0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتاب جامع اسرار زبان بدن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن

ناشر:
ماه آوا
درباره کتاب جامع اسرار زبان بدن

با پیشرفت و توسعه‌ی جوامع تردیدی نیست که انسان‌ها برای پیشرفت و برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر باید مهارت‌های خود را در رابطه با زندگی بهبود ببخشند. شناخت و استفاده‌ی درست از زبان بدن (Body Language) یکی از این مهارت‌هاست. زبان بدن به مجموعه رفتارها و حرکات غیرکلامی و فیزیکی گفته می‌شود که فرد بدون صحبت کردن ارتباط برقرار کرده و پیام خود را منتقل می‌کند. همه‌ی ما روزانه در مواجهه با زبان بدن افراد مختلف هستیم حتی اگر متوجه آن نباشیم. همچنین خود ما نیز رفتارها و حرکاتی را انجام می‌دهیم که پیام خاصی را به اطرافیان منتقل می‌کند. شناختن و درک این حرکات به ما کمک می‌کند که ارتباط مؤثرتری با اطرافیان خود داشته باشیم. این مهارت به بهبود ارتباطات ما در خانواده، محل کار و ملاقات با افراد کمک می‌کند. مقالات و کتاب‌های زیادی درباره این موضوع منتشر شده است که در ادامه به معرفی کتاب جامع اسرار زبان بدن می‌پردازیم که یکی از مهم‌ترین کتاب‌های منتشر شده در این موضوع است.

درباره کتاب جامع اسرار زبان بدن

این کتاب که توسط آلن و باربارا پیزا نوشته شده است، نتیجه‌ی سی سال تلاش برای گردآوری اطلاعات در زمینه‌ی زبان بدن بوده است که نویسندگان آن را دسته‌بندی کرده و در یک کتاب منتشر کرده‌اند. در دنیای امروز بی‌شک همه‌ی ما می‌دانیم که در بیشتر موارد کلمات برای انتقال مفهوم و مقصود ما کافی نیستند. گاهی با تغییر یک لحن و یا حرکت چشم مفهوم متفاوتی منتقل می‌شود. گاهی حرکات و رفتارهای افراد چیزی متفاوت از کلامی که به زبان می‌آورد را به ما منتقل می‌کنند و باعث برداشت ذهنی متفاوتی می‌شوند. در ارتباط با خانواده، همکاران، جلسات کاری و... زبان بدن اهمیت خود را نشان می‌دهد و آشنایی با آن می‌تواند به ارتباط مؤثر ما کمک کند.

زبان بدن در بین انسان‌های مشترک است و نویسندگان کتاب جامع اسرار زبان بدن کوشیده‌اند تا این خواننده را با واژگان این جهان آشنا کنند. شما می‌توانید با مطالعه‌ی کتاب جامع اسرار زبان می‌توانید با واژگانی که برای حدس زدن نگرش، احساسات و عواطف دیگران نیاز دارید آشنا شوید و پاسخ بسیاری از سؤالاتی که تا کنون درباره رفتارهای انسان‌های اطراف خود داشته‌اید را بیابید. این اسرار باعث می‌شود تا رفتار شما برای همیشه تغییر کند و بیشتر به حرکات و رفتارهای خود توجه کنید. همه‌ی ما این رفتارها را از دیگران مشاهده کرده‌ایم و خود نیز انجام داده‌ایم ولی تا به‌حال به آنها دقت نکرده‌ایم و یا نمی‌دانستیم که معانی و مفهوم آنها چیست. این کتاب مانند چراغی باعث می‌شود تا تاریکی جهان مربوط به زبان بدن برای ما روشن شود و بتوانیم در ارتباطات خود مؤثرتر عمل کنیم. شما می‌توانید کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن را در وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو بشنوید.

درباره آلن پیز و باربارا پیز نویسندگان کتاب جامع اسرار زبان بدن

آلن پیز زاده‌ی ۱۹۵۲ در استرالیا است. او که اکنون یک متخصص زبان بدن است تا کنون در نگارش بیش از ۵۰ کتاب نقش داشته است. همچنین اون بیشتر کتاب‌هایش را به همراه همسرش باربارا پیز منتشر کرده است که تاکنون ۱۸ کتاب آنها در فهرست پرفروش‌ترین‌های سال قرار گرفته‌اند که در این میان ۱۰ کتاب رتبه‌ی نخست را داشته‌اند. کتاب‌های آنها تاکنون در ۱۰۰ کشور جزء پرفروش‌ترین‌ها بوده و به ۵۵ زبان مختلف ترجمه شده است. برخی از آثار دیگر این دو نویسنده عبارتند از: بازیگر، پرسش‌ها همان پاسخ‌هایند، چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می‌خرند، و هدیه‌ی زن‌ها از قبل آماده است؟

ترجمه‌ی کتاب جامع اسرار زبان بدن

نسخه‌ی اصلی این کتاب به زبان انگلیسی بوده و تا کنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است همچنین در ایران به همت آقای سعید گل‌محمدی و خانم گیتی شهیدی به فارسی برگردانده شده است. کتاب صوتی کتاب جامع اسرار زبان بدن با صدای امیر فرحان‌نیا و با همکاری موسسه ماه آوا منتشر شده است و هم‌اکنون در اپلیکیشن فیدیبو در دسترس شما قرار دارد.

کتاب جامع اسرار زبان بدن برای چه کسانی مناسب است؟

با گسترش روانشناسی و آشنایی افراد با این حوزه، کتاب‌های مربوط به این حوزه نیز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. کتاب جامع اسرار زبان بدن نیز یکی از کتاب‌های پرفروش و پرطرفدار این حوزه است. از این رو مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان حوزه‌ی روانشناسی توصیه می‌شود. همچنین این کتاب برای کسانی که روزانه و یا بواسطه‌ی شغل خود بصورت مداوم با افراد در ارتباط هستند می‌تواند کمک کند تا در ارتباطات خود مؤثرتر عمل کنند و نتیجه‌ی مطلوب خود را بدست بیاورند.

در بخشی از کتاب جامع اسرار زبان بدن می‌شنویم

صورتکی را درنظر بگیرید که لبخند می‌زند. چه چیزی این صورتک را به مقاومت ناپذیرترین شمایل جهان تبدیل کرده؟ بله لبخند. باب به آن‌سوی اتاق خیره گشت و چشمانش روی دختر سبزه‌ی جذابی میخکوب شد. به نظر می‌رسید او به باب لبخند می‌زند. باب هم بدون هیچ تأملی به‌آرامی از آنطرف اتاق به سمت او رفت و شروع کرد به صحبت کردن با او. به نظر نمی‌رسید دختر زیاد اهل حرف‌زدن باشد اما لبخندش هنوز ادامه داشت. بنابراین، باب همچنان مشتاق بود. یکی از دوستان مؤنثش به سراغ او آمد و درگوشی گفت: بیخیال شو باب، اون خیال می‌کنه تو دلقکی. باب ماتش برد اما آن خانم هنوز به لبخند زدن ادامه می‌داد. باب هم مثل بیشتر آقایان از تأثیر منفی لبخند با لبان کشیده و بسته بدون معلوم شدن دندان‌ها اطلاعی نداشت. اما اغلب مادربزرگ‌ها به نوه‌هایشان می‌گویند هنگام ملاقات افراد جدید همیشه چهره‌ای شاد داشته باشید، لبخند بزرگی بزنید و دندونای مرواریدی سفیدتون رو نشون بدید. چرا که مادربزرگ به صورت شهودی می‌دانست این کار واکنش مثبتی در دیگران ایجاد می‌کند. اولین مطالعات علمی درباره‌ی لبخند زدن در نیمه‌ی اول قرن نوزدهم انجام شد. زمانیکه دانشمندی فرانسوی به نام گیلیام دوشن از تحریک الکتریکی برای تشخیص لبخند حاصل از شادی واقعی و دیگر انواع لبخند استفاده کرد. او از سر کسانیکه با گیوتین قطع شده بودند برای مطالعه و تجزیه و تحیلی چگونگی عملکرد ماهیچه‌های صورت استفاده کرد. او تصویر ماهیچه‌های صورت را از زوایای بسیار مختلفی نقاشی کرد تا آنها را بصورت تصاویر دنباله‌دار درآورد و بعد ثبت کند و نشان دهد کدام ماهیچه‌ها موجب شکل‌گیری کدام نوع لبخندها شدند. او دریافت لبخندها با دو مجموعه از ماهیچه‌ها تشکیل می‌شوند. ماهیچه‌های اصلی گونه که در دوطرف چهره دارند و به گوشه‌های دهان متصل‌اند و ماهیچه‌های دور چشم که چشم‌ها را به عقب می‌کشند. قسمت‌های اصلی ماهیچه‌های گونه دهان را عقب می‌کشند تا دندان‌ها نمایان و گونه‌ها برآمده شوند. درحالیکه ماهیچه‌های دور چشم سبب می‌شوند چشم‌ها کشیده و باریک شوند و مثل پایه‌ی اهرم عمل کنند. توجه به عملکرد این ماهیچه‌ها مهم است چراکه قسمت‌های اصلی ماهیچه‌های گونه آگاهانه عمل می‌کنند. به بیان دیگر از آنها برای تولید لبخندهای ساختگی حاصل از شادی مصنوعی استفاده می‌شود تا فرد صمیمی و مطیع به‌نظر برسد...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
684.۶۷ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۰۸:۲۶
نویسندهباربارا پیز
نویسنده دومآلن پیز
مترجم سعید گل محمدی
مترجم دومگیتی شهیدی
راوی امیر فرحان نیا
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۸۴.۶۷ مگابایت
۱۲:۰۸:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب بجای صوتی اگر ویدیویی میبود شاهکار میشد. نکات خیلی مهم و جالبی رو میگه ولی گاهی تصور کردنش سخت میشه مخصوصا در فصلهای آخر که در مورد موقعیت قرار گیری افراد در میز دور هم صحبت میکنه، حتی فکر کنم باید کتاب کاغذیش هم مصور باشه تا بفهمی درست. البته من کتابش رو هم دارم، صوتی رو بهتر فهمیدم تا خوندنیش

5

کتاب جالب و کار امدی هست .پیشنهاد میکنم هرکس و هر وقت برخوردین باین کتاب بدون شگ و تردید بخرید و بخونیددددد

5

بهترین کتابی که میتونید بخرید بخونید یا اشتراک اگه دارید گوش کنید چون واقعا ارزش داره

5
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتاب آموزنده ای هستش و گویندگی خوبی هم داره، برای یادگیری بیشتر باید نکته برداری انجام بدید

5

خوندن این کتاب به طرز ناخوداگاه به من در زمینه ای زیادی کمک کرد

4

کتاب خوبی بود و بصورت کلی زبان بدنو توضیح داد .برای شروع کتاب خوبیه

1

گوینده صدای خوبی داره اما نوع ضبط خیلی بده

5

کتاب جالبیه، نکات خوبی ازش یاد گرفتم.

5

خیلی برای ادم ها خوبه

5

کتاب مفید و کاربردی هستش

نمایش 9 نقد دیگر
4.4
(42)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتاب جامع اسرار زبان بدن
کتاب جامع اسرار زبان بدن
باربارا پیز
ماه آوا
4.4
(42)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
78,000
تومان