0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

نویسنده:
یوال طبیب
درباره تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب

اگر قدرت رویاپردازی را از انسان بگیرند، بی‌شک به یک روبات تبدیل می‌شود که فقط به فکر انجام دادن کارها به‌صورت قراردادی است. رویاها به ما بالِ پرواز می‌دهند و باعث می‌شوند به سمت خواسته‌های خود حرکت کنیم. هیچ نیرویی نمی‌تواند فردی را که برای به‌دست آوردن اهدافش مصمم است شکست دهد. کتاب صوتی تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب، یکی از بهترین کتاب‌‌هایی است که به شما کمک می‌کند با تمرکز روی اهداف خود به سمت موفقیت پیش روید و برای خواسته‌های خود تلاش کنید. این کتاب مرهمی است بر زخم‌های شما، راهنمایی است برای خواسته‌های شما و دوستی است برای هر لحظه شما. اگر شما هم دوست دارید به اهداف‌تان برسید و به‌دنبال یک راهِ مطمئن برای پیگیری خواسته‌های‌تان هستید، کتاب تبدیل رویا به واقعیت را بخوانید.

چگونه می‌توان با قانون جذب، رویاها را به واقعیت تبدیل کرد؟

کتاب تبدیل رویا به واقعیت (Turning Dreams into Reality) توسط «یوال طبیب» نوشته شده و یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری و انگیزشی محسوب می‌شود. این کتاب در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به سرعت توانست نظر خوانندگان را به خود جلب کند. کتاب حاضر روایتی است از قانون جذب و راه‌کارهایی که به شما کمک می‌کنند تا با تمرکز روی خواسته‌های‌تان، به آن‌ها برسید. در این کتاب می‌توانید با قوانین حاکم بر نظام هستی آشنا شوید و نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. بعضی از مواقع انسان‌ها فکر می‌کنند که راه رسیدن به خواسته‌ها، یک راه عجیب‌وغریب است که فقط بعضی‌ها می‌توانند در آن موفق باشند. اما باید قبول کرد که تمرکز روی قانون جذب، فکر کردن به خواسته‌ها و تلاش برای آن‌ها، می‌تواند زندگی هرکسی را دگرگون کند.

قانون جذب در اوایل قرن نوزدهم پا گرفت و کم‌کم به کتاب‌ها و مباحث آموزشی کشانده شد. براساس این قانون، افکار مثب و منفی دارای قدرتی هستند که می‌توانند مشخص‌کننده روابط شما با دیگران، موفقیت‌ها و شسکت‌های شما و اتفاقاتی باشند که در زندگی‌تان به وقوع می‌پیوندند. افرادی که همیشه منتظر اتفاق‌های بد هستند و به آن‌ها فکر می‌کنند، در واقعیت هم تجربه‌های تلخی خواهند داشت و افرادی که روی پیروزی، جذب ثروت و سلامتی، موفقیت و ارتباط موثر با دیگران متمرکز هستند، تجربه‌هایی از این جنس خواهند داشت. شما به‌عنوان یک انسان، قدرت رویاپردازی بی‌انتهایی دارید. فقط کافی‌ست بخواهید تا بشود! این جمله، مفهوم کلی کتاب تبدیل رویا به واقعیت است.

همان‌طور که از نام کتاب پیداست، بعد از خواندن آن می‌توانید رویاهای‌تان را کم‌کم به واقعیت تبدیل کنید. رویاهای شما نیروی محرکه زندگی هستند و بدون آن‌ها، احساس موفقیت و شادکامی معنایی ندارد. قانون جذب موفقیت و عدم موفقیت را به خود شما واگذار می‌کند و شما را به‌عنوان نیروی فاعل در زندگی می‌شناسد که می‌تواند تعیین‌کننده بسیاری از اتفاقات خوب یا بد باشد. البته این را نباید فراموش کرد که اتفاقات پیرامون و ناخوشی‌ها نیز بر قدرت عملکرد انسان‌ها تاثیرگذار است. اما پیش از آن، این شما هستید که معنای زندگی را شکل می‌دهید.

اگر به شنیدن کتاب تبدیل رویا به واقعیت علاقه‌مند شدید، می‌توانید آن را از وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

چرا قانون جذب مهم است؟

بسیاری از افراد از نقش خودشان در پیشامدهای زندگی خبر ندارند. آن‌ها نمی‌دانند که چگونه خواستن توانستن است و چطور بعضی از افراد موفق می‌شوند و بعضی‌ها نه. قانون جذب از این جهت اهمیت دارد که می‌تواند شما را با خودتان و اهدافی که برایتان مهم است آشنا کند. یکی دیگر از تاثیرات این قانون، شناساندن نقش شما در زندگی است؛ به این صورت شما یاد می‌گیرید که در زندگی منفعل نیستید و می‌توانید تاثیرات شگفت‌انگیزی بر خود، محیط و اطرافیان داشته باشید. علاوه‌بر آن، قانون جذب به بهبود روابط شما با دیگران کمک می‌کند و باعث می‌شود ارتباط سازنده‌تری با خودتان و دنیای اطراف داشته باشید. نکته‌ای که اهمیت دارد، توجه به این موضوع است که قانون جذب نباید شما را عمل‌گرایی دور کند و بلکه باید انگیزه‌تان را بیشتر کند. این قانون به شما می‌گوید به جای اینکه انرژی خود را با فکر کردن به افکار منفی هدر دهید، آن را روی خواسته‌های‌تان متمرکز سازید و با تمام توان به سمت رویاها پیش بروید.

بعد از این کتاب، چه آثاری را مطالعه کنیم؟

آثاری که در زمینه‌های انگیزشی و خودیاری نوشته و منتشر شده بسیار گسترده است. در عصر حاضر و با توجه به مشغله‌های ذهنی و آشفتگی‌های بیرونی، تمرکز روی خواسته‌ها و تلاش برای به‌دست آوردن آ‌‌ن‌ها، بیش از پیش اهمیت دارد. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید، کتاب‌هایی مثل «راز»، «چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین»، «بیندیشید و ثروت‌مند شوید» و «محدودیت صفر» را در لیست مطالعه خود قرار دهید. به جز آثاری که معرفی کردیم، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم نیز می‌توانند نظرتان را جلب کنند:

خواندن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

کتاب انگیزشی تبدیل رویا به واقعیت برای همه افرادی نوشته شده که دوست دارند فردی موثر و موفق باشند و از زندگی یک‌نواخت خسته شده‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند انگیزه‌های خود را بشناسید و برای عملی کردن‌شان، اقدام کنید. اگر از طرفداران کتاب‌های انگیزشی و خودیاری هستید، این کتاب مناسب شماست، اگر دوست دارید فردی متفاوت باشید و زندگی به سبک دیگران را دوست ندارید، این کتاب برای شماست و اگر می‌خواهید برای یک بار هم که شده طعم واقعی خوشبختی و موفقیت را بچشید، باز هم این کتاب برای شماست.

درباره نویسنده، یوال طبیب

یوال طبیب (Yuval Tabib) یکی از نویسندگان و سخنرانان موفق انگیزشی است که با نوشتن کتاب‌های انگیزشی و برگزاری سخنرانی‌های متعدد توانسته الگوی راه بسیاری ازافراد قرار بگیرد. او در بسیاری از موارد به افراد و کسب‌وکارها مشاوره می‌دهد که چگونه به موفقیت برسند. او به‌عنوان یک مربی، از لحظه خلق ایده‌ها تا لحظه عملی شدن آن‌ها در کنار افراد است و به آن‌ها اشتیاق لازم را می‌دهد.

کتاب تبدیل رویا به واقعیت و ترجمه آن

کتاب حاضر یکی از آثار موفق در ایران بوده که هم نسخه الکترونیکی و هم نسخه صوتی آن موجود است. این کتاب را «زهرا ناظری» به فارسی برگردانده و «انتشارات مسیر سبز» منتشر کرده است. نسخه صوتی آن را می‌توانید با صدای «مصطفی طالبیان مقدم» بشنوید و لذت ببرید.

مدت زمان لازم برای گوش دادن به کتاب

این کتاب در ۱۴ بخش و حدود ۷۲ دقیقه دقیقه منتشر شده است. شما می‌توانید این کتاب را یک روزه تمام کنید و همه مباحث آن را یاد بگیرید و به سراغ کتاب‌های بعدی بروید.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

چطور از تمایل بیش از اندازه اجتناب کنید؟ تمایل بیش از اندازه یکی از عواملی است که افراد را از رسیدن به اهداف شغلی، مالی یا هر نوع هدف دیگری دور می‌کند. براساس قوانین فیزیک، هرچیزی در جهان دو جنبه دارد. مثل مذکر یا مونت و ما باید تعادل صحیحی بین این دو برقرار کنیم. بنابراین اگر فردی تمایل بیش از اندازه نسبت به هدفش نشان دهد، نیروی متعادل‌کننده وارد معادله شده و از تحقق هدف جلوگیری می‌کند و حتی اگر شخص قبلا به هدفش رسیده باشد نیز آن هدف دوام چندانی نخواهد داشت. هدف‌تان را تعیین کنید و سپس نیت و آرزو کنید. این نیت شماست که تا زمانی که به هدف برسید شما را همراهی می‌کند.

نیت فرایندی طبیعی است که در سکوت جریان دارد و از قابل دست‌یابی بودن هدف آگاه است. زمانی که در خانه شیر ندارید و باید برای خرید به فروشگاه بروید، کاری را انجام می‌دهید که به صورت طبیعی رخ می‌دهد. تلاش شما برای رسیدن به اهداف‌تان نیز درست مانند رفتن به فروشگاه برای خرید شیر، باید به شکلی طبیعی جلو برود. درست است که برای رسیدن به اهداف، باید حرکت کنید و دست به عمل بزنید؛‌ اما نه با اشتیاق بیش از اندازه و غیر طبیعی. برای اینکه از ورود نیروهای متعادل‌کننده و دخالت آن‌ها در رسیدن به اهداف اجتناب کنید، باید با آرامش پیش بروید و بدون وسواس فکری، برای رسیدن به اهداف‌تان قدم بردارید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
67.۵۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۳:۴۸
نویسندهیوال طبیب
مترجمزهرا ناظری
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۷.۵۸ مگابایت
۰۱:۱۳:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
پربار 🌳 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
37 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هنوز کتاب رو به اتمام نرسوندم ولی اینکه در مورد قوانین حاکم بر جهان هستی گفته بسیار عالیه و فهمیدم برای موفقیت باید چه قوانینی رو رعایت کنم.ممنون از فیدیبو

5

خیلی از بلاگرهای اینستا همین کتابو دوره آموزشی کردن و ازش درآمد میلیونی دارن. خودتون مطالعه کنید.

4

کتابی بسیار جذاب.این کتاب در واقع از کتاب راز پرده برداری میکنه و روش رسیدن به خواستها رو به خوبی منتقل میکنه

3

ارزش حداقل یک بار خوندن رو داره

4

بدک نبود. بعضی مطالبش تکراری بود اما چیزهای جدید زیادی هم داشت.

3

جالب بود برگزیده ای از کتابهای جذب بود ولی برای یک بار گوش دادن کافی بود

1

قانون جذب ۹۰درصدش دروغه منم نمیفهمم چرا این چرت و پرت هارو میان اینقدر میفروشن😑

3

badak nabod

3.9
(16)
پربار 🌳 (1)
9,000
٪50
4,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب
٪50
تبدیل رویا به واقعیت با قانون جذب
یوال طبیب
انتشارات مسیر سبز
3.9
(16)
پربار 🌳 (1)
9,000
٪50
4,500
تومان