0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حال کاملا استمراری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی حال کاملا استمراری

چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم
ناشر:
نشر نون
درباره حال کاملا استمراری
این روزها، همه از زندگی در لحظه حرف می‌زنند و دم را غنیمت دانستن؛ اما واقعاً چگونه باید در لحظه زندگی کرد؟ چه چیز ما را به شادی حقیقی می‌رساند؟ گابریل برنستین در کتاب «حال کاملاً استمراری» برنامه‌ای عملی ارائه می‌دهد که می‌تواند «حال» ما را خوب کند. این برنامه در بازه‌های زمانی سی روزه تعریف شده است و ترکیبی است از مثبت‌گرایی، فعالیت بدنی سرخوشانه، مراقبه و نوشتن احوالات درونی به نحوی که لذت بردن از موهبتِ وجود را تجربه کنیم؛ برنامه‌ای کاربردی برای برقراری تعادل در زندگی و رها شدن از الگوهای منفی‌اندیشی. در این کتاب مفاهیم تازه‌ای خلق شده‌اند که تا به حال در جایی ندیده‌اید. گابریل برنستین یکی از پرچم‌داران نسل جدید مربیان معنوی است. او در مقام نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی زندگی، برای جویندگان شادی و آرامش معنا خلق می‌کند و راه می‌گشاید. برنستین سخنرانی‌های بسیاری در سراسر جهان ارائه کرده و در فهرست بیست زن نام‌آور به انتخاب مجلهٔ فوربس قرار گرفته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
357.۳۵ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۴۰:۲۵
نویسندهگابریل برنستین
مترجم حسام فروزان
راویمریم محبوب
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۷.۳۵ مگابایت
۰۸:۴۰:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

با اینکه میدونستم با یک کتاب زرد و شیادی روبرو هستم، به اصرار دوستم این کتاب رو خوندم. در یک کلام فاجعه بود. این دست کتابها کاملن شیادی و دروغ هستن و فقط برای سوءاستفاده مالی نوشته میشن. استاد بزرگ این نویسندگان، ناپلئون هیل بود که همیشه به جرم کلاهبرداری زندان بود. متاسفم که این سبک کتابها توی کشور ما بازار داغی دارن. حیف اسم کتاب که روی این نوشته‌ها بذاریم.

5

کتاب خوبیه، نیاز به کارهای عملی داره، من تو موقعیتی گوش دادم ک نمیتونستم تمرینهای عملیشو انجام بدم و باید دوباره گوشش بدم، خوشحالم که قبل گوش دادن به این کتاب شفای زندگی لوییز هی رو خونده بودم و باهاش ارتباط گرفته بودم، صدا هم بنظرم خیلی خوب بود.

3.7
(12)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
حال کاملا استمراری
حال کاملا استمراری
راهنمای عملی آرامش و خوشبختی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حال کاملا استمراری
حال کاملا استمراری
چگونه با ندای درون حال بیشتری به زندگی خود بدهیم
نشر نون
3.7
(12)
49,000
تومان