0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انگیزه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انگیزه

نویسنده:
جولی اسمیت
درباره انگیزه
انگیزه یک مهارت نیست، حتی یک ویژگی شخصیتی ثابت هم نیست که ما در زمان تولد آن را داشته باشیم. خیلی از ما می‌دانیم باید دقیقاً چه‌کاری را انجام دهیم ولی در آن لحظه حس انجام آن کار را نداریم. در زمان آینده هم وقتی به آن کار فکر می‌کنیم حوصله انجام آن را نداریم. بعضی‌اوقات هدفی شدیداً ما را برانگیخته می‌کند و همه‌چیز در مسیر درست پیش می‌رود ولی چند روز بعد این حس کاهش می‌یابد و دوباره همان حس و حال قدیم به سراغمان می‌آید. اما به راستی انگیزه چیست؟ از کجا و چطور شکل می‌گیرد؟ چه عاملی در شکل‌گیری و از بین رفتن انگیزه وجود دارد؟ در این کتاب دکتر جولی اسمیت روانشناس برجسته و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز به تمام این سوالات پاسخ می‌دهد و روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که نه تنها به بالاترین سطح انرژی برسید بلکه با استفاده از آن بتوانید در زمان‌هایی که انگیزه لازم را ندارید، کارهایی که باید انجام دهید را به سرانجام برسانید. - درباره نویسنده: دکتر جولی اسمیت بیش از ده سال تجربه به عنوان روانشناس بالینی دارد و اولین روانشناسی بود که از TikTok برای ارائه بینش در مورد درمان استفاده کرد. جولی پس از اجرای مطب خصوصی خود، کانال TikTok خود را با مأموریت دسترسی به آموزش بهداشت روان با کیفیت بالا برای همه راه اندازی کرد. در طول همه‌گیری کووید-۱۹، مخاطبان او به‌طور نجومی به ۳ میلیون دنبال‌کننده افزایش یافت، زیرا کاربران ویدیوهای خودیاری کوچکی که او به اشتراک می‌گذاشتند و توصیه‌های او را عملی می‌کردند. این ویدیوها حدود نیم میلیارد بازدید در سراسر پلتفرم ها داشته اند. جولی همچنین در شبکه‌های CBBC، صبح بخیر بریتانیا، صبحانه بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان بین‌المللی به عنوان کارشناس ظاهر شده و روان‌شناس رادیو بی‌بی‌سی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
34.۷۹ مگابایت
مدت زمان
۴۱:۴۷
نویسندهجولی اسمیت
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویتوحید منفرد
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴.۷۹ مگابایت
۴۱:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا هم همینه. اگر تنها و تنها به نکته یک این کتاب عمل کتید و خودتونو مجاب کنید که کاری که براتون مفیده رو شروع کنید انگیزه خود به خود جاری میشه.

5

بسیار کاربردی و مفید... مطالب کتاب علاوه بر انگیزشی بودن کاربردی هم هست...اگر در مورد موفقیت مطالعه داشته باشید این کتاب خیلی براتون جذاب میشه

4.3
(8)
7,900
٪50
3,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انگیزه
٪50
انگیزه
جولی اسمیت
انتشارات مسیر سبز
4.3
(8)
7,900
٪50
3,950
تومان