0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه بخواهید؟چگونه برسید؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه بخواهید؟چگونه برسید؟

مباحثه ی دو استاد افسانه ای موفقیت شخصی
درباره چگونه بخواهید؟چگونه برسید؟

یکی از نکاتی که همواره بسیاری از روانشناسان و روانکاوان در سراسر جهان بر آن تأکید دارند در این است که افراد برای داشتن شخصیتی آرام و خودساخته در درجه‌ی اول باید شناخت کاملی از خود داشته باشند. پس خودآگاهی موضوع مهمی است که به افراد این فرصت را می‌دهد تا تمام ابعاد شخصیتی و روحی خود را به خوبی بشناسند. کتاب چگونه بخواهید و چگونه برسید برای افرادی است که به دنبال شناخت بهتر از زندگی خود هستند و می‌خواهند علاوه بر شناخت خود به صدها سؤال در زمینه‌های فرزند پروری، مسائل والدین، پیدا کردن هدف و رسیدن به آن، کنار آمدن با اخبار ناخوشایند و بحران‌ها و سؤالات بسیار دیگر پاسخی پیدا کنند تا آن‌ها را در رشد معنوی و عاطفی زندگی یاری کند. وین دایر قبل از مرگ خود درباره‌ی این کتاب گفت: « در این کتاب، مهم ترین و کاربردی ترین اطلاعاتی وجود دارد که تا ابد میتوانید دریافت کنید».

 

درباره کتاب چگونه بخواهید و چگونه برسید

کتاب چگونه بخواهید؟ چگونه برسید؟ اثر مشترک «وین دایر» و «استر هیکس» دو استاد آمریکایی حوزه موفقیت و توسعه فردی است. این کتاب در سال 2014 منتشر شده و در زمینه‌ی اتکا به نفس، خودآگاهی، آرامش جسم و جان است. کتاب حاضر را «محمدهیراد حاتمی» ترجمه کرده و انتشارات نگاه نوین در مجموعه ثروتمندان خودساخته منتشر کرده است. این کتاب در سال 1397 به چاپ سوم رسید. در واقع این کتاب نویسنده ندارد بلکه حاصل گفت‌وگوهای دو استاد بزرگ موفقیت است که به واسطه یک مجری بیان می‌شود. این کتاب بر اساس نشستی در انتشارات «هی هاوس» شکل گرفته است که در سیزدهم نوامبر 2013 در کالیفرنیا برگزار شد. دكتر وين داير و استر هيكس با خرد جمعي، كه به نام آبراهام هم معروف است، نشست دوستانه‌ای برگزار کردند. وین و استر سال‌ها با هم دوست بوده‌اند اما این اولین باری بوده است که وین در مکالمه‌ای طولانی، سوال های زیادی درباره درس‌های زندگی می‌پرسد و با سؤالات گیج‌کننده، با آبراهام درگیر می‌شود. این کتاب حاصل جلسه خارق‌العاده‌ای است. جلسه‌ای که در آن، وين دایر سؤالات دقیقی و مهمی را که سؤالات همه‌ی ماست را مطرح می‌کند. سوا لاتی كه در بيش از چهل سال تعليم ديگران، درباره آشتي با خود و كشف خود، اندوخته؛ و آبراهام جواب‌هايي داده است كه همه ما بايد بشنويم. گزارش این کتاب کمی ویرایش شده تا خواندنش برای مخاطبان راحت‌تر باشد.

در بخشی از کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید می‌خوانیم

آبراهام کیست؟

اول* می‌خواهم به من و بقیه که تماشا می‌کنند؛ و همه‌ی کسانی که اینجا در اين اتاق هستند. بگویی تو کیستی؟

آبراهام کیست؟ برای آن‌ها که نمی‌دانند. از جمله خودم. ممکن است به ما بگویی؟

مهم‌ترین چیزی که باید توضیح دهم این است که ما آگاهی جمعی هستیم. ارتعاش، حسی؛ که خیلی با آنچه همه‌ی بتواند صحبت کند و به او امکان می‌دهد با ما ارتباط برقرار کند. بنابراین می‌تواند صدای ما را واضح‌تر بشنود.

هرکسی از نظر فیزیکی متمرکز باشد؛ و این شامل همه‌ی شما می‌شود. نمونه‌ای از انرژی قدرتمند درونی ست؛ و ما آن انرژی قدرتمند درونی هستیم که همه‌تان نمونه‌هایش هستید. ولی همین‌طور که در تجربیات روزمره‌تان جلو می‌روید. بی‌اغراق معمولاً فرکانس‌هایی ارتعاشی از نظر احساسی پیدا می‌کنید؛ آن هم به علت چیزهایی که شاهدش هستید؛ که این فرکانس‌های متفاوت. مانع می‌شود شما به تمامی «کسی-که-هستید» برسید. می‌دانید. ما نمونه‌ی خالص آن انرژی درونی هستیم. بدون فرکانس‌های مزاحم.

بعضی‌ها سعی کرده‌اند تا ما خودمان را با اصطلاحات فیزیکی تعریف کنیم. ولی نمی‌توانیم. ما کلماتی را برای استر زمزمه نمی‌کنیم که او تکرار کند. ما قطعات فکر را عرضه می‌کنیم و استر کلماتی فیزیکی پیدا می‌کند که با آن قطعات فکری هماهنگی دارند. همه می‌توانند این کار را بکنند. همه‌تان می‌توانید این الهام را دریافت کنید. با این حال شما می‌توانید از نقاط جذب مختلف الهام بگیرید. می‌توانید درحال وهوای خیلی بدی باشید و الهام بگیرید. ولی آن وقت. دیگر از انرژی قدرتمند درونی» الهام دریافت نمی‌کنید. بلکه به‌جایش از قطعات فکری الهام می‌گیرید که از جسم فیزیکی هستند و با آن فرکانس احساسی والا همسو نیست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه دکتر وین دایر

مقدمه استرهیکس

یادداشتی برای خوانندگان

فکر بکر رید

آبراهام کیست؟

الهام چیست؟

انرژی جنبشی صبح زود

درباره جملات تأکیدی

گزینه‌ها قبل از به دنیا آمدن

تأثیر متقابل روی آن‌ها که «می‌میرند»

او پدرش را بخشید

تضاد و نقطه جذب شما

اینجا خشونت خیلی زیاد است

آیا مشت می‌تواند روی خروار اثر بگذارد؟

برنامه‌ریزی قبل از خواب

روابط والدین – فرزند

حالا می‌تواند به وضوح ببیند

محکوم به انتخاب کردن

بودن در مسیر خودتان

آیا غلبه بر موانع، ضروری ست؟

لبریز شدن از اخبار ناخوشایند

مراقب حستان هستید؟

تفسیر بهاگاواد گیتا

خرج کردن نقدینگی افکار

آیا استادان متعالی وجود دارند؟

درباره جهنم

درباره افسوس‌های گذشته

آیا می‌توان روح مشترک داشت؟

به خودتان اعتماد دارید؟

تغییر افکار و اصلاح کردن

تجربه شفابخشی سعادتمندانه او

غذای تغییریافته ژنتیکی و مواردی از این دست

دیدگاه آبراهام درباره عرصه سیاسی

درباره نویسندگان کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

پایان نشست دایر و آبراهام

وین دایر

 وین دایر متولد 1940 نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی است که با سخنان و کتاب‌های خود توانسته زندگی میلیون‌ها آدم را در جهان تغییر دهد. او در سال 1987 به‌عنوان بهترین سخنران انگیزشی ایالات‌متحده شناخته شد. وین دایر قهرمانی خودساخته است او کسی است که توانسته به عنوان یک فرد معنوی تاثیرگذار روش‌های کلاسیک و سنتی آموزش و درمان را متحول کند. وین دایر به همراه «دیل کارنگی» روش خودیاری را در جهان ترویج کرد و توانستند در این زمینه پیش قدم شوند. همچنین در سال 2011 مجله‌ی واتکینز، او را سومین انسان معنوی تاثیرگذار دنیا معرفی کرده است. وین دایر کسی است که «تفکر نو در لحظه» را برای اولین بار به دنیای روان‌شناسی معرفی کرد و با سخنرانی‌هایی که در این‌باره می‌کرد، توانست افراد زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. «قلمروی اشتباهات شما»، «مرد خوساخته»، «آفرینش والا»، «قدرت تعادل»، «سرنخ زندگی را در دست بگیرید» و «تعادلت را حفظ کن»، از آثار مشهور و پرفروش این نویسنده است که به زبان‌های مختلفی در سراسر جهان ترجمه‌شده‌اند. در سال 1976، کتاب «قلمروی اشتباهات شما» حدود 30 میلیون نسخه فروش داشت، رکوردی که در تاریخ دنیای کتاب بی‌سابقه بود.

استر هیکس

«استر هیکس» نویسنده و سخنران انگیزشی اهل آمریکاست. او در ماه مارس سال 1948 متولد شد. هیکس نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی و راه و رسم زندگی است. هیکس اغلب کتابهایش را با همکاری «جری هیکس»، همسرش نگاشته است. برخی از عناوین آثار آن‌ها عبارت‌اند از «بخواهید و به شما داده می‌شود، آموزه‌های آبراهام» و «بازی برنده‌ها، برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن». کتاب‌های هیکس هم سال‌هاست که الهام‌بخش بسیاری از مردم جهان بوده است. او کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید را با همکاری وین دایر به نگارش درآورده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
815.۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهاستر هیکس
نویسنده دوموین دایر
مترجممحمدهیراد حاتمی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
co - creating at its best: a converesation between master teachers,۲۰۱۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۱۵.۲۹ کیلوبایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 60 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
8 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

نوع ارتباط با آبراهام به نظر واقعی نمیاد، حقه بازی به نظر میاد، گرچه من الان ص ۶۰ هستم ولی اصلا برام باورپذیر نیست چنین ارتباطی برای آدمی عادی مثل هیکس ممکن نیست اونم به همین سادگی و فقط با اجازه دادن!!! از اونجایی که اولین کتاب از خانم هیکس بود که خوندم بعد از شروع کتاب در مورد روایی و صداقت ارتباط با آبراهام مطلب خوندم و کلیپ هاشون رو دیدم به نظر میاد به نوعی هدفشون فریفتن افراد زود باور و کلاهبرداری هست،جدای از جنبه های منطقی و ذهنی حتی اگر به شهودمون بهره بگیریم حس اشتباهی رو القا می کنه و میتونی بفهمی که یک چیزی اینجا درست نیست، ممنون میشم نظراتتون رو در این رابطه بشنوم

3

اول اینکه آقای وین دایر در اثر حمله ی قلبی از دنیا رفتند. دوم اینکه همسر خانم استر ، جری هیکس در اثر نیش عنکبوت از دنیا رفتن. نمیشه اظهار نظر کرد. شاید چون رسالتشون به پایان رسیده بود خودشون میخواستن که این دنیا رو ترک کنن یا شایدم...نمیدونم.

4

این همون کتاب از خدا بخواه او میدهد هس؟ یا فرق داره؟

3

کتابهای استر هیکس و خود خانم استرهیکس فوق عالی هستند و جایگاه خاصی در بین تمام اساتید علوم ذهنی و قانون جذب دارند تا جایی که خانم هیکس رو کاشف قانون جذب میدونند

4

کتاب ، کتاب خوبیه ، اما ترجمه و چینش کلمات به هیچ عنوان خوب نیست و لذت خوندن ی کتاب خوب رو از آدم میگیره

4

فیدیبو جان از استر هیکس هم بیشتر بزار لطفا

3

کلا صحبتهای ابراهام یکم سنگینه،روان نیست،یا شاید هم مشکل ترجمه باشه،ولی در کل دیدگاه استر هیکس به بحث ارتعاش و احساس واقعا عالیه

4

من کتاب رو خریدم، ولی اصلا امکان خواندن نداره، این چه وضعشه؟؟ کسی هست اینجا جوابگو باشه؟ یا فقط تا فروختن مسولین!

1

سلام ترجمه و چینش کلمات بسیار نا همگون است و خواندن کتاب را خیلی سخت کرده . فقط توانستم یک سوم کتاب را بخوانم

4

تورو خدا کتاب کلید طلایی جذب استر هیکسو بزارید

نمایش 19 نقد دیگر
3.9
(60)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه بخواهید؟چگونه برسید؟
چگونه بخواهید؟چگونه برسید؟
مباحثه ی دو استاد افسانه ای موفقیت شخصی
انتشارات نگاه نوین
3.9
(60)
30,000
تومان