0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غرور و تعصب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب

نویسنده:
جین آستین
ناشر:
شکیب
درباره غرور و تعصب

کتاب صوتی غرور و تعصب نوشته جین آستین اثری بسیار جذاب و مشوق است که آن را با صدای دلنشین و گرم بهجت توجه می‌شنوید. این کتاب یک اثر کلاسیک در ادبیات جهانی است و متناظر با زمان خود، همچنان جاذبه‌ خود را حفظ کرده و برای مخاطبان معاصر جذابیت دارد. نویسنده با استفاده از زبان زیبا و داستان‌سازی باارزش، مسائل اجتماعی و خانوادگی را به تصویر می‌کشد.

کتاب صوتی غرور و تعصب نه تنها یک داستان عاشقانه است بلکه تأکیدهای اجتماعی و فرهنگی خود را هم دارد که به تبیین مسائل جامعه و ارتباطات انسانی در دوره‌های مختلف کمک می‌کند. این کتاب توانمندی نویسنده در طراحی شخصیت‌ها و توصیف جزئیات زندگی اجتماعی را نشان می‌دهد و برای خوانندگان یک تجربه غنی از دیدن دنیای گذشته ارائه می‌کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های نوجوان علاقمند هستید به دسته‌بندی نوجوان در فیدیبو سر بزنید.

درباره جین آستین

جین آستین، نویسنده معروف انگلیسی، در 16 دسامبر سال 1775 در روستای استونتن در جنوب شرقی انگلستان به دنیا آمد. او تمام عمر خود را در انگلستان در میان دوستان و خانواده‌اش گذراند و برخلاف شخصیت‌های داستان‌هایش، هرگز ازدواج نکرد. جین آستین به دلیل توجه ویژه به مسائل زنان و نگاه ظریف و نکته‌بینانه به نویسندگی معروف شد. وی در نوجوانی به نوشتن علاقه‌مند شد و این هنر را آغاز کرد. آثار او اغلب درباره زندگی و اجتماع اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم میلادی است.

جین آستین چهار رمان ابتدایی خود، به نام‌های "عقل و احساس"، "غرور و تعصب"، "منسفیلد پارک" و "اما"، را به صورت پیوسته در سال‌های 1811 تا 1816 و در زمان حیاتش منتشر کرد. آثار او به عنوان نمایانده ادبیات رومانتیک انگلیسی محسوب می‌شوند و تاثیر زیادی در ادبیات دنیا گذاشته‌اند.

او در تاریخ 18 ژوئیه 1817در سن 41 سالگی از دنیا رفت، اما آثار او همچنان برای نسل‌های بعدی به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان انگلیسی باقی مانده‌اند و همچنان توسط مخاطبان جهانی مورد تحسین و تعریف قرار می‌گیرند.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از جین آستین عبارتند از:

ü   کتاب عقل و احساس: نویسنده در این کتاب به طور هوشمندانه و ظریف به تقابل عقل و احساس پرداخته است. داستان این کتاب زندگی دو خواهر را روایت می‌کند که با وجود اینکه در شرایط و فضایی یکسان بزرگ شده‌اند اما رفتارهایی کاملا متفاوت دارند.

ü   کتاب اِما: این کتاب مثل بسیاری از دیگر آثار جین آستین، دغدغه‌ها و مسائل زندگی زنان در دوره جورجی انگلستان مورد بررسی قرار گرفته است. اما دختری باهوش و زیباست که بعد از مرگ مادرش و ازد.واج خواهرم حالا خانم خانه شده است.

ü   کتاب ترغیب: ترغیب آخرین اثر جین آستین است که روایت یک رابطه عاشقانه در قرن نوزدهم است که به دلیل اختلاف طبقاتی به جدایی تبدیل شده است.

جهت مشاهده سایر آثار جین آستین کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی غرور و تعصب را بشنویم

کتاب صوتی غرور و تعصب به‌عنوان یکی از بزرگترین اثار ادبی جهانی شناخته شده است که توانسته است مفاهیم اساسی انسانی را به شکلی عمیق و پربار بیان کند.

ویژگی‌های مختلف قهرمان این داستان در تعامل و تقابل با دیگر شخصیت‌ها و نگاه‌های متفاوتی که دارد، این کتاب را به یک تجربه جذاب و پربار تبدیل می‌کنند. این داستان، مفاهیمی چون غرور و تکبر را به شکل عمیقی بررسی می‌کند و به نحوی زیبا و دلچسب، از آغاز تا پایان، این ارزش‌های رمانتیک را با ارزش‌های اخلاقی و انسانی در تعامل قرار می‌دهد. این تلاقی بین زیبایی‌های کلاسیک و پیام‌های عمیق انسانی کتاب، آن را به یک اثر بی‌نظیر در ادبیات تبدیل می‌کند و خواندن آن برای تامل در مفاهیم انسانی و ادبیات کلاسیک بسیار ارزشمند است.

در بخشی از کتاب صوتی غرور و تعصب می‌شنویم

الیزابت خواست مادرش را به ماندن قانع کند، حتی کوشید با بهانه ای خودش را از این مخمصه برهاند، اما فرمان قاطع مادرش او را متوقف کرد. عاقبت وقتی تنها شدند آقای کالینز گفت: «دوشیزه الیزا، مطمئن باشید که بی تمایلی تان، شما را در نگاه من جذاب تر می کند. من تصمیم به ازدواج دارم؛ چرا که ازدواج مهم ترین وظیفه برای هر عضو کلیساست. از طرفی می خواهم با شما ازدواج کنم؛ چرا که پس از مرگ پدرتان این خانه به من می رسد و به گمانم بهترین تصمیم آن است که همسرم را از میان دختران بنت انتخاب کنم».

 پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی غرور و تعصب

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های نوجوان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی جین ایر نویسنده شارلوت برونته

ü   کتاب صوتی قصه‌های مجید 1 نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی

ü   کتاب روز آخر مدرسه نویسنده دن گاتمن


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
113.۴۳ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۳:۵۶
نویسندهجین آستین
مترجمنیلوفر شیرازیان
راویبهجت توجه
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۳.۴۳ مگابایت
۰۲:۰۳:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
16 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

راوی بسیار عالی میخونه و خوب ارائه میده از نگاه امروز با توجه به خلاصه بودن داستان اون فاخریت این اثر معلوم نیست و یک داستان سطحی است... اما با توجه به بیان اوضاع آن زمان زیبا و خیلی قشنگ جو رو نشون داده که دخترها غیر از ازدواج هدفی براشون فرض نشده بود جوری که الیزا مایه سرافکندگی مادرش بود چون بیشتر به کتاب علاقه داشت مثل پدرش تا کارهای خانومانه... و البته تو کتاب اصلی خیلی ریز جزئیات رو تصویر کرده و خود این قوت یک روان نویسه... ممندن از فدیبو که خلاصه رو قرار داده تا حداقل دوستانی که کلیت رمانهای فاخر رو میخوان بدونند بتوانند در موضوع داستان قرار بگیرند اما باید در نظر داشته باشند که خلاصه اثر نمیتونه محل مناسبی برای ارائه نظر در مورد اصل اثر باشه البته قابل ذکر است که این نوع رمان در سلیقه شخصی بنده هم نیست اما به عنوان اثر تحسین برانگیز خواندم و الان خلاصه رو شنیدم که قوتها و ضعفهای خلاصه اثر را مطرح کردم و تحسین برای اصل اثر است با اون تصویرگری های ریز و کامل به نمایش گذاشتن زندگی اون دوره... بازهم ممنون از فیدیبو و راوی توانای اثر

2

اگر مثل من به کتابهای فلسفی روانشناسی علاقه دارید خوشتون نمیااد. اگه فقط رمان دوست دارید توصیه میکنم فیلمش رو ببینید یا چاپیش رو بخونید قسمتهایی که صدای مرد درمیارن بیشتر خنده دار میشه

1

کل داستان شد الیزابت و آقای کالینز و آقای بینگلی و آقای دارلی و مراسم رقص و اینجا مراسم رقصه اونجا قراره مراسم رقص برقرار بشه🤣🤣

3

کتابه خوبیه جالبه ولی اگر بگم عالیه نه در مقابل کتاب‌هایی مثل با مدادخمار جین ایر دزیره

1

یکی از سطح پایین ترین کتابهایی که میشه خوند.

4

خوب بود ولی رمان اصلی یه چیز دیگه است.

4

خوب بود شبیه فیلمهای قدیمی امریکایی

3

خوب بود ولی کمی یک نواخت

5

عالی یکی از بهترین ها

3

خوب

نمایش 1 نقد دیگر
3.2
(24)
33,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غرور و تعصب
غرور و تعصب
جین آستین
شکیب
3.2
(24)
33,900
تومان