0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

چگونه دست از ستیز با خود برداریم؟
نویسنده:
دبی فورد
ناشر:
ماه آوا
درباره چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند نوشته دبی فورد به شما ارزشمندترین درس‌ را می‌آموزد: تعادل و تفاهم درباره صفات خوب و بد درون خودتان. این کتاب به شما نشان می‌دهد که صفات خوب و بد مثل دو طرف الاکلنگ هستند که باید میان آن‌ها تعادل ایجاد کنید. نویسنده از شما می‌خواهد که درک عمیق‌تری از خودتان پیدا کنید و بفهمید که همه‌ این صفات در شما وجود دارند. او به شما این ایده را می‌دهد که تغییرات در زندگی می‌توانند احساسات نهفته درون شما را به سطح بیرونی بیاورند. این کتاب ابزاری برای بهتر شناختن خود و مدیریت بهتر صفاتتان در بازی زندگی است و شما را به موفقیت و رضایت بیشتر از زندگی هدایت می‌کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره دبی فورد

دبی فورد، نویسنده، مربی، سخنران، و معلم آمریکایی در سال ۱۹۵۵ در نیویورک متولد شد. آثار او به بیش از ۲۰ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. دبی فورد همواره به افراد توصیه کرده تا به جای تلاش برای دستیابی به کمال، عیوب خود را بپذیرند. کتاب‌های معنوی و شفابخش فورد به دلیل تفسیر متفاوت او از تاریکی و مسائل روحی، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان داشتند. معروف‌ترین اثر او به نام "نیمه تاریک وجود" در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشته و به زبان‌های مختلف جهان ترجمه شده است. دبی فورد از تجربیات خود در مبارزه با سرطان نیز برای الهام‌بخشی به دیگران استفاده کرد و کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌ خودیاری و توسعه شخصی برگزار کرد. سخنرانی‌های او به عنوان چراغی در تاریکی‌های زندگی شناخته می‌شدند. او سرانجام پس از ۱۱ سال مبارزه با سرطان، در سن ۵۷ سالگی در خانه‌ ساحلی محبوبش از دنیا رفت.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از دبی فورد عبارتند از:

  • کتاب فقط پتی: این کتاب که ششمین اثر نویسنده ان یعنی جین وبستر است، تجربیات و خاطرات او را در دوران نوجوانی و در مدرسه شبانه روزی که در آنجا به تحصیل پرداخته بود را به تصویر می کشد.
  • کتاب نامه‌های جودی ابوت به بابا لنگ دراز: این کتاب همانطور که از نامش پیداست مجموعه نامه‌های دختر جوانی به نام جودی ابوت است که به قیم خود که فردی ناشناس بود نوشته است. جین وبستر در این کتاب به مسائل ارزشمندی مثل بخشش، دوستی، صبر و... اشاره می‌کند.
  • کتاب صوتی جری جوان: این کتاب هم مثل دیگر آثار جین وبستر سرشار از طنز ظریف و دل‌نشین و پیام‌های پراحساس است و ایام پر خاطره جوانی را برای خواننده و شنوده خود تداعی می‌کند.

جهت مشاهده سایر آثار دبی فورد کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند را بشنویم

اگر دوست دارید خودتان را بیشتر بشناسید و ناخودآگاه خود را با عمق بیشتری بفهمید، این کتاب صوتی برای شما بسیار مفید خواهد بود. این اثر به شما کمک می‌کند تا بهترین و بدترین صفات خود را درک کنید و با تعادل بین آن‌ها، به رشد شخصی و موفقیت در زندگی دست پیدا کنید. علاوه بر این، افرادی که به کتاب‌های خودشناسی و توسعه فردی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد زیرا به طور مستقیم به تفهیم و بهبود خودشناسی انسانی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند می‌شنویم

اغلب ما دیگران را به خاطر کارهای بدی که کرده‌اند سرزنش می‌کنیم و می‌گوییم: «وای، چطور تونسته این کار رو بکنه.» اما تحقیقات نشان داده که همه ما قادر هستیم در شرایط خاص از مسیر درست منحرف شویم و خودمان را متقاعد کنیم تا کارهایی انجام دهیم که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم. باید این واقعیت را بپذیرید که هر بخش از وجود ما نیاز به توجه دارد. پس وقتی انتخاب می‌کنیم که نیازهای بخشی از وجود خود را نادیده بگیریم، باید منتظر بروز فاجعه هم باشیم. زمانی که بپذیریم که هم آدم خوبی هستیم و هم آدم بد، به این ترتیب به راحتی سایه‌های تاریک دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهیم داد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
468.۸۱ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۳۱:۰۱
نویسندهدبی فورد
مترجمالهام شریف
راویحمیده کریمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۶۸.۸۱ مگابایت
۰۸:۳۱:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

محتوا بسیار عالی، دبی فورد که اصلا نیاز به تعریف نداره یک نویسنده پرتجربه در زمینه خودشناسی و.. هر کس فقط یک اثر از ایشون خونده باشه از بقیه آثارشون راحت رد نمیشه، صدای گوینده بسیار دلنشین بود خسته نباشید میگم بهشون ،کتاب برای شناخت برخی از جنبه های وجود خیلی مناسب بود علت انجام یکسری از از کوره در رفتن های کلامی و رفتاری و درونی رو توضیح میده و خیلی مطالب دیگه و قسمت جالبش برای من جایی بود که برای هر مسئله ای راهکاری و تمرینی داشتند بنده این کتاب رو توصیه میکنم موفق باشید

1

صدای مترجم اصلا مناسب نیست اصلا اینقدر ناهماهنگ هست من کتاب و متوجه نمیشم برای این کارساخته نشدن بنظرم مترجم کتاب نیمه تاریک خیلی خوب هست راحت کتاب و گوش دادم

4

شنیدنش خالی از لطف نیست

4.1
(12)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟
چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند؟
چگونه دست از ستیز خود برداریم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند
چرا آدم های خوب کارهای بد می کنند
چگونه دست از ستیز با خود برداریم؟
ماه آوا
4.1
(12)
78,000
تومان