0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شنود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شنود

تجربه نزدیک به مرگ
ناشر:
ماه آوا
درباره شنود
این کتاب داستان و تجربه نزدیک به مرگ را بازگو می‌کند. تجربه‌ عجیبی از دنیای پس از مرگ که با آموزه‌های دیانت اسلام منطبق است و می‌تواند برای اهل ایمان راهگشا باشد. جسم او ده روزی را در بیمارستان و در بدترین فشارها گذراند و به تایید پزشکان در کما بود. اما روحش به گشت و گذار در عالم پرداخت و حقایق بسیاری را به چشم دید. حقایقی که با گفته‌های علمای ربانی درباره معاد و زندگی پس از مرگ نیز مطابقت دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
180.۱۶ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۱۳:۰۶
نویسنده جمعی از نویسندگان
راوی امیر فرحان نیا
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۰.۱۶ مگابایت
۰۳:۱۳:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
پربار 🌳 (3)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

سلام. این کتاب اگرچه تلاش کرده تا تصویری از جهان پس از مرگ به ما بدهد، اما معتقدم فردی که این تجربه را داشته نباید گمنام باشد تا بتوان بر گفته هایش اعتماد کرد. شخصا اصلا جذب کتاب نشدم گویا قصد نویسنده یا ناشر این بوده تا مجموعه ای از مسائل مهم اعتقادی را برای خواننده جا بیندازد. به عقیده من خداوندی که ستارالعیوب است اجازه نمی‌دهد دیگر بندگانش از اسرار بندگان دیگه آگاه شوند. و در پایان هم به طور نامحسوس قضیه فرزند بیشتر زندگی بهتر را تبلیغ کردند. در کل خوشم نیامد. با تجربیات نزدیک به مرگ دیگران تفاوت زیادی داشت.

2

کتاب کوتاهی هست ک باعث میشه سریع تموم بشه و ارزش شنیدن داشته باشه. لحن راوی و صداها عالیه و باعث خستگی نمیشه. درموردمحتوا ظاهرا درباره تجربه نزدیک به مرگ یک شخص هست اما حرفهای این شخص، با صحبتهای سایر افراد ک تجربیات مشابهی داشتن، همخوانی نداره و خیلی جاها در تناقض هست! درطول همین کتاب هم صحبتها و تجربیات باگ داره. درکل اگر محتوای این کتاب براساس دروغ و باهدف پروپاگاندا نباشه، خدا خودش به داد همه ما برسه و کمک حالمون باشه.

5

بچه ها سلام کتاب صوتی شنود رو حتما گوش بدید یه کتاب داستان طوره و در مورد تجربه نزدیک به مرگ یکی از ماموران گمنامه که ده روز مدام روح از بدنش جدا میشه و دوباره بر میگرده خداوکیلی دید آدمو به خیلی چیزا مثل حق الناس و... تغییر میده من تقریبا به جا همه شنیدم😍😅 تقریبا سه ساعته ت مسیر بذارید گوش بدید لذتشو ببرید

5

این کتاب بی نظیره حتما پیشنهاد میدم

5

سلام بنده فايل صوتی با صدای خود تجربه گر رو شنیدم به نظرم با صدای خودش جذاب تر هست ولی در کل اثر عمیقی تو روش زندگی میذاره مخصوصا در این دوران که اکثریت راهشون رو گم کردن و اعتقاد به قیامت کم شده، پیشنهاد میکنم حتما وقت بذارین و گوش بدین

4

کسایی که میخوان بیشتر و کامل تر بدونن میتونن جستجو کنن مستند صوتی شنود که شانزده قسمت چهل دقیقه ای با خود شخص تجربه گر هستش درخواست راوی برای گفتن حقایق ناگفته حتما بشنوید

3

کسانی که علاقمند به این مطالب هستند کتاب خوبی هست ولی راوی اصلی که در مستند صوتی شنود میگن شصت صفحه از کتاب مجوز نشر نگرفته و توصیه میکنم مستند صوتی را هم گوش کنند .

5

جالب بود، در مورد حق الناس برای مخاطب میتواند نگاهی عمیق تر ایجاد کند تا فرد در مورد رفتار ها در هر شرایطی و مسائل مراقبت کند.

5
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

خیلی خوبه درکنار کار و تلاش و رشدفردی و موفقیت،یه نگاه هم به عاقبت بعد از زندگیمون و اعمالمون بندازیم.تا یادمون نره اون دنیایی هم وجود داره.

5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
آموزنده 🦉

واقعا کتاب پر باری هست پیشنهاد میکنم مستند صوتی ک صحبت های خوده تجربه گر هستش رو از اینترنت بگیرین و گوش کنید ک خیییلی کامل تر از کتابه

نمایش 11 نقد دیگر
4.2
(41)
پربار 🌳 (3)
46,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شنود
شنود
تجربه نزدیک به مرگ
ماه آوا
4.2
(41)
پربار 🌳 (3)
46,800
تومان