0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
درباره باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها


کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها نوشته‌ی رابین شارما یک کتاب انگیزشی، خودشناسی و توسعه فردی است که به طرح مفاهیم انگیزشی، راهکارهای خودسازی و ایجاد عادات مثبت در زندگی انسان‌ها می‌پردازد. داستان در این کتاب دو جراح و یک مشاور عاطفی را به تصویر می‌کشد که به صورت اتفاقی با یک کشیش خودشناسی در هند آشنا می‌شوند و تحت رهنمودهای او، راهکارهای تغییر زندگی خود را پیگیری می‌کنند. موضوع اصلی باشگاه پنج صبحی‌ها تاکید بر تغییر عادات، بهبود کیفیت زندگی و ایجاد انگیزه برای دستیابی به اهداف است. کتاب به شیوه‌هایی نوین به خوانندگان نشان می‌دهد که با شروع روز با آگاهی، تمرکز، ورزش و تعادل، می‌توانند به بهترین شکل، شخصیت خود را ارتقا دهند.

جوایز و موفقیت‌های کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها توانسته است در میان کتاب‌های خودشناسی و توسعه شخصی موفقیت زیادی کسب کند. این کتاب به طور گسترده‌ای توسط خوانندگان در سراسر جهان پذیرفته شده و مورد تحسین قرار گرفته است. از نظر تجاری نیز، به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش و محبوب، در سایت‌های معتبری نظیر آمازون، نیویورک تایمز و غیره، به رتبه‌های برتر دست یافته است.

در نتیجه، کتاب انگیزشی باشگاه پنج صبحی‌ها اثری است که با تمرکز بر اصول انگیزشی، خودشناسی و ایجاد عادات مثبت، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به توسعه شخصی و بهبود زندگی دست یابد.

رابین شارما (Robin Sharma) کیست

رابین شارما متولد ۱۶ ژوئن، ۱۹۶۴ در نیو دلی، هند است. رابین شارما نویسنده، انگیزش‌بخش و متخصص توسعه شخصی است. او در زمینه‌هایی مانند رهبری، خودشناسی، انگیزه و بهبود زندگی فعالیت داشته. شارما به عنوان مشاور و مربی رهبری برای افراد و سازمان‌ها شناخته شده. وی نیز مدیرعامل شرکت شارما لیدرشیپ اینترنشنال است که به توسعه‌ی رهبری و عملکرد سازمانی می‌پردازد.

تعدادی از کتاب‌های معروف رابین شارما در فیدیبو:

·      کتاب نامه های محرمانۀ راهبی که فِراری اش را فروخت

·      کتاب خرد راهبری خود و دیگران

·      کتاب مانیفست قهرمان هرروزه

·      کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟

چرا باید کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها را بخوانیم

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها از آثاری است که به طراحی روزمره‌ی زندگی با تمرکز بر انگیزه و ایجاد عادات مثبت می‌پردازد. این کتاب به عنوان یک منبع انگیزشی و راهنمایی کاربردی می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا روش‌های بهتری برای مدیریت زمان، ایجاد تعادل و بهبود کیفیت زندگی خود کشف کنند. با مطالعه این کتاب، شما به نکات و تکنیک‌هایی برای تغییر عادات منفی، افزایش انگیزه و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان دست پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال بهبود زندگی‌تان و ایجاد تغییرات موثر هستید، این کتاب می‌تواند یک منبع ارزشمند برای شما باشد.

در بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها می‌خوانیم

عشق و علاقه بین خانم کارآفرین و آقای هنرمند بیشتر شد و آن‌ها تصمیم گرفتند تا با هم ازدواج کنند. به دعوت از آقای رایلی آن‌ها برای مراسم عروسی به بزرگترین شهر برزیل، یعنی سائوپائولو رفتند. خانم کارآفرین پیشرفت خوبی داشت، بر ترس‌هایش غلبه کرده بود و از اینکه توانسته بود تغییرات بزرگی در خودش ایجاد کند، بسیار خوشحال بود ...

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی از جمله باشگاه پنج صبحی‌ها

اگر از خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب‌های زیر را نیز از دست ندهید، تمامی این آثار در دسته بندی کتب موفقیت و انگیزشی فیدیبو موجود هستند:

·      کتاب اثر مرکب

·      کتاب 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت

·      کتاب ‫بهترین سال زندگی تو

·      کتاب پیر امیدیار، موسس eBay، ثروتمندترین مرد ایرانی

·      کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

 

 

 

 



شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
416 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۲:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجمفائزه ادب
ناشرآزرمیدخت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ۵AM Club
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
158,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۷۴ مگابایت
۴۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
16 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار عالی پر مفهوم

3.5
(13)
38,000
٪50
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
٪50
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
آزرمیدخت
3.5
(13)
38,000
٪50
19,000
تومان