضوع زبان عشق و نحوه بیان آن می‌پردازد.

·     والدین سمی، سوزان فوروارد

·      فوروارد در این کتاب به بررسی والدینی که با رفتار خود به فرزندان آسیب می‌رساند پرداخته است.

·     زن‌ها مردها را از دست می‌دهند. چرا؟ جس مک

·     نویسنده در این کتاب به دلایل تمام شدن رابطه از سمت مردها می‌پردازد.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهمهسا صباغی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۳ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اطلاعات ارزشمندی در این کتاب هست که من از مطالعه شان به وجد آمدم برای تمام روابط مفید هست و اگر اطلاعاتش در زندگی به کاربرد برده شود عالی هست

4.3
(3)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هشت قاعده ی عشق
٪50
هشت قاعده ی عشق
چگونه عشق را بیابیم، آن را حفظ کنیم یا پذیرای ازدست رفتنش باشیم!
میلکان
4.3
(3)
59,000
٪50
29,500
تومان