0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند و هدیه ی زن ها از قبل آماده است
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند و هدیه ی زن ها از قبل آماده است

درباره چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند و هدیه ی زن ها از قبل آماده است

همیشه چالش‌های به‌ظاهر ساده‌ای برای زوج‌ها وجود داشته که در کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می‌خرند و هدیه زن‌ها از قبل آماده است «Why he so last minute and she got it all wrapped up» به‌خوبی به آن پرداخته شده است. هر بار که فصل جشن یک‌بار دیگر فرامی‌رسد، به‌راحتی می‌تواند زمان افزایش استرس برای همه باشد. این زمانی است که تفاوت‌های بین زن و مرد به‌خوبی آشکار می‌شود! متخصصان مشهور روابط، آلن و باربارا پیز، فصل کریسمس را برای ارائه یک راهنمای منحصربه‌فرد آموزنده و جذاب در کتاب ارائه می‌دهند.

آلن پیز و بارابارا در این کتاب، به روابط بین زن و مرد اشاره می‌کند و تفاوت‌های بینشان را بررسی می‌نمایند. در این کتاب تفاوت‌های بنیادی بین مردان و زنان آموزش داده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا دلایل اختلافات خاص به‌خصوص در مناسبت‌های مختلف را متوجه شوید. زبان طنز و قلم شیوای نویسنده در این کتاب حقایقی علمی درباره این موضوعات ارائه می‌کند که به‌سادگی قابل‌درک است.

این کتاب را گیتی شهیدی با همکاری نشر نسل نواندیش، روانه بازار کرده‌اند. کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و برای مطالعه‌ و دانلود آن می‌توانید به سایت فیدیبو رفته و یا با دانلود رایگان اپلیکیشن فیدیبو آن را تهیه کنید.

معرفی نویسنده

آلن پیز «Allan Pease» و باربارا پیز «Barbara Pease» نویسندگان کتاب زوج نویسنده، محقق و روان‌شناسان استرالیایی هستند.

آلن پیز متولد سال 1952 در استرالیا نویسنده و متخصص زبان بدن است. آلن پیز و همسرش باربارا 18 کتاب پرفروش نوشته اند و در 70 کشور سمینار برگزار کرده اند. کتاب های آنها در بیش از 100 کشور در دسته پرفروش ترین کتاب ها است و به 55 زبان ترجمه شده و بیش از 27 میلیون نسخه فروخته است. آنها به طور منظم در رسانه های سراسر جهان ظاهر می شوند و موارد مورد بررسی آنها موضوع 11 سریال تلویزیونی، 4 نمایش صحنه ای، یک فیلم و سریال تلویزیونی شماره یک باکس آفیس بوده است که مجموعا بیش از 100 میلیون مخاطب را به خود جذب کرده است. کتاب هایی از این نویسنده در ایران ترجمه شده که بهترین های آن عبارتند از «کتاب جامع اسرار زبان بدن»، «چرا مردان گوش نمی‌دهند و زنان نمی‌توانند نقشه بخوانند»، «زبان بدن» و «کتاب چرا مردها دروغ می‌گویند و زنها گریه می‌کنند».

چرا باید کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می‌خرند و هدیه‌ی زن‌ها از قبل آماده است را بخوانیم؟

این کتاب تفاوت‌های بنیادی بین زنان و مردان را بررسی می‌کنند و به توضیح و تشریح این اختلاف می‌پردازد. این کتاب می‌تواند دیدگاه خوانندگان را به اصل تفاوت باز کند. لحن ساده و خودمانی این کتاب فهم و درک کتاب را برای همه راحت کرده است. این کتاب خوش‌خوان می‌تواند راهنمای خوبی برای زوج‌های جوانی باشد که به‌تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.  این کتاب می‌تواند گزینه مناسبی برای جوانان هم باشد؛ زیرا با خواندن این کتاب قادر خواهند بود راحت‌تر در اجتماع زندگی کنند و افراد را بهتر بشناسند و درک بهتری از رفتار‌هایشان داشته باشند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

وقتی مردان و زنان با وجود همهتفاوت‌هایشان به خرید عید می‌روند، نتیجه می‌تواند انفجارآمیز باشد. وقتی زن در این فکر باشد که چه هدیه‌ای بخرند و چقدر دریافت‌کننده آن از دریافت آن خوشحال می‌شود، مرد عصبی و درمانده می‌شود. مرد فقط می‌خواهد همسرش آن هدیه لعنتی را بخرد تا با هم از آن جهنم خارج شوند. وقتی زن نظر شوهرش را می‌پرسد و بعد چیزی نمی‌خرد، مرد عصبانی می‌شود. در عوض، وقتی آقا نظری درباره سلیقه خانم نمی‌دهد، زن احساس درماندگی می‌کند. زن احساس می‌کند که همه کارها را او انجام می‌دهد و مرد فقط همین‌طور که دوروبر او می‌پلکد، می‌پرسد که خریدش چقدر طول می‌کشد.

زن‌ها عاشق توجه به طیف وسیعی از راه‌حل‌ها هستند؛ زیرا این حالت مناسب الگوی مغزی آن‌هاست؛ طیفی از احساسات و عواطف که هر هدیه متفاوتی انعکاسی از آن خواهد بود. روش مرد برای انتخاب هدیه بازتابی از ذهنیت است که سمت‌وسویی محافظه‌کارانه و مبنی بر نکته اصلی دارد. او مایل است هدایایی کاربردی و قابل پیش‌بینی بخرد: یک دسته‌گل، دکمه سردست، شاید یک روسری با یک جفت دستکش. زن‌ها ترجیح می‌دهند هدایایی شخصی‌تر بدهند که مناسب آن فرد باشد. آن‌ها می‌خواهند هدیه‌ای عالی و کامل بدهند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

با گسترش روان‌شناسی و آشنایی افراد با این حوزه، کتاب‌های مربوط به این حوزه نیز امروزه طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. کتاب چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می‌خرند و هدیه زن‌ها از قبل آماده است را بخوانیم نیز یکی از کتاب‌های پرفروش و پرطرف‌دار این حوزه است. ازاین‌رو مطالعه این کتاب به علاقه‌مندان حوزه روان‌شناسی توصیه می‌شود. همچنین این کتاب برای کسانی که روزانه و یا به‌واسطه شغل خود به‌صورت مداوم با افراد در ارتباط هستند می‌تواند کمک کند تا در ارتباطات خود مؤثرتر عمل کنند و نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورند.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
278 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۶:۰۰
نویسندهباربارا پیز
نویسنده دومآلن پیز
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Why he's so last minute & she's got it all wrapped up, ۲۰۰۷.‎
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۰ مگابایت
۲۷۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند و هدیه ی زن ها از قبل آماده است
٪30
چرا مردها در آخرین لحظه هدیه می خرند و هدیه ی زن ها از قبل آماده است
باربارا پیز
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان