0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کارآگاه دهکده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کارآگاه دهکده

درباره کارآگاه دهکده
- درباره کتاب صوتی کارآگاه دهکده: کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» نوشته ویلیام فاکنر شامل شش داستان کوتاه کارآگاهی-معمایی است که ساختار یک رمان را تشکیل می‌دهند اما هر کدام از داستان‌ها هم هویت مستقلی هم دارند. ۵ عنوان از داستان‌های این کتاب صوتی از مجموعه «ترفند شوالیه» که پیش‌تر از ویلیام فاکنر انتشار یافته، انتخاب و گزینش شده است. - درباره کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» نوشته «ویلیام فاکنر»: کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» شامل شش داستان کوتاه به قلم ویلیام فاکنر، نویسنده آمریکایی، است. هر شش داستان این مجموعه ژانری کارآگاهی-معمایی دارند. فاکنر ۵ داستان از این مجموعه را قبل‌تر در مجموعه ترفند شوالیه منتشر کرده بود. اولین داستان ترجمه‌شده این داستان «مو» است که اولین‌بار شخصیت گاوین استیونز در آن حضور پیدا می‌کند. فاکنر این شخصیت داستانی را بر اساس زندگی شخصیت دوست صمیمی‌اش «فیل استون» خلق کرد. گاوین استیونز انسانی فرهیخته و یک وکیل دعاوی بود که تاثیر زیادی در زندگی فاکنر داشت. این تاثیرگذاری به‌قدری زیاد است که این شخصیت در ۱۳ اثر ویلیام فاکنر یعنی ۶ رمان و ۷ داستان کوتاه حضور دارد. مترجم کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» پیش از شروع متن داستان‌های مجموعه، ۴ مطلب توضیحی نوشته که با عنوان‌های «در آستانه کتاب»، «فیل استونِ فاکنر»، «سال‌شمار زندگی گاوین استیونز» و «آثاری که گاوین استیونز در آن‌ها حضور دارد» چاپ شده‌اند. پس از این مطالب هم داستان‌های کتاب به این ترتیب آمده‌اند: مو، دود، تارک دنیا، دستی روی آب‌ها، فردا، شب غلط بنماید. - چرا شنیدن کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ ژانر کارآگاهی-معمایی یکی از ژانرهای پرمخاطب و پرطرفدار است. ویلیام فاکنر، نویسنده نوبلیست، در این مجموعه با طبع‌آزمایی در ژانر کارآگاهی نیز، همچون آثار دیگرش به موفقیت می‌رسد. کتاب صوتی «کارآگاه دهکده» با داشتن ۶ داستان کوتاه به‌هم پیوسته حکم یک رمان منسجم را دارد، اما هر کدام از داستان‌ها نیز ساختار مستقلی دارند و می‌توان از شنیدن آن‌ها و مهارت فاکنر، خالق خشم و هیاهو، احساس لذت کرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
242.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۵۲:۳۴
نویسندهویلیام فاکنر
مترجماحمد اخوت
راویتایماز رضوانی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۲.۰۰ مگابایت
۰۵:۵۲:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ابتدای داستان گیج بودم ولی بعد خوشم آمد.با داستانهای معمول جنایی پلیسی فرق دارد.گاهی کسل کننده و گاهی درهم برهم می‌شود ولی در نهایت جالب است.میتوانی در همان هنگام که داستان را می شنوی ، آنرا ببینی.

5

یک سری داستان و ماجرای جنایی پلیسی معمایی که از زبان جوانی که شاهد تحقیقات عمویش است روایت می‌شود. هم داستان ها عالی یگبودند و هم گوینده خیلی خوبی داره.

1

من حتی واسه آخر شب که میخوام بخوابم گوش میدادم, بازم حوصله م سر رفت. حتی با سرعت 2 هم تموم نمیشد

3
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب بدی نیست ولی جزییات خیلی زیاده و خسته کننده شده اما راوی بسیار خوش صدا و ماهر است

5

مجموعه داستان‌ها جالب بودند و گوینده هم خیلی جذاب و دلنشین اونارو روایت کرد.

4

کتابی ساده و سرگرم کننده. و البته صدایی دلنشین و خوب

3

.خسته کننده

3.8
(12)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
60,000
٪30
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کارآگاه دهکده
کارآگاه دهکده
ویلیام فاکنر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کارآگاه دهکده
٪30
کارآگاه دهکده
ویلیام فاکنر
استودیو نوار
3.8
(12)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
60,000
٪30
42,000
تومان