0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باورهای غلط شما

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باورهای غلط شما

نویسنده:
وین دایر
ناشر:
ماه آوا
درباره باورهای غلط شما

بسیاری از باورهای ما که به نظر طبیعی می‌رسند و به بودن‌شان عادت کرده‌ایم، باورهایی از بیخ‌وبن اشتباه هستند که ذهن ما را به سمت افکار منفی پیش می‌برند. تنها راهِ خلاصی از این افکار سمی، شناختن آن‌ها و یادگیری تکنیک‌هایی برای از بین بردن‌شان است. کتاب صوتی باورهای غلط شما به نویسندگی «وین دایر»، یک کتاب عالی برای نفوذ به اعماق ذهن و شناختن افکار منفی است. دایر با نوشتن این کتاب، تفکرات آسیب‌رسان و بازدارنده را معرفی و آثار مخرب آن‌ها را روی زندگی بررسی می‌کند. شما با شنیدن این کتاب ابتدا باورهای غلط را می‌شناسید، سپس یاد می‌گیرید چگونه از شر آن‌ها خلاص شوید و زندگی‌تان را براساس باورهای درست پیش ببرید.

شناخت باورهای غلط، راهی برای رهایی از افکار منفی

کتاب باورهای غلط شما (Your Erroneous Zones) یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است که به قلم وین دایر در سال ۱۹۷۶ منتشر و سپس به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شد. این کتاب هنوز هم بعد از گذشت چند دهه، جزو یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری است که با زبانی ساده و تکنیک‌های کاربردی، راهِ رهایی از افکار منفی و تمرکز روی اهداف را یاد می‌دهد.

وین دایر معتقد است که افکار منفی می‌تواند مثل خوره روح را به اسارت بکشاند و قدرت عمل و خلاقیت را بگیرد. اغلب افراد در برابر اینکه دچار منفی‌بافی هستند مقاومت نشان می‌دهند و برای از بین بردن آن‌ها هیچ تلاشی نمی‌کنند. درواقع این افکار آن‌قدر در اعماق ذهن نفوذ می‌کنند که کمتر کسی به درست بودن‌شان شک می‌کند. تنها راهِ شناختِ افکار سمی، رویارویی با آثار مخربی است که این افکار روی روان انسان باقی می‌گذارند.

نویسنده موفق کتاب با استفاده از روش‌های نوین، باورهای غلط و رفتارهایی که منجر به خود ویرانی می‌شوند را شناسایی می‌کند به بررسی پیش‌زمینه و علت‌های بروز آن‌ها می‌پردازد. شما با شنیدن این کتاب درمی‌یابید که چرا گرفتار چنین رفتارها و افکاری شده‌اید؟ چه چیزی از درون شما را آزار می‌دهد؟ این افکار چه آثار مخربی به جای می‌گذارند؟ و اگر این رفتارها به من آسیب می‌رساند، چرا آن‌ها را ادامه دهم؟

کتاب باورهای غلط شما، راهی برای خودآگاهی است. این کتاب شما را از تاریکی نجات می‌دهد و مشعلِ راه‌تان می‌شود. با یادگیری نکات این کتاب، دستِ افکارِ غطلی که تا عمق جان‌تان نفوذ کرده رو می‌شود و پس از آن، هرکجا نشانه‌ای از این افکار جلوی راه‌تان سبز شد، بدون گرفتاری به راه خودتان ادامه می‌دهید. اگر بتوانید رفتارهای آسیب‌زا را بشناسید، آن وقت می‌توانید قدرت درون خودتان را کشف و از محدودیت‌ها عبور کنید.

شما می‌توانید این کتاب را از اپلیکیشن یا وبسایت فیدیبو خریداری کنید.

درباره ساختار کتاب صوتی باورهای غلط شما

کتاب «باورهای غلط شما» نسخه‌های متعددی دارد که یکی از موفق‌ترین آن‌ها نسخه حاضر است که به‌صورت کتاب صوتی منتشر شده. این کتاب به گویندگی «امیر فرحان‌نیا» و ترجمه «پروین ادیب» بوده که توسط «انتشارات «ماه آوا» منتشر شده است. کتاب در مجموع ۱۲ فصل دارد که در هر فصل با یکسری از افکارِ سمج و سمی آشنا می‌شوید، ریشه و راه خلاصی از آن‌ها را یاد می‌گیرید و در نهایت به آرامش روحی و روانی می‌رسید.  

مطالعه این کتاب چقدر زمان می‌برد؟

گوش دادن دادن به کتاب صوتی یکی از بهترین راه‌ها برای دور زدن محدودیت‌ها است و با این روش شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی، به مطالعه بپردازید. مدت زمان این کتاب حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه است که شنیدن آن برای افرادی که زمان آزادتری دارند سه یا چهار روز و برای کسانی که زمان محدودتری برای مطالعه دارد، شش تا هفت روز طول می‌کشد. یکی از مزیت‌های اپلیکیشن فیدیبو این است که می‌توانید سرعت پخش را افزایش دهید و کتاب را در مدت کوتاه‌تری به اتمام برسانید.

بعد از باورهای غلط شما چه کتاب‌هایی را بخوانیم یا گوش دهیم؟

فضای کتاب باورهای غلط شما بسیار دوست‌داشتنی و صمیمانه است. نویسنده کتاب مثل یک دوست صمیمی با شما صحبت می‌کند و تجربه‌های چندین ساله‌اش را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر از گوش دادن به این کتاب لذت بردید، کتاب‌هایی مثل «هفت عادت مردمان موثر»، «سکون سخن می‌گوید» و «هنر خوب زندگی کردن» را نیز مطالعه کنید و لذت ببرید. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند درون خودتان را بازسازی و بهتر زندگی کنید.

شما می‌توانید این کتاب‌ها را به‌صورت هم‌زمان با هم نیز مطالعه کنید.

کتاب صوتی باورهای غلط شما مناسب چه کسانی است؟

باورهای غلط شما برای همه مناسب است! چرا که هیچ‌کسی نیست که حداقل یک باور سمی نداشته باشد و در برابر کنار گذاشتن آن، از خود مقاومت نشان ندهد. باورهای سمی در افکار همه انسان‌ها موج می‌زند و تنها با کسب خودآگاهی می‌توان این افکار منفی و نتایج‌شان را شناخت و برای یک زندگی بهتر و آزادانه‌تر، آن‌ها را از بین برد. اگر به حوزه خودیاری علاقه‌مند هستید و دوست دارید مهارت‌های خودتان را در جهت زندگی سعادت‌مندانه بهبود ببخشید، این کتاب مناسب شماست. گوش دادن به این کتاب مثل رفتن به جلسه مشاوره می‌ماند و در هر فصل مباحثی را یاد می‌گیرید که در جهت آرامش روان، کمک‌رسان است.

درباره وین دایر، رهبرِ معنوی در دنیای مدرن

وین دایر یکی از موفق‌ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی است که با آموزش‌های خود، دنیای افراد زیادی را متحول ساخته. دایر در سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان به دنیا آمد و بیشتر زمان کودکی خود را در پرورشگاه گذراند. او از همان سال‌های جوانی به مباحث درمان علاقه‌مند شد و همین علاقه او را به سمت درمانگری کشاند. یکی از فعالیت‌های قابل توجه دایر، متحول کردن فضای درمان و رواج دادن خودیاری است.

او به خاطر تلاش‌های زیادی که در این راه داشت، در سال ۱۹۸۷ به‌عنوان بهترین سخنران انگیزشی ایالات متحده‌ی آمریکا و در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان سومین انسان معنوی تاثیرگذار دنیا از سمت «مجله‌ واتکینز» معرفی شد. از جمله بهترین کتاب‌های وین دایر می‌توان به «برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد»، «تا آینده‌ای روشن»، «خود مقدس شما»، «۱۰ قانون موفقیت» و «قلمروی اشتباهات زندگی شما» اشاره کرد. کتاب قلمروی اشتباهات زندگی  شما یکی از موفق‌ترین آثار این نویسنده است که در سال ۱۹۷۶، حدود ۳۰ میلیون نسخه فروش داشت.

بخشی از کتاب را بخوانید

شما نیازی به تایید دیگران ندارید. نیاز به جلب رضایت در حکم این است که به دیگران بگویید نظر شما درباره من بسیار مهم‌تر از خود من است. شما ممکن است لحظه‌های بسیاری از اکنون خود را در تلاش برای جلب رضایت دیگران و یا دل‌مشغولی برای مخالفتی که با آن مواجه شده‌اید از دست دهید. اگر جلب رضایت دیگران در زندگی شما بدل به نوعی نیاز شده، پس در این صورت باید چاره‌ای بیندیشید. می‌توانید با این فکر شروع کنید که جلب رضایت بیش از آنکه یک خواسته باشد، یک احتیاج است؛ چیزی که همگی از آن لذت می‌بریم و آن تعریف و تمجید و شنیدن ستایش است. وقتی از نظر روحی مورد نوازش قرار می‌گیریم، احساس خوبی داریم. مورد تایید واقع شدن ذاتا خطرناک نیست، تملق شنیدن تا حدودی رضایت‌بخش هم هست.

اما جلب رضایت وقتی از یک خواسته به یک نیاز تبدیل می‌شود، جزو باورهای غلط شما به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید رضایت دیگران را جلب کنید، خیلی ساده می‌توان گفت از اینکه دیگران بر رفتارتان صحه بگذارند خوشحال می‌شوید. اما اگر به آن احتیاج دارید باید بگویم، در صورت عدم دریافت آن، از هم می‌پاشید و درست در همین وقت، نیروهای خود ویران‌گر قدم به درون شما می‌گذارند. همینطور وقتی جلب رضایت به صورت یک نیاز ظاهر می‌شود، شما بیشترین بخش وجودی خود را به کسی از بیرون که نیازمند حمایت او هستید واگذاری می‌نمایید. اگر آن‌ها رضایت خود را از شما ابراز نکنند، آن وقت است که دچار بی‌تحرکی حتی در مقایس کم می‌شوید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
569.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۱۶:۵۶
نویسندهوین دایر
مترجمپروین ادیب
راوی امیر فرحان نیا
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۶۹.۲۹ مگابایت
۱۰:۱۶:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یادم رفت در مورد راوی نظر بدم ، راوی عالی حتی با سرعت تند

5
(2)
62,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باورهای غلط شما
باورهای غلط شما
وین دایر
ماه آوا
5
(2)
62,400
تومان