0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه چیز عالی است

معرفی، خرید و دانلود کتاب همه چیز عالی است

با رعایت نکات پزشکی، تاکیدات مثبت و فهم و شهود التیام یابید
درباره همه چیز عالی است

کتاب «همه چیز عالی است، با رعایت نکات پزشکی، تأکیدات مثبت و فهم و شهود التیام یابید» بر اثرات مثبت‌اندیشی بر التیام دردها و درمان بیماری‌ها تأکید دارد نگارندگان کتاب بر این باورند که هر احساس روان ما را طوری شکل می‌دهد که بدن ما نیز از آن وضع تأثیر می‌پذیرد و همین امر عامل اصلی پدیدارشدن بیماری‌های مختلف است. فشارهای ذهنی بر گونه‌های مختلفی هستند و عامل بهبودی نیز روان و اندیشه‌ای مثبت‌گراست.

نویسندگان این کتاب کوشیده است تا به خوانندگان گام‌به‌گام مسیری را نشان دهد که منجر به رهایی از بیماری و رسیدن به‌سلامتی می‌شود. این کتاب سلامتی پزشکی را با نگرش‌های مختلفی از جمله سلامتی کل‌نگر، سلامتی غذایی و سلامتی روانی در یک منظر می‌گذارد و مدعی می‌شود که هرکس در هر جایگاه و با هر مشکلی که باشد می‌تواند با روش‌هایی ساده و ذهنی رها می‌تواند از این نگاه سود ببرد و به‌سلامت و آسایش برسد.

کتاب را دو نویسنده‌ی مجرب و پرکار به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. خانم‌ها لوئیز ال هی و مونالیزا شولز این اثر را نوشته‌اند که در سال ۲۰۱۴ از سوی مؤسسه های هاوس (Hay House) با عنوان اصلی « All is Well: Heal Your Body with Medicine, Affirmations, and Intuition » به زبان انگلیسی منتشر شده است. کتاب به ده‌ها زبان ترجمه شده و شهرتی عالمگیر دارد. در ایران این کتاب روانشناسی را مهدی قراچه‌داغی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش در سال ۹۷ به چاپ رسانده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب نیز در فیدیبو برای علاقه‌مندان عرضه شده است.

درباره‌ی نویسندگان

  • لوئیس هی (Louise Hay)

این نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی، در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلس متولد در ۹۱ سالگی در سال ۲۰۱۷  فوت شد. او پایه‌گذار هی هاوس است. او زندگی سختی را کودکی و نوجوانی گذراند. چراکه از یک سو در دوران رکود بزرگ آمریکا به دنیا آمد و از سوی دیگر خانواده‌ای نامتعارف داشت. بااین‌حال توانست بر زندگی‌اش مسلط شود و به شادی برسد. او با تمرکز بر مثبت‌اندیشی توانست کار و شهرتش را گسترش دهد. از وی ده‌ها به چاپ رسیده که بسیاری به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

  • مونالیزا شولز (Mona Lisa Schulz)

این نویسنده و محقق و مشاور پزشکی شهودی، ۶۲ساله، تمرکزش بر تحول سلامت انسان از طریق روانی است. وی بیشتر از سه دهه است با نوشتن و سخنرانی سعی دارد، ارتباط بین سلامت و موفقیت و آرامش روحی و روانی مطرح کند و به مخاطبانش آموزش دهد. وی ده‌ها کتاب و مقاله در این باب نوشته و منتشر کرده است.

چرا باید کتاب همه چیز عالی است را بخوانیم؟

این کتاب کمکی برای ماست که با ذهن خود و رعایت اصول ساده‌ی پزشکی سلامتمان را حفظ کنیم یا به از شر بیماری‌ها رها شویم، اساس کتاب ساده و روان است و پیروی از اصول کتاب را ممکن می‌سازد. به همین جهت خواندن این کتاب معامله‌ای برد - برد محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب همه چیز عالی است می‌‌خوانیم

اما چگونه می‌توانیم به شم بدنمان پی ببریم تا پیام‌هایی را که تلاش دارد به ما مخابره کند درک کنیم؟ بدنتان را یک داشبورد خودرو در نظر بگیرید وقتی اشکالی در خودروی شما به وجود می‌آید روی این داشبورد چراغ‌هایی روشن می‌شود چه کسی به روشن‌شدن چراغ بنزین توجه نکرده است؟ به همین شکل اگر بخشی از زندگی شما خالی باشد بخشی از بدن شما واکنش نشان می‌دهد و حتی از شدت پریشانی صدای فریادش بلند می‌شود. شما هفت چراغ خطر دارید که هرکدام از چند اندام تشکیل می‌شوند سلامتی اندام‌ها در هر گروه با انگاره‌ها و رفتارهای ویژه‌ای در ارتباط هستند. برای مثال اندام‌های مرتبط با احساس ایمنی در جهان، استخوان‌ها، خون دستگاه ایمنی و پوست هستند. اگر احساس امنیت و ایمنی نکنید به‌احتمال زیاد در یکی از این اندام‌ها احساس ناراحتی می‌کنید ما به این گروه از اندام‌ها «مرکز احساسی» نام داده‌ایم؛ زیرا سلامتی آنها با همان مباحث احساسی رابطه دارد.

هر یک از فصل‌های این کتاب به‌سلامتی اندام‌های یک مرکز احساسی اختصاص‌یافته است. برای مثال فصل ۴ به اندام‌های اولین مرکز احساسی - استخوان‌ها خون و اندام‌های دستگاه ایمنی و پوست - تخصیص‌یافته است به شما کمک می‌کنیم تفسیر کنید هر بیماری در این اندام‌ها چه معنایی دارد ...

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب همه چیز عالی است

این کتاب دری برای یافتن آرامش و درمان در سایه‌ی ذهنی آرام و جسمی سالم است. خواندن چنین کتاب‌هایی می‌تواند موجب گسترش ذهن ما در جهت افزایش زیست آسوده باشد. ازاین‌رو چهار پیشنهاد زیر می‌تواند روندی خوب برای ادامه‌ی مطالعاتمان باشد:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسنده لوئیز ال هی
نویسنده دوممونالیزا شولز
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
All is well
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۰۱ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه چیز عالی است
همه چیز عالی است
با رعایت نکات پزشکی، تاکیدات مثبت و فهم و شهود التیام یابید
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان