0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رمان ترغیب

معرفی، خرید و دانلود کتاب رمان ترغیب

نویسنده:
جین آستین
ناشر:
نشر نی
درباره رمان ترغیب
ان الیوت، در آستانه سی سالگی، در محیطی بسته و محدود که ارزش‌های کاذب بر آن حاکم است، با متانت و شکیبایی زندگی را به پیش می‌برد. هشت سال پیش به ترغیب دوست خیرخواهش به خواستگاری مرد محبوبش جواب رد داده بود. حالا چه چیزی آن مرد را ترغیب خواهد کرد تا برای تجدید رابطه قدم جلو بگذارد؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۷ مگابایت
تعداد صفحات
308 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۱۶:۰۰
نویسندهجین آستین
مترجمرضا رضایی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
persuasion
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۴/۱۹
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۷ مگابایت
۳۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 45 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
8 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب ، با فاصله ، بههههتتترین کتاب &#۳۴;کاملا&#۳۴; عاشقانه ای یود ک خوندم :)) از غرور و تعصب و عقل و احساس و اما (کتابای دیگه این نویسنده) خیلی بیشتر احساسی و عاشقانه بود و از همش جالبتر برام اون لحظات پر هیجان یا پر استرسیه ک توش عاشق، با کسی که به عبارتی روش کراش داره رو ب رو میشه! نویسنده جوری این صحنه های پر التهابو شرح داده ک احساس میکردم خودم عاشقم?تمام اون هیجاناتو و شور و شوق! و همزمان درد و عذاب عشق! به علاوه مثل نود درصد کتاب های عاشقانه دیگه پوچ و بدردنخور نبود! خیلی پر مغز بود! کلی نکات و مسائل اموزنده داشت ک اصولا ربطی به دنیای عشق نداشتن! مثل بقیه کتاب های این نویسنده بود ک با خوندنشون به رشد درک و شعورمون میتونیم کمک کنیم:))

4

ترغیب از جمله بهترین آثار ادبیات کلاسیک انگلستان هست و برای منی که عاشق جین آستین و ادبیات کلاسیکم خوندنش کاملا مطبوع و لذتبخش بود. رمان درباره ی زندگی دختری آرام،متین و بسیار فهمیده به نام آن هست که با عشق قدیمیش بعد از هشت سال دوباره روبرو میشه و خیلی از اتفاقات و خاطرات تجدید میشه و خیلی از حس ها دوباره زنده میشه!توصیف های عالی به سبک جین آستین باعث شد که من کاملا بتونم تو ذهنم داستان رو تجسم کنم.

4

نصف این داستان رو به زبان اصلی و نصف دیگه اش رو با یه ترجمه ی قدیمی تر خوندم و واقعا دوستش داشتم. احساسات این دختر و درونگرانییش، آن رو متفاوت از بقیه ی دخترای رمان های این دوره می‌کنه و خیلی دوست داشتنی و relatable ?ـه. اگه طرفدار جین آستین هستین، بدون شک بخونینش، و اگه غرور و تعصب خیلی به دلتون ننشسته بود، این یکی رو امتحان کنید چون به نظرم خیلی بهتر از اونه.

4

در این رمان هم مانند غرور و تعصب،پیش داوری ها هستند که داستان رو پیش می برند.خواننده ی رمان پیش از شروع باید این نکته که رمان در حدود ۲۰۰ سال پیش نگاشته شده رو مد نظر قرار بده تا بتونه ارتباط بهتری با "سبک زندگی"، "اولویت ها" و "ارزش" های حاکم بر جامعه ی آن سالها برقرار کنه. این داستان رو دوست داشتم و مطابق انتظارم بود.

3

این کتاب بیش از نقل قول از نقل افکار هستش که عمق پیدا می کنه. بهمین خاطره که فیلم و سریالش یه خاله زنکی بی محتوا می شه اما کتابش اینطور نیست. توصیه هم اگه بخوام بگم اینه که فصل آخر رو نخونین. تو این فصل انگار با دستپاچگی قراره پرونده همه چی بسته بشه و اصلا بعضی جاها منطقش نمی خونه. در این حد که من شک کردم این فصل رو یکی دیگه نوشته باشه!

5

من به شخصه عاشق رمانهای جِین استین هستم * ***من نسخه چاپی رو مطالعه کردم*** ترغیب درمورد دختری به نام ان هست که همانطور که دوستان گفتن خوب وفهمیده بود ..و اتفاقات این داستان کاملا مهیج هست کتاب کشش فوق العاده ای داره و برای من مسرت بخش بود وازش لذت بردم ..امیدوارم شماهم لذت ببرید ..

2

زیاد دوست نداشتم.بر عکس غرور و تعصب که عاشقشم.هیچ واقعه هیجان انگیز و عشقولانه ای نداره.صرفا کتابی از حرف ها و روزمرگی هاست .در بعضی جاها شک میکردم که اصلا نویسنده جین آستین هست.

4

کتاب خوبیه فقط نویسنده در بیان احساسات نقش اصلی ضعف داشت، از این کتاباست ک فیلمش قشنگ تر از کتاب میشه چون بازیگر میتونه این ضعف هارو پوشش بده

1

من از رضا رضایی ترجمه بلندی های بادگیر رو خوندم که البته نخوندم چون اینقدر افتضاح بود که وسطاش ولش کردم. حالا نمیدونم اینم در همون حد داغونه یا نه!

4

این کتاب رو دو بار خوندم یکی از بهترین آثار جین آستین با ترجمه عالیه بعد از خوندن این کتاب دیدن فیلمشم پیشنهاد میکنم

نمایش 9 نقد دیگر
3.7
(46)
93,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
ترغیب
ترغیب
جین آستین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رمان ترغیب
رمان ترغیب
جین آستین
نشر نی
3.7
(46)
93,000
تومان