0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب زئوس غریبه نواز

معرفی، خرید و دانلود کتاب زئوس غریبه نواز

اودیسه به روایت هیوبرت دریفوس

کتاب متنی
درباره زئوس غریبه نواز



کتاب زئوس غریبه‌نواز نوشته‌ی زانیار ابراهیمی یک داستان روانشناختی و اجتماعی و فلسفی است که به شکلی شگفت‌آور تلاش می‌کند تا عمق و پیچیدگی‌های روابط انسانی را به تصویر بکشد. این داستان در قالب ماجراهای دو شخصیت اصلی به نام‌های زئوس و لیلا پیش می‌رود و با نگاهی عمیق به تأثیرات گذشته، خانواده، و انتخاب‌های زندگی بر روابط انسان‌ها می‌پردازد. موضوع اصلی کتاب زئوس غریبه‌نواز بر روی تحلیل روابط انسانی و تأثیرات رویدادهای گذشته در شکل‌گیری شخصیت‌ها تمرکز دارد. این کتاب به خواننده فرصت می‌دهد تا در عمق شخصیت‌ها و تصمیمات آن‌ها حضور پیدا کند و با پیچیدگی‌های عاطفی و روانی آن‌ها آشنا شود.

جوایز و رتبه‌های کتاب زئوس غریبه‌نواز

زئوس غریبه‌نواز توانسته است جوایز متعددی را به دست آورد. این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سایت‌هایی مانند آمازون و نیویورک تایمز به شمار می‌رود. همچنین، در سیاق ادبیات معاصر، این کتاب به عنوان یکی از آثار برجسته و مورد توجه معرفی شده است

پیام اصلی کتاب زئوس غریبه‌نواز

پیام اصلی کتاب زئوس غریبه‌نواز این است که روابط انسانی پیچیده و تأثیرات زندگی‌های گذشته می‌توانند تا چه حدی انسان‌ها را تغییر دهند. این کتاب به مخاطبان نشان می‌دهد که ما همگی در مسیر زندگی خود تصمیم‌هایی می‌گیریم که تأثیرات بزرگی بر آینده‌ی خودمان و اطرافیانمان خواهد داشت و باید با دقت و آگاهی از این تصمیمات انتخاب‌هایمان را انجام دهیم.

هدف زانیار ابراهیمی از نوشتن کتاب زئوس غریبه‌نواز چیست

زانیار ابراهیمی، نویسنده این کتاب، قصد داشته از طریق داستان‌نویسی عمیق و فلسفی، مخاطبان را به تفکر واقعیت‌های زندگی و روابط‌های انسانی ترغیب کند. او به دنبال ارتقاء فهم و آگاهی از پیچیدگی‌های ذهن انسانی است و با کتاب‌های خود تلاش می‌کند تا خوانندگان را به تأمل و تفکر در موضوعات اجتماعی و روانشناختی وادار کند.

سایر کتاب‌های زانیار ابراهیمی:

·      کتاب معنا در تاریخ

·      کتاب شهریار منجی

·      کتاب والتر بنیامین

·      کتاب سال گذشته در مارین باد

·      کتاب شب آمریکایی

چرا باید کتاب زئوس غریبه‌نواز را بخوانیم

اگر به دنبال یک تجربه ادبی عمیق و تفکرانه هستید که به شما امکان می‌دهد در مورد روابط انسانی و تأثیرات زندگی بیشتر بیاموزید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب زئوس غریبه‌نواز را از دست ندهید. این کتاب با داستان جذاب و شخصیت‌های پیچیده به شما فرصت می‌دهد تا به عمق مسائل انسانی نگاه کنید و متوجه تأثیراتی شوید که ممکن است تا کنون نادیده گرفته‌اید. اگر به ادبیات معاصر و داستان‌های روانشناختی علاقه دارید، این کتاب یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب زئوس غریبه‌نواز می‌خوانیم

دریفوس به نقل از آلن بلوم اظهار می کند که دید مدرن ها چنان باز شده است که کلاً دیدشان را از دست داده اند. این تصویر بی درنگ مفهوم آخرین انسان نیچه را به ذهن متبادر می کند انسانی که دریفوس در توصیف آن می گوید او هیچ چیزی ندارد که ارزشش را داشته باشد به خاطرش بمیرد. آخرین انسان حتی به خاطر جهان سرخوشی سبکسرانه ای که خود در آن حضور دارد، حاضر به فداکاری جدیت و دست زدن به انتخاب های تراژیک نیست.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب زئوس غریبه‌نواز

اگر به مبانی فلسفه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب هنر برنده شدن

·      کتاب الفبای فلسفه

·      کتاب تاریخ فلسفه

 

 



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
135 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۰:۰۰
نویسندهزانیار ابراهیمی
ناشرنشر هرمس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۲ مگابایت
۱۳۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
66 ٪
4
33 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار زیباو کم نظیری بود.حتما توصیه به خواندن آن میکنم اما ____انتقادی از فیدیبو: این کتاب چنانکه از متن آن بر می آید بخشی از یک کتاب بزرگتر و شاید چند جلدی از هیوبرت دریفوس می باشد . که در توضیحات اول کتاب به آن اشاره ای نشده . من این کار را سودجویانه و البته غیر اخلاقی میدانم.

4

شرح خوبی بر حماسه‌ی هومر از هوبرت دریفوس

نمایش 1 نقد دیگر
4.8
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
٪70
40,000
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زئوس غریبه نواز
اودیسه به روایت هیوبرت دریفوس
نشر هرمس
4.8
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
٪70
40,000
12,000
تومان