0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آوای وحش

معرفی، خرید و دانلود کتاب آوای وحش

مجموعه ادبیات ترجمه
نویسنده:
جک لندن
درباره آوای وحش

آوای وحش به گوش «باک»، سگ اهلی و محبوب صاحبخانه می‌رسد. این شروع ماجراست ...

رمان تأثیرگذار آوای وحش (The Call Of The Wild) را جک لندن در سال 1903 نوشت و در حال حاضر به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه شده است.

این کتاب داستان سگی خانگی به نام «باک» را حکایت می‌کند که در خانه‌ی یک قاضی زندگی می‌کند و محبوب‌ترین سگ اوست. باغبان خانه به قاضی خیانت می‌کند و در روزگاری که جویندگان طلا به ایالت یوکان هجوم آورده‌اند باک را در ازای مبلغی می‌فروشد. باک که تا آن زمان در محیطی امن زیسته بود، زندگی قبلی خود را فراموش می‌کند و روانه جنگل وحشی می‌شود بدون آن که بداند چه روزهایی در انتظارش هستند. داستان ماجراجویانه آوای وحش به‌نوعی انتقادی بر نظام سرمایه‌داری حاکم بر آمریکاست.

درباره جک لندن بیشتر بدانیم

جک لندن نویسنده کتاب آوای وحش، اهل آمریکایی و متولد ژانویه 1876 بود. او که یکی از مشهورترین نویسندگان قرن بیستم به شمار می‌رود، در فقر بزرگ شد و زندگی سختی را گذراند تا زمانی که آثارش زندگی او را تغییر دادند. جک پس از یک سال دانشگاه را رها کرد و در جست‌وجوی طلا و ثروت به کلوندایک کانادا رفت؛ اما بدون هیچ دستاوردی بازگشت. از آن زمان تصمیم گرفت ادامه زندگی خود را وقف نویسندگی کند و روزانه هزار کلمه بنویسد. او پس از این تصمیم بیش از پنجاه کتاب با دو سبک ادبی رئالیسم (واقع‌گرایی) و ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) نوشت. کتاب «سپیددندان» که نخستین بار در سال 1906 و در قالب پاورقی در مجله‌ی آوتینگ منتشر شد، مشهور‌ترین کتاب این نویسنده است. «پسر گرگ»، «دختر برف ها»، «گرگ دریا» و «پاشنه آهنین» نیز دیگر رمان های این نویسنده هستند.

چرا باید کتاب آوای وحش را بخوانیم؟

نویسنده در کتاب آوای وحش سعی داشته وارد دنیای رازآلود یک سگ شود و هر لحظه با احساسات او همراه باشد. فضاسازی‌های زیبای این کتاب که نشان از قدرت تخیل بالای جک لندن دارد هر مخاطبی را مجذوب می‌کند. اگر به داستان‌هایی که معطوف به طبیعت هستند علاقه‌مندید و به تصویر کشیده­شدن طبیعت بکر، دریاها، جنگل و حیوانات را دوست دارید، آوای وحش یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای خواندن انتخاب کنید.

کتاب آوای وحش با ترجمه هوشنگ اسدی توسط نشر ثالث منتشر شده است. این کتاب در دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو در دسترس شماست.

 در بخشی از کتاب آوای وحش می‌خوانیم

سانی، نیمه‌جان، گیج، با دردی جانکاه که زبان و گلویش را می‌سوزاند، تلاش کرد در برابر شکنجه گران خودش بایستد. اما او را روی زمین انداختند و گلویش آن‌قدر فشرده شد تا قلاده سنگین برنجی را با سوهان از دور گردنش بریدند. بعد طناب گردنش را باز کردند و او را در قفسی آهنی انداختند.

بقیه آن شب ملال‌آور را با خشم و غرور زخم‌خورده‌اش تنها ماند. معنی این اتفاقات را اصلاً نمی‌فهمید. این مردان غریبه از جانش چه می‌خواستند؟ چرا او را در قفس آهنی انداخته بودند؟ او نمی‌دانست چرا، اما احساس مبهم بدبختی در راه رهایش نمی‌کرد. در طول شب، چند بار با شنیدن صدای باز شدن در از جا پرید. انتظار داشت قاضی یا دست‌کم پسرانش را ببیند. اما هر بار صورت بادکرده میخانه‌چی را می‌دید که در پرتو نور ضعیف شمع به او خیره شده بود و هر بار پارس شادی که گلوی سانی را می‌فشرد، به غرشی خشم‌آلود تبدیل می‌شد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آوای وحش

کتاب آوای وحش داستان سرنوشت سگ گرگی به نام باک است که پس از دزدیده شدن و تحمل رنج‌ها و سختی‌های زیاد، کششی به محیط جنگل در خود احساس می‌کند و برای پیوستن به اجدادش رهسپار جنگل می‌شود. اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، کتاب‌های مشابه دیگری هستند که نمی‌توانید آن‌ها را زمین بگذارید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهجک لندن
مترجمهوشنگ اسدی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The call of the wild, c۲۰۰۳.‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۵ مگابایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آوای وحش
آوای وحش
مجموعه ادبیات ترجمه
نشر ثالث
0
(بدون نظر)
68,000
تومان