0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا تا به حال کسی اینها رو به من نگفته بود؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چرا تا به حال کسی اینها رو به من نگفته بود؟

نویسنده:
جولی اسمیت
درباره چرا تا به حال کسی اینها رو به من نگفته بود؟

در این کتاب هر آنچه در سال‌های فعالیتم در رشته‌ی روانشناسی آموخته‌ام، به تفکیک با شما در میان می گذارم. این کتاب دربرگیرنده‌ی مهمترین چیزهایی است که تا کنون یاد گرفته ام، چیزهایی که به خودم و مراجعاتم کمک کرده به جای تقلا و دست و پا زدن میان احساسات، راه درستی را پیش بگیریم.همان قدر که سلامت جسمانی اهمیت دارد، سلامت روانی نیز مهم و موثر است و باید آن را تقویت کرد. در چند دهه اخیر، برای به حداکثر رساندن سلامت جسمانی از طریق تغذیه و ورزش، کار شده است. هنگامی که بدن خود را با تغذیه مناسب تغذیه می کنید و با ورزش منظم استقامت و قدرت خود را افزایش می دهید، می دانید که بدن شما در مواجهه با آسیب بیشتر قادر به مبارزه با عفونت و بهبودی است. در مورد سلامت روان هم همینطور است. هرچه بیشتر روی ایجاد خودآگاهی و انعطاف‌پذیری زمانیکه همه چیز خوب است، کار کنیم بهتر می‌توانیم با چالش‌های زندگی روبرو شویم. عقل سالم در بدن و روان سالم است.

مواردی که در این کتاب گنجانده شده است دارای پایه شواهد پژوهشی است. اما من فقط به این موضوع اکتفا نمی کنم. تکنیک‌ها و مهارتهای این کتاب به شما کمک می کنند تا حرکت کنید، منحرف شوید، ضربه بزنید و دوباره بلند شوید. علاوه بر آن، مانع از گم شدن شما در مسیر نمی شوند بلکه به شما کمک می کنند تا دریابید زمانیکه راه خود را گم کرده اید، باید در این شرایط شجاعانه روی پایتان بایستید و به سمت زندگی‌ای برگردید که برای شما معنادار و هدفمند است. مطالب بیان شده در اینجا لزوما تضمین نمی کند که باقی عمرتان لبخند به لب زندگی خواهید کرد اما به شما یاد می دهد از کدام ابزار بهره بگیرید تا لبخندهایتان واقعی و از صمیم قلب باشد. آنها ابزارهایی برای ارزیابی مجدد و یافتن مسیر، بازگشت به عادات سالم تر و خودآگاهی بیشتر در شما و راهنمای ضروری برای بهبود و ارتقای سلامت روان شما است. سعی کنید در مواقع سخت، تمرین مهارتهای ذکر شده را متوقف نکنید حتی زمانیکه همه چیز شروع به بهبود می کند. حتی زمانی که احساس خوبی دارید و فکر نمی کنید به آن نیاز دارید، زیرا این مهارت ها تغذیه ذهن شما هستند و مانند پرداخت وام مسکن به جای اجاره است. شما در حال سرمایه گذاری برای سلامت آینده خود هستید.

این کتاب، درمانی نیست و شما نمی توانید به طور همزمان بر تمام مطالب آن مسلط شوید، بنابراین بخشی را انتخاب کنید که با چالش هایی که در حال حاضر با آن روبرو هستید مطابقت دارد و برای به کار بردن ایده های گفته شده در این کتاب وقت بگذارید. هر مهارتی زمان می‌برد تا مؤثر واقع شود، قبل از اینکه هر یک از ابزارها را دور بیندازید، به آن فرصت دهید و آن را تکرار کنید. تنها با یک ابزار نمی توان خانه ساخت.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
318.۹۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۳۲:۱۲
نویسندهجولی اسمیت
مترجملیدا پورغفاری
مترجم دومسعید مهرجو
راویلیدا پورغفاری
ناشرنشر پرتا قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱۸.۹۱ کیلوبایت
۰۵:۳۲:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
50 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خواهش میکنم این کتاب رو با این ترجمه نخرید . من با ترجمه دیگه و قیمت پایین تر از همین جا مجبور شدم دوباره بخرم . مطمئن هستم مترجمان این کتاب از گوگل ترنسلیت استفاده کردن برای ترجمه اصلا ترجمه اون کتاب با این کتاب زمین تا اسمون فرق داشت . و من اصلا نمیفهمیدم چی میخونم متاسفم که هیچ نظارتی روی چاپ کتابها نیست

4
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱

سلام با تشکر از مترجم محترم ترجمه روان و قابل فهم بود. محتوا بسیار برای اشخاصی که در تلاش برای توسعه فردی هستند کاربردی هست. خوانش کتاب خوب بود ولی کار برای بهبود زیاد داره. موسیقی متن مناسب انتخاب شده. کیفیت ضبط صدا پایین است.

1

گوینده بسیار ضعیف و بدون توجه به معنی میخونه. یه جاهایی خودشم هم میفهمه داره غلط میخونه ولی برای مخاطب در حد اصلاح غلط هم ارزش قائل نیست.

2.3
(6)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا تا به حال کسی اینها رو به من نگفته بود؟
٪50
چرا تا به حال کسی اینها رو به من نگفته بود؟
جولی اسمیت
نشر پرتا قلم
2.3
(6)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
35,000
٪50
17,500
تومان