0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی مؤثر بی خیالی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی مؤثر بی خیالی

نویسنده:
سارا نایت
ناشر:
نشر نون
درباره جادوی مؤثر بی خیالی

همه ما در زندگی خود به میزان زیادی کار می‌کنیم و تفریحمان روز به روز کمتر می‌شود. به دلایل مختلف مضطرب و نگران می‌شویم و از همه جهات تحت فشار هستیم. اما آیا به دنیا آمده‌ایم تا رنج بکشیم و حرص بخوریم؟ آیا لازم نیست که اولویت‌هایمان را تغییر دهیم و تلاش کنیم زندگی بی‌دردسر‌تری را تجربه کنیم و کمی آرامش داشته باشیم؟ کتاب جادوی موثر بی‌خیالی به ما کمک می‌کند تا زندگی راحت‌تری را داشته باشیم  و بتوانیم از تمام لحظات  زندگی  خود لذت ببریم و بیهوده خودمان را نگران و ناراحت نکنیم.

درباره سارا نایت نویسنده کتاب صوتی جادوی موثر بی خیالی

سارا نایت ویراستار و نویسنده‌ای شناخته شده است که در انتشارات‌های مهم و برتر نیویورک کار می‌کرد. سارا در سال 2015 از ویراستاری استعفا داد تا بتواند وقت بیشتری را صرف نوشتن کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سارا دانش‌آموخته  دانشگاه هاروارد است او  در حال حاضر در بروکلین زندگی می‌کند. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به هر طور راحتی، آرام باش لعنتی و خودت را جمع و جور کن اشاره کرد. سارا نایت یک سخنران شناخته شده در تد است و سخنرانی‌هایش بازدیدهای فراوانی دارند.

درباره کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی

کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی از 4 فصل اصلی تشکیل شده است. شما در این کتاب یاد می‌گیرید که به مسائل پیش پا افتاده نپردازید و خودتان را با آن‌ها درگیر نکنید. با این کار مسئولیت‌هایتان نیز کم می‌شود.  شما با خواندن این کتاب و انجام دادن توصیه‌هایش احساس آزادی خواهید کرد. این کتاب با لحن صمیمانه خود به شما کمک می‌کند تا ذهن‌تان را از اول سازماندهی کنید و  دیگر وقت، انرژی یا پول خود را صرف چیزهای بی‌اهمیت و ناراحت‌کننده نکنید.  شما یاد می‌گیرید که چیزهای بی‌اهمیت و آزاردهنده را شناسایی کنید و سپس به آن‌ مسائلی که پیدایشان کرده‌اید دیگر اهمیت ندهید و بابت این اهمیت ندادن احساس ناراحتی نکنید.

شما پس از انجام تکنیک‌های این کار، می‌توانید خودتان و ذهنتان  را از مسائل خانوادگی کم اهمیت، فشارهای روزمره و همکاران مزاحم خلاص کنید و دیگر درگیرشان نشوید. با کمک گرفتن از این کتاب می‌توانید سلامت روان خود را حفظ کنید، روحتان سبک می‌شود و دیگر تقویم کاری شلوغی نخواهید داشت و فقط کارهایی را انجام می‌دهید که از آن‌ها لذت می‌برید.

لازم است دقت داشته باشید که این بی‌خیالی به معنای نوعی بی‌شعوری و بی‌ادبی نیست. شما صرفا قرار است یاد بگیرید که به مسائلی که در زندگی شما تاثیری ندارد، نپردازید.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا خودتان را بهتر بشناسید و بتوانید نگرانی‌های خود را طبقه‌بندی کنید. کتاب جادوی موثر بی خیالی لحنی طنز، ساده و صمیمانه دارد و با شما صادقانه و بدون لکنت سخن می‌گوید این امر سبب می‌شود که شما به عنوان خواننده کتاب به یکباره با خود واقعی‌تان روبرو شوید و از خود می‌پرسید آیا واقعا فلان مسئله مهم است و باید ذهن خود به را به آن مشغول کنیم؟

درباره ترجمه کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی

نسخه متنی کتاب جادوی موثر بی‌خیالی توسط سید حسام فروزان و به وسیله نشر نون چاپ شده است. کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی توسط همین نشر و با گویندگی مریم محجوب منتشر شده است.

خرید کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی را به چه افرادی توصیه می‌کنیم؟

اگر در زندگی کاری و شخصی خود اضطراب زیادی را تحمل می‌کنید و ذهنتان نسبت به موضوعات مختلف درگیر می‌شود. اگر نمی‌توانید مشکلات خود را اولویت بندی کنید و نمی‌توانید وقتی را به خودتان اختصاص دهید و اگر همه زندگی‌تان کار و جلسه و کسب پول شده است، دانلود کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی موثر بی‌خیالی می‌شنویم:

خب آیا حالا دوستی برای من باقی مانده است؟ تا حالا درباره مسائل منفی بحث کردیم تا به شما کمک کنیم به عمق چیزی که واقعا بی خیال آن هستید برسیم  اما هدف اصلی از تهیه این لیست‌ها و خط زدن چیزهایی  که تهدیدی برای اسراف در بودجه اهمیت‌تان اند آشکار کردن چیزهایی است که  ارزش اهمیت را دارند، همین‌طور ایجاد وقت  و فضای عاطفی بیشتر برای حفظ  و نگهداری از رابطه ها و نگرانی‌هایی که به همراه دارند  این موارد به طور خلاصه جادوی موثر در زندگی اس تمام اینها در فصل چهارم با یک دیگر در هم آمیخته می‌شوند. این موارد به طور خلاصه جادوی موثر در زندگی است. اما  ما قبل از آن کمی کار داریم که باید انجام دهیم وقت آن است که دروازه های طویله را به سوی مادر همه نگرانی‌ها باز کنیم، خانواده.. ای خانواده.. ای وای آن‌ها. از کجا شروع کنیم. مانند اداره امور مالیاتی خانواده برای این وجود دارد تا شما را به دردسر بیاندازد خانواده و تمام عکس‌های دسته‌جمعی، عروسی‌ها، سنین بلوغ، جشن تکلیف‌ها جشن پانزده سالگی دخترها، مسافرت‌های همگانی، جلسات مشاوره گروهی عموها و دایی‌های اصولگرا، دعواهای خواهری و برادری،  و دلخوری‌ها و کینه‌ها باعث نگرانی‌های روزانه و دائمی می‌شود. مانند درصد معینی از نظر بعضی‌ها مقدار بی‌نهایت زیادی از حقوق شما که صرف مالیات می‌شود درصد معینی از نگرانی‌های شما  مستقیما صرف خانواده می‌شود.علاوه بر این عواقبی که برخاسته از اهمیت دادن یا ندادن به این  نگرانی‌ها هستند از جمع عواقب اهمیت به دسته‌های چیزها، کار و دوستان و آشنابیان و غریبه‌ها سنگین‌تر به نظر می‌رسند انگار همه ما نگران حسابرسی از طرف پسرخاله‌ها و دختر عموهایمان هستیم، میپرسید چرا؟ فقط یک جمله می‌گویم احساس گناه. زمانی که  احساس گناه کنید در بی‌خیالی شکست خورده‌اید، بازی تمام است چون احساس گناه بدین معنی است که نتوانسته‌اید از ابراز و دیدگاهی که به شما الموزش داده ام استفاده کنید که نه تنها بی‌خیال باشید بلکه احساش شادتری نیز از این بی‌خیالی داشته باشید احساس گناه یک احساس شاد نیست بیشتر مانند زمانی است که حس ناگهانی خارش غیر قابل تحملی در نشیمن‌گاه خود پیدا می‌کنید اما اطرافتان پرر از آدم است و  نمی‌توانید به داد این خارش برسید و عاجزانه به دنبال رهایی از این حس هستید. احساس گناه شبیه چنین حسی است. بی خیالی باید همیشه حس  لذت رضایت و شادی بیشتر به دنبال داشته باشد نه خارش نشیمن‌گاه. این‌جا است که یاد گرفتن روش حق به جانب و استفاده از تمام ابزارهای موجود اهمیت پیدا می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
167.۵۹ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۴:۰۴
نویسندهسارا نایت
مترجم حسام فروزان
راویمریم محبوب
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶۷.۵۹ مگابایت
۰۴:۰۴:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
26 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

بیشتر. مناسب خانم ها است و اینکه کمال گرا نباشند. به حرف مردم اهمیت ندهند. و هنر نه گفتن را بیاموزند بحث چشم و هم چشمی هم. نکته دیگری است که در کتاب به آن اشاره شده .شرکت نکردن در مجالس عروسی و ... که بیشتر مورد توجه خانم ها ست تا آقایان . صدای راوی خوب است و مشکلی وجود ندارد ولی در کل به درد آقایان نمی خورد

5

برایم جالب بود که نویسنده، خانم سارا نایت در مورد آرامش در ذهن از روش خانم ماری کندو در مرتب کردن و زیر و رو کردن زندگی با جادوی سازمان دهی و مرتب کردن ( خانه) استفاده کردن هر دو کتاب را هم به خانمها و هم آقایون پیشنهاد می کنم.

5

کتاب خوبی هست، بیشتر راه حل هایی هم که عنوان میکنه واقعا کاربردی هست برای کسی که تصمیم جدی به اهمیت ندادن به چیزها و افراد بی اهمیت گرفته باشه. ممنون از راوی محترم که به شیوه ای رسا و شیوا، کتاب را روایت کردند👍🏻👍🏻👍🏻

3

به نظرم منظور اصلی نویسنده در همون ابتدای کتاب مشخص هست و بعد از شنیدن پیام اصلی دیگه شنیدن یا خوندن این کتاب نه تنها جذاب نیست بلکه وقت آدم رو هم تلف میکنه

1

بسیار کتاب ضعیف و بی محتواییست فقط برای پر کردن جیب نویسنده و ناشر اصلی نوشته شده با یک خط محتوای آبکی و مثلا اسم جذاب ( اسم اصلی)

2

هم گویندگی ضعیف هست هم خود کتاب، انتظار بحث عمیق‌تر و البته منطقی تر ی داشتم

3

واقعا خوبه چیزی که الان ‌واسه همه نیاز

نمایش 1 نقد دیگر
3.2
(15)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی مؤثر بی خیالی
جادوی مؤثر بی خیالی
سارا نایت
نشر نون
3.2
(15)
49,000
تومان